loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 712 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (10)

انجلو هنریکز این فصل در باشگاه کروات دینامو زاگرب دوره قرضی درخشانی را سپری کرده و فرم گلزنی او موضوع بحث بسیاری از هواداران منچستر یونایتد شده است.
دینامو این اختیار را دارد که در پایان این دوره قرضی هنریکز را بخرد و این مستلزم یک سوال است، آیا هیچ شانسی برای بازگشت مهاجم شیلیایی به منچستر یونایتد وجود دارد؟

ما با روزنامه نگاری مقیم کرواسی به نام الکساندر هولیگا گفت و گویی داشتیم تا دیدی از آینده بدست آوریم و متوجه شویم چرا هنریکز باید در پایان فصل برای پیوستن به دینامو زاگرب تجدید نظر کند.

سلام الکس، می تونی خودت را به خوانندگان مان معرفی کنی؟

سلام، اسم من الکساندر هولیگاست، من یک روزنامه نگار مستقل هستم که در زاگرب کرواسی اقامت دارم. در حال حاضر من مقاله نویس جوترانجی که یک روزنامه در کرواسی هست هستم و همینطور بلیچر ریپورت. در همین حال من به رسانه های دیگری در انگلستان کمک می کنم رسانه هایی مانند چهار چهار دو، گاردین و شنبه کی میاد.

با توجه به چیزی که تا کنون از انجلو هنریکز دیدی، در موردش چه فکری می کنی؟ او چطور کار کرده است؟

او مهاجم جوان و بسیار امیدوارکننده ای است که باید در تیمی بسیار قوی تر از دینامو جا داشته باشد،و من معتقدم او به آن جایگاه خواهد رسید. او در اینجا سریعا تاثیرش را گذاشت، گل هایی به ثمر رساند و واقعا عالی عمل کرد. او یک خطر مستمر برای دفاع حریف می باشد، و از مهاجم دیگر دینامو دوج کاپ خیلی بهتر است. من حتی می گویم او بهترین بازیکن حال حاضر دینامو است.

به نظر شما نقطه قوت او چیست؟ وقتی که گلزنی نمی کند به خلاقیت تیمش کمک می کند؟

او دارای آگاهی فضایی خارق العاده ای می باشد و در بازی هجومیش کاملا معقول است. او زیاد به توپ نیاز ندارد یا دنبالش نیست و تمام وقت به خط آفساید نچسبیده است. در عوض او بر می گردد عقب و می داند چطور خود را مخفی کند و وقتی که در دفاع حریف خللی دید با یک حرکت سریع پیشروی می کند. او مانند پرنده ای شکاری همواره می تواند جلوی دروازه کشنده باشد، اما او از جابهجایی های هم تیمی هایش نیز آگاه است پس البته که او می تواند در پاس گل ها نقش داشته باشد.

از سوی دیگر، در بازی تدافعی نیاز هایی دارد و قبل از اینکه او کاملا برای سطح اول فوتبال آماده شود باید پیشرفت کند، هرچند من فکر می کنم او حتی الان هم می تواند گزینه مناسبی برای منچستر یونایتد باشد.

اگر قرار باشد او را با یک فوتبالیست مدرن مقایسه کنید، او چه کسی خواهد بود؟

شاید چیچاریتو، او می تواند به خوبی اوایل آن بازیکن مکزیکی باشد و شاید هم بهتر.

انجلو گفت ونگال قول داده اگر او در دینامو عالی کار کرد او را برگرداند. اخیرا پدر انجلو هم به لاترکرا گفته بازگشت به یونایتد و موفقیت در آنجا یکی از اهداف اصلی اوست. اما دینامو اختیار دارد در پایان دوره قرضی او را بخرد. خیال می کنی او تصمیم خواهد گرفت در دینامو بماند؟

دینامو علناً نیتش برای خرید قرارداد او را اعلام کرده است. با این حال، انجلو برای مدت کافی در باشگاه بوده و باید متوجه شده باشد که این جا محیط مناسبی برای پیشرفت یک بازیکن جوان نیست. 

بازیکنان آینده دار زیادی - از جمله متیو کواچیچ اینتر، تین یدوای لورکوزن و آلن هلیلوویچ بارسلونا - باشگاه را در نوجوانی ترک کردند، نه فقط به این دلیل که دینامو پول می خواست بلکه آن ها هم نیاز داشتند برای شکوفایی کامل استعدادشان این کار را انجام دهند.

حتی آندری کراماریچ که داغ ترین بازیکن حال حاضر کرواسی است و طی این زمستان منتقل خواهد شد، باید دینامو را به قصد ریجکا ترک کند، چرا که او آنجا راکد شده است. من کاملا مطمئنم ماندن در دینامو چیزی نیست که انجلو بخواهد و اگر دست او باشد او مطمئناً این کار را نمی کند.

Saeed.M بازدید : 1230 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (3)

جیمز ویلسون پنج شنبه شب در فینال منچستر سنیور کاپ 4 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا تیمش با پیروزی چهار بر یک مقابل سیتی قهرمان این جام شود. 

شاگردان وارن جویس در نیمه اول عقب افتادند، این گل توسط جوردی هاوولا به ثمر رسید و شاگردان پاتریک ویرا را پیش انداخت، پیگرینی سرمربی تیم بزرگسالان سیتی هم در ورزشگاه حضور داشت.

با این حال جیمز ویلسون در انتهای نیمه اول بازی را به تساوی کشاند، او توپ را وسط زمین در اختیار گرفت و طی حرکتی انفرادی به قلب دفاع سیتی زد، مدافعین را جا گذاشت و توپ را درون دروازه سیتی جای داد، شگفت انگیز بود.

ویلسون در ابتدای نیمه دوم با یک ضربه تمام کننده زیبا یونایتد را جلو انداخت، موقعیت این گل با پاس تو عمق زیبای اندرس پریرا ایجاد شد.

در ادامه ویلسون دو گل دیگر را روی دو فرار دیگر به ثمر رساند تا وارن جویس را از پیروزی در این بازی مطمئن کند. این گل ها روی پاس های عمقی بن پیرسون و جاشوا هروپ به ثمر رسید.

دانلود کلیپ عملکرد جیمز ویلسون در این بازی

ویلسون پس از بازی در گفت و گو با کانال باشگاه گفت: واضح است که دربی منچستر به تنهایی رویداد بزرگی است و به ثمر رساندن چهار گل برای بردن جام واقعا احساس خارق العاده ای دارد."

"هرچند که فقط پیروزی مقابل بزرگترین رقیبمان هم کافی است. به وضوح سیتی لیگ برتر را برده و می خواهد به بردن جام ها ادامه دهد و به پیشرفت آکادمی ادامه دهد. متوقف کردن آن ها در این شب و به ثمر رساندن چهار گل واقعا عالی است."

"در ابتدا سیتی تنها مقابل ما پاس کاری می کرد اما در انتهای نیمه اول به گل رسید که زمان بسیار خوبی برای گل زنی در هر بازی می باشد. در نیمه دوم ما با کمی تغییر سیستم وضعیت را تغییر دادیم و بر بازی مسلط شدیم."

وقتی از جیمز در مورد تحت تاثیر قرار گرفتن ونگال سوال شد، او گفت: "من امیدوارم. امشب به او نشان دادم که چه کاری می توانم انجام دهم. امیدوارم بتوانم انتخاب شوم تا این کار را برای رئیس جدید نیز انجام دهم."


نمایش ویلسون هوادران یونایتد را شیفته خودش کرده است، اینجا چند تا از واکنش های آنان را میخوانیم:

- خیلی سخته که استعداد ویلسون شما را بسیار هیجان زده نکنه، این طور نیست؟ این پسر کمی خاصه.

- جیمز ویلسون برای زیر 21 ساله ها بیش از حد خوبه. اون شایسته حضور در تیم اصلیه یا این که برای کسب تجربه قرض داده شه.

- جیمز ویلسون بازی می کنه، جیمز ویلسون به سادگی گل میزنه.

- استعداد شگفت انگیز، جیمز ویلسون! اون من را یاد آندری شوچنکو میندازه.

- دیدیش لوییز ونگال؟ جیمز ویلسون باز هم یک گل به یاد موندنیه دیگه زد.

- جمیز ویلسون بهترین چیزیه که از بیدالف(یک منطقه) خارج شده.

- اگه جیمز ویلسون دوباره امسال فرصتی بدست نیاره، حتما مشکلی هست.

- جیمز ویلسون جواب نبودن در تور پیش فصل در آمریکا را داد، سر و صدا با زدن 4 گل در دربی رزرها مقابل رقیبمان سیتی.

- وقتی جیمز ویلسون رو دارید کی رودریگز رو می خواد؟


زیر 15 ساله های شیاطین سرخ روز دوم منچستر منچستر یونایتد پرمیر کاپ را با شکست 4-0 مقابل سنفریس هیروشیما شروع کردند.


پس از این که لوییز ونگال مانع بازگشت انجلو هنریکز به یونیورسیداد شد؛ این مهاجم شیلیایی در الدترافرد می ماند. هنریکز تمایلش برای بازگشت به تیم سابقش را نشان داده اما ونگال می خواهد ابتدا در تمرینات بازی او را زیر نظر بگیرد. یونیورسیداد رسما علاقه اش را نشان داده و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. هنریکز در اولین فصل بازیش در این تیم رکورد خارق العاده ای به جای گذاشته بود و در 18 بازی 11 بار گلزنی کرد.

 

 

بازیکن جوان منچستر یونایتد راشان ویلیامز رکورد 25 ساله دو سرعت مدرسه های فوتبال را شکست، رکوردی که توسط دارنده مدال طلای المپیک درن کمپل ثبت شده بود.

راشان که تنها 15 سال دارد 100 متر را در 10.99 ثانیه دوید و رکورد 11.13 کمپل که در مدرسه اشتون-آن-مرسی بدست آمده بود و به سال 1989 باز می گردد را شکست. کمپل در المپیک 2004 آتن طلای 4x100 متر را برای بریتانیای کبیر به ارمغان آورد.

راشان از 9 سالگی در یونایتد است و می خواهد به تیم اصلی برسد، او در تیم ملی انگلستان نیز حضور پیدا کرده.

ویلیامز در گفت و گو با منچستر اونینگ نیوز گفته است: "نمیدانستم که رکورد را شکستم تا این که روز بعد در مدرسه معلمم به من گفت."

"این فقط یک روز ورزشی در مدرسه بود و همه ما باید می دویدیم."

کمپل پس از شکسته شدن رکورد 25 ساله اش گفت: "همیشه گفته می شود که کسی که می تواند زیر 11 ثانیه بدود از سرعت ذاتی بسیار زیادی برخوردار است، این نشان می دهد که او قابلیت عظیمی دارد. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم."

ویلیامز جدا از قابلیتش در دو سرعت، کاملا روی ساختن یک دوره حرفه ای برای خودش در بازی حرفه ای تمرکز کرده است - به خصوص پس از این که دید رایان گیگز در پایان فصل موقتا هدایت یونایتد را بر عهده گرفت.

او افزود: "رایان گیگز قهرمان من است، گمون می کنم به خاطر این که او همراه باشگاه ماند و زمانی که او به عنوان مربی کار می کرد به بازیکنان جوانان فرصت داد."

Saeed.M بازدید : 482 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)
کین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد: "مربی جدید و کادرفنی جدیدی که آمده اند، روش بازی خود را دارند."

"آن ها روش خاص خودشان را دارند، فکر می کنم مهم بود که چند هفته ابتدایی کنار آن باشیم، درکش کنیم و ازش احساسی بدست بیاوریم، برای این که می دیدیم آن ها از ما می خواهند چگونه بازی کنیم. این مهم بود.

"ما برای این(سیستم جدید) تلاش کردیم و از طریق آن به موفقیت هایی رسیدیم، چیزی که به تیم اعتماد بنفس تزریق کرد."

"کاری که ما در تمرینات انجام می دهیم را شما می توانید در بازی ها مشاهده کنید و این نتیجه داده است. آن باعث می شود شما در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید و می دانید کاری که انجام می دهید صحیح است. این خوبه."

او افزود: "در کل به عنوان یک تیم فکر می کنم این(تور آمریکا) خیلی مفید بوده است. برد مقابل لیورپول این تجربه خوب را تکمیل کرد، چون که خصوصا ما در نیمه اول بهترین عملکرد را نداشتیم، اما پیروزی را بدست آوردیم."

"هنگامی که مقابل بزرگترین رقبایتان یا یکی از آن ها بازی می کنید، شما می خواهید نتیجه کسب کنید و ما انجامش دادیم، بنابراین ما راضی هستیم."

"به خصوص که ما چند تا بازی خوب داشتیم و در قدم هایی که برداشتیم به موفقیت رسیدیم، ما تعدادی بازی دشوار داشتیم و موفق شدیم بنابراین همه مشتاق اند برای شروع فصل جدید تلاش کنند."

Saeed.M بازدید : 397 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

لینگارد همیشه درس می گیرد

جسی لینگارد عنوان کرد تور پیش فصل منچستر یونایتد برای او و هر بازیکن دیگری که در اردو زیر نظر لوییز ونگال کار کرده فوق العاده بوده و میزان زیادی به تجربه و مهارت هایشان افزوده است.

معرفی سیستم جدید مربی با چهار برد از چهار بازی همراه شد، در همین حال تمام بازیکنان از این که چقدر از رژیم تمرینی جدید زیر نظر ونگال لذت برده اند حرف می زنند.

لینگارد در نیمه دوم پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید وارد بازی شد، پیروزی ای که جایگاه یونایتد را در فینال اینترنشنال چمپیونز کاپ مقابل لیورپول ثبت کرد و این مهاجم امیدوار است که تیم بتواند تور را در اوج به پایان برساند.

لینگارد به سایت رسمی باشگاه گفت: " حقیقتا همه از کار با مربی و کادرش لذت می برند و دارند به روشی که او کار می کند عادت می کنند. بازی در این این سیستم واقعا لذت بخش است، بعضی از بازیکنان در نقش های متفاوتی بازی می کنند که باعث می شود همگی حتی بیشتر هم یاد بگیرند. ما خوشحالیم که در راه فینال هستیم، بردن همه چیز، چیزی است که یونایتد به آن عادت دارد و امیدوارم ما بتونیم این جام را ببریم."

پیروزی یونایتد مقابل مادرید شنبه مقابل 109 هزار تماشاگر برگذار شد که رکورد جمعیت حاضر در یک مسابقه فوتبال در آمریکا را شکست. و لینگارد گفته مشارکت در چنین رویدادی واقعا هیجان آور است.

او ادامه داد: "تجربه دیوانه کننده ای بود. بازی و پیروزی مقابل این همه تماشاگر خارق العاده بود. ما احساس کردیم که این عملکرد خوبی بود و کاملا حل و فصلش کردیم و تمام روش ها را طی بازی سازمان دهی کردیم، حتی زمانی که تعویض می کردیم. ساختار بسیار خوبی در تیم ما وجود داشت و ما از شانسمان استفاده کردیم."

"همه مشغول فینال با لیورپول هستند. آن ها در تیمشان تغییراتی داشتند و ما مربی و چند بازیکن جدید گرفتیم بنابراین باید ببینیم این چطوری به پایان می رسد. امیدوارم نتیجه برای ما باشد."

Saeed.M بازدید : 476 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (3)

لوییز ونگال در بازی با رئال مادرید تحت تاثیر تایلر بلکت قرار گرفته است

 پس از عملکرد فوق العاده تایلر بلکت در پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید، لوییز ونگال او را ستود.

دو گل از اشلی یانگ و تک گل خاویر هرناندز قهرمان اروپا را زمین زد، و رئال مادرید تنها توانست یکی از گل ها را توسط پنالتی گرت پاسخ دهد.

ونگال 45 دقیقه به بلکت فرصت داد تا بدرخشد و مدافع جوان این فرصت را غنیمت شمرد و توجه مرد هلندی را به خودش جلب کرد.

با این حال، با وجود این که ونگال در مورد توانایی بلکت برای بازی در بالاترین سطح شکی ندارد اما از ثبات او در بازی های پی در پی مطمئن نیست.

ونگال به سایت باشگاه گفت: "او می تواند در این سطح بازی کند، اما آیا او می تواند پشت سر هم بازی کند؟ در حال حاضر نمی توانم جوابی بدهم."

مایکل کین و تایلر بلکت دو مدافعی بودند که در ورزشگاه آن آربور در اینترنشنال چمپیونز کاپ عملکرد تحسین برانگیزی داشتند، حتی با وجود این که کین مرتکب خطای پنالتی شد.

از لوییز ونگال در مورد حضور این جوانان در تیم اصلی در آغاز فصل جدید پرسیده شد و او پاسخ داد: "نه انقدر زود، بخاطر این که میخواهیم ببینیم به تیممان می خورند یا نه. شما دیدید آن ها امروز بازی می کردند و آن ها می توانند این کار را انجام دهند اما نه برای بازی های زیادی، آن ها می توانند در تک بازی ها این کار را انجام دهند. شاید زمانی که به آن ها بازی های بیشتری می دهید باید تجربشان افزایش پیدا کند."

"اما پنالتی امروز زیاد هوشمندانه نبود، او [کین] باید از این اشتباهات درس بگیرد. این موضوع برای تایلر هم صادق است."

 

Saeed.M بازدید : 402 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (3)

در مورد گل های دریافتی و آینده خط دفاعی

"بازی اول گلی وجود نداشت، بازی دوم یک گل خارق العاده از پیانیچ، اشتباهی از دروازبان و یک پنالتی که داور تقدیم کرد بود و امروز دوباره گلی وجود نداشت. بنابراین ما عالی کار کردیم اما دنبال مدافعین هم هستیم، چرا که تعداد زیادی از مدافعین رفته اند. ما باید آن ها را جایگزین کنیم اما من مایکل کین و تایلر بلکت را هم دوست دارم."

در مورد لوک شاو و ویلفر زاها که نیمه دوم وارد زمین شدند

"لوک با سخت کوشی زیادی کار می کند و او خوش شانس بود چون در حالت عادی من باید به دوستمان ریس جیمز بازی می دادم، اما او کمی صدمه دیده بود. و بنابراین من با این وجود از او درخواست یک جلسه تمرینی بسیار سنگین را کردم و فکر می کنم او عالی عمل کرد."

"من از عملکرد ویلفرد خوشحال بودم اما باید صبر کنیم و ببینیم. او  با مهاجمین دیگر رقابت گسترده ای دارد."

Saeed.M بازدید : 265 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

شاو: ادعای ونگال در رابطه با آمادگی بدنیم منصفانه بود

شاو به صورت انفرادی با هدایت مربی بدنسازی تونی استرادویک تمرین کرده و صبح بازی با اینتر میلان یک جلسه سخت را پشت سر گذاشته است، 11 ساعت پس از مصدومیت ریس جیمز از او خواسته شد تا در این بازی نقش ایفا کند.

پس از سوت پایان بازی در ورزشگاه فیدکس واشینگتون، از شاو در مورد 24 ساعت دشواری که در پی اظهارات مربی ایجاد شد پرسیده شد. او پاسخ داد: "طبیعتا شاهدش بودم، اما این چیزی است که کاملا با آن موافقم. برای بازی در این سیستم باید واقعا آماده باشید.

"من آمادم اما نه در آن بالاترین سطحی که مربی تقاضا کرده. برای پیش رفتن و بازگشتن باید به آمادگی بیشتری برسم، اما چیز هایی هست که باید روی آن ها کار کنم و در این 45 دقیقه راحت بودم و امیدوارم در ادامه به پیشرفتم ادامه دهم تا برای شروع فصل آماده باشم."

شاو اعتراف می کند سطحی که سیستم جدید ونگال طلب می کند او را متعجب کرده اما می گوید مصمم است که در یونایتد انتظارات را برآورده کند. "بله، این عجیب بود. وقتی به یونایتد می آمدم فکر نمی کردم این خیلی سخت تر باشد. این چیزی است که فکر می کنم در موردش دچار اشتباه شدم."

"فکر می کردم وضعیت یکسان باشد اما این بزرگترین باشگاه جهان است و این جا در تمرینات بازیکنانی با کلاس جهانی حضور دارند. این چیزی است که من را پیش می برد و این چیزی است که امیدوار هستم انجامش دهم."

از شاو پرسیده شده اگر ونگال تا کنون در مورد او سخت گیر بوده، او جواب داد: "بله، اما آن چیزی است که من می خواهم و نیاز دارم تا مرا پیش ببرد بنابراین آن ها هر کاری را که بخواهند می توانند انجام دهند و این تنها در دراز مدت به من کمک خواهد کرد."

Saeed.M بازدید : 370 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

ویل کین: ما کاری داریم که باید آن را به انجام برسانیم

کین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد: "تا الان [تور] خیلی خوب بوده و من از آن لذت بردم. این خوب بود که لس آنجلس را تجربه کنیم چراکه این اولین حضور من در آنجا بود. این اولین تور پیش فصل من است و بسیاری از هواداران برای تماشای بازیکنان بیرون آمده اند، چیزی که فقط نشان میدهد این باشگاه چه عظمتی دارد. ما چند بار بازی کردیم که البته من از آن ها هم لذت بردم."

"تمرینات سخت بود اما خوب بوده و همه تلاش می کنند چیزی را که مربی می خواهد توی زمین ارائه کنند. او می داند که این پروسه طولانی خواهد شد اما هرکسی تمام داشته هایش را به کار می گیرد."

"همه می خواهند تا حد ممکن سخت تلاش کنند و تمرینات هم جدی هستند. ما می دانیم کاری هست که باید آن را به انجام برسانیم. ما آمدیم اینجا و می خواهیم هر جه قدر ممکن است در بازی ها به پیروزی برسیم. ما روی شکل و ساختار تیم به سختی تلاش کردیم و می خواهیم آن چه را که مربی درخواست می کند اجرا کنیم."

"بازیکنان همیشه از "باکس" هایی که ما پس از گرم کردن بازی می کنیم لذت می برند، هنگامی که آنجا دو بازیکن در میانه قرار می گیرد. این جدی است اما کمی هم لذت بخش است و همه توپ را لمس می کنند."

"اگر آن وسط کسی را لایی بزنید همیشه خنده دار است، اما همزمان سخت به کارتان ادامه میدهید."

"ورود مربی جدید برای همه شروع تازه ای است. مربی رکورد فوق العاده ای دارد و به بازیکنان گفته است که پایه ی تجربه تنها سن نیست، این به مسئولیت پذیری مربوط می شود چه جوان باشید چه مسن. و اگر کاری را که او می خواهد انجام دهید، به شما اطمینان می دهد که بهتان فرصتی خواهد رسید."


میلک کاپ: منچستر یونایتد با حساب 11-0 آکادمی گلد کست را در هم کوبید

منچستر یونایتد در بازی آغازین جام میلک کاپ 2014 برابر تیم استرالیایی گلد کست 11 گل بدون جواب به ثمر رساند. یونایتد تا پایان نیمه اول 5-0 جلو افتاد و در نیمه دوم 6 گل دیگر را به ثمر رساند. دیمیتری میشل 4 بار دروازه حریف را گشود، مارکوس راشفورد و اوگو اوبی آقای گل سال قبل این رقابت ها هرکدام 2 بار گلزنی کردند. سه گل دیگر یونایتد نیز توسط زکریا دییرنلی، تراویس جانسن و جوردن تامسون به ثمر رسید.


رزروهای یونایتد با بازی مقابل بارنزلی محک خواهند خورد

رزروهای یونایتد سه شنبه شب در ادامه بازی های دوستانه پیش فصلشان در آزمونی دشوار با تیم لیگ یکی بارنزلی رو به رو خواهند شد.

هر چند که تایک ها(لقب باشگاه بارنزلی) فصل گذشته از رقابت های چمپیون شیپ سقوط کردند اما آن ها دقیقا همان نوعی چالشی را ارائه خواهند کرد که وارن جویس برای شاگردان جوانش می خواهد. قرمز ها پس از باخت 1-0 مقابل بری واندرز و تساوی بدون گل مقابل سوثپورت، با پیروزی پرگل 5-0 مقابل آلترینکاهم به ناکامی هایشان پایان دادند. داوید پتروچی دو بار گلزنی کرد که شامل یک شوت از راه دور نیز می شد. انجلو هنریکز در بازی قبلی دچار مصدومیت شده بود، احتمالا جیمز ویلسون پس از درخشش در استادیوم دیویدسون دوباره از ابتدا در ترکیب خواهد بود. و ببه اردو را ترک کرد و به پرتقال برگشت تا به بنفیکا ملحق شود.

Saied بازدید : 274 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)
سام جانستون دروازه بان جوان يونايتد از اينکه به تمرينات پيش فصل برگشته خوشحال است و او  اماده رقابت با دخيا بر سر پيراهن شماره يک یونایتد است.
 
اين بازيکن 21 ساله طعم اولين بازي خود تحت نظر لوئيس فن خال را در 45 دقيقه اول بازي برابر رم چشيد که شياطين سرخ 3-0 پيشي گرفتند. در حالي که او در طي زماني که در زمين حضور داشت خيلي تحت ازمايش قرار نگرفت اما چند تصميم خوب داشت، چند خروج و مشت کردن موثر توپ روي سانتر هاي خطرناک که جلوي خلق موقعيت را گرفت. او با صحبت کردن در وب سايت رسمي منچستر يونايتد لذت خود را از دروازه باني و حضور در ترکيب تيم اصلي به اشتراک گذاشته است:
 
"اين خوب است که مجددآ حضور دارم. پيش فصل هميشه خيلي سخت است ولي من فکر ميکنم که همه از ان لذت مي برند."
 
"تمرينات پيش فصل دشوار است. بايد قدرت بدني را به حالت اصلي بازگردانيد و عادت کنيد به چيز هاي ساده اي مثل به سرعت بالا و پايين پريد از زمين، در ميانه فصل شما توشه اي را از قبل برداشته ايد و کار راحت تر است. در اين موقع از سال ان کمي بيشتر از يک فشار است.  
 
جانسون يکي از چهار سنگرباني است که تحت نظر فن خال به صورت مساوي هر کدام يک نيمه بازي کرده اند. جانسون پس از سپري کردن دوره قرضي در دانکاستر و  يوويل تاون در فصل گذشته حالا اين مرد انگليسي به دنبال پيوستن به ترکيب تيم اصلي در يونايتد است. استفاده از تجاربش در باشگاه هاي ديگر مي تواند به موفقيتش کمک کند. اين بازيکن 21  ساله از هيجانش براي کار تحت نظر مربي جديد دروازه بان ها فرانس هوک صحبت ميکند.
 
"من چیز های خوبي در مورد فرانس شنيده ام و مطمئن هستم که او تفاوت را رقم خواهد زد. من يک دروازه بان جوان هستم بنابراين هنوز زمان دارم تا خودم را انطباق دهم. من هنوز اول راهم و اميدوارم از فرانس چيز هاي زيادي را بياموزم"
 
اين بازيکن جوان قطعآ براي رسيدن به ترکيب اصلي کار سختي را براي رقابت با داويد دخيا شماره يک حال حاضر که بهترين بازيکن فصل پيش شد دارد، به هر حال انتخاب دوم درون دروازه ليندگارد هست که حالا 30 ساله است دراوج دوران حرفه ايش قرار دارد. شايد با گل فاجعه باري که رقيب اصلي او بن اموس با يک شوت توسط پیانیج که از نيمه زمين خودي  زده شد دريافت کرد، درب براي جانستون باز شود. جانستون در ادامه به اينکه چگونه دوران قرضي به او کمک کردند و چگونگي استفاده از تجربيات ان براي ياري او در دوران حرفه ايش در يونايتد ميگويد:
 
"بزرگترين چيزي که از دوران قرضي بدست اوردم تجربه بود، هر هفته بازي کردن فوق العلاده است و بازي در يک تيم پايين جدولي با بازي به عنوان دروازه بان در يونايتد بسيار متفاوت است حتي در تيم رزرو ها، ما  به برنده شدن در بازي ها عادت داريم و بنابراين ديدن ان روي سکه هم جالب بود. من عکس العمل هاي زيادي را داشتم که هیچ وقت در يونايتد با ان مواجه نمي شويد، من در شرايطي متفاوت زير هجوم مداوم حريف تحت فشار بودم، شما تپش قلب يک بازيکن عادي را نداريد. واقعآ از ان لذت بردم، تماشاگران زيادي که براي ديدن بازي مي ايند. لحظات بسيار خوبي بود و من بسيار اموختم."
 
قطعآ او در دوران قرضي پيشرفت کرده است. جانستون که 18 بازي را براي دانکستر انجام داده به نظر ميرسد که مورد توجه مربي جديد باشد و فن خال به اين چهار دروازه بان مي خواهد اين شانس را بدهد که توجه او را جلب کنند.
 
شايد بزرگ ترين مشکل جانستون اين است که دروازه بان اصلي تيم  شياطين سرخ داويد دخيا تنها 23 سال  سن دارد. او اما نشان داده است که مي خواهد براي اين جايگاه بجنگد و اگر بتواند توجه فن خال را به اندازه کافي جلب کند در فصل اتي ميتواند جايي روي نيمکت يونايتد براي خود داشته باشد. فن خال در جام جهاني برزيل نشان داد که او ترسي از تعويض دروازه بان ندارد.     
 
Saied بازدید : 257 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)
مهاجم تیم  زیر21 ساله های انگلستان معتقد است که بعد از دوری یک ساله از منچستر یونایتد به دلیل یک دوره قرضی حالا به عنوان یک بازیکن بهتر باز گشته است.
 
لینگارد از دوران قرضیش با بیرمنگام و برایتون و هاو البیون در ادوار گذشته لذت برده و در این مدت تاثیر گذار ظاهر شده است،به دنبال ان درخشیدن در تور پیش فصل سال گذشته و دیده شدن او به خاطر بازی در تیم زیر 21 ساله ها و بازی کردن برابر تیم رم در نیمه دوم است.
 
"ما درباره سابقه مربی جدید قبل از امدن او میدانستیم و اینکه چگونه جوانان را تشویق میکند و ترقی میبخشد. " گفته لینگارد به .manutd.com 
 
"شما باید برای بدست اوردن فرصتی صبر کنید اما باید مطمئن باشید که شما  زمانی ان فرصت را بدست می اوردید، همه جوان ها بهترین عملکردشان را انجام میدهند وبدنبال پیشرفت هستند."
 
"تمرینات بسیار سخت بوده است اما همه از ان لذت می برند. ما در حال کار بر روی چیز های جدیدی هستیم که برای ما خوب است ما هنوز در حال وفق دادن خود با نوع بازی و سبکی که مربی جدید از ما میخواهد انجام دهیم هستیم، اما این همان چیزی هست که ما از ان لذت میبریم.
 
و اوبه یاداوری سالی که گذشت پرداخت، او اضافه کرد: "من در طول دوره قرضی در فصل گذشته چیز های زیادی اموختم. بازی جلوی تماشاگران زیادی در هر هفته که اعتماد به نفس من را افزایش میدادند و همچنین شروع هر مسابقه مقابل منتقدان سخت بود. من امیدوارم و به ان فکر میکنم که در جایی خوب در این فصل بایستم ارزوی من انجام بهترین عملکردم و فرصت بازی در تیم اصلی است. من امیدوارم که در بعضی از مسابقات جام حذفی و لیگ نیز بازی کنم."
 
"روحیه بالائی در میان همه وجود دارد و ما در حال کار کردن با هم هستیم. شما دوست دارید عضوی از همچین تیمی باشید."
omidgh بازدید : 215 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (2)

مارنیک فرمایل از این که لویی فن خال او را به تور آمریکا نبرده است نا امید شده و آشکار ساخت که ایجنت او نیکو واسن به دنبال یک باشگاه جدید میگردد ...

Amir-Orton بازدید : 172 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (2)

مهاجم سابق منچستریونایتد تاکید کرد که فن گال میتواند موفقیت های خودش را در یونایتد تکرار کند چرا که او قبلا خودش را در تیم های دیگر ثابت کرده است.

Saeed.M بازدید : 186 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (1)

آندرس اینیستا گفته است خاطرات خوشی از لوییز ونگال دارد و سرمربی جدید منچستر یونایتد را به خاطر اعتقادی که طی حضورش در بارسلونا به جوانان نشان داد ستایش کرده است.

 
Saeed.M بازدید : 192 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (3)

همانطور که فوتبالیستان سراسر انگلستان برای تور پیش فصل آماده می شوند، این برای بازیکن جوان منچستر یونایتد و انگلستان نمایانگر فرصتی است که بتواند زیر نظر لوییز ونگال بدرخشد...

Saeed.M بازدید : 178 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (1)

رایان گیگز آشکار ساخت که او فصل گذشته به تام لاورنس و جیمز ویلسون اولین بازیشان در تیم اصلی را هدیه داد زیرا او معتقد بود که در تمرین با تیم اصلی "بنظر نمی رسید که این جایگاه حق این دو بازیکن نباشد."

 

Saeed.M بازدید : 167 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (2)

باشگاه فوتبال منچستر یونایتد با شادمانی خرید لوک شاو از ساوتهمپتون را اعلام می کند. او با قراردادی چهارساله با اختیار اضافه کردن یک سال بیشتر به یونایتد پیوست.

Saeed.M بازدید : 483 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (3)

منچستر یونایتد با بازیکن 13 ساله پرتقالی انجل گومز قرارداد بست. به به پس از پشت سر گذاشتن فصلی رویایی در پریمیرلیگا می خواهد به منچستر یونایتد بازگردد.

Saeed.M بازدید : 218 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

انتقال لوک شاو در حال نهایی شدن است. رونالد دی بوئر معتقد است که ونگال در یونایتد به بازیکنان جوان فرصت خواهد داد. حضور ونگال یانوزای را هیجان زده کرده است. ویلسون به دلیل مصدومیتی که داشت اردوی تیم ملی زیر 19 ساله های انگلستان را ترک کرد. حمایت درن فلچر از سیستم نقل و انتقالات قرضی...

Saeed.M بازدید : 190 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

اسطوره باشگاه منچستر یونایتد اعتقاد دارد تعهد این مرد هلندی به پیشرفت دادن جوانان رویکرد درستی است که باید آن را در الدترافرد نیز به کار بگیرد.

 
Saeed.M بازدید : 248 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (5)

میلینکوویچ اولین خرید تابستان 2014، ویلفرد زاها به علت مصدومیت بازی تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان مقابل ولز را از دست داد، تام لاورنس: این فصل برای من باور نکردنی بود.

Saeed.M بازدید : 228 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

درن فلچز اذعان می کند جو راتول با پیشرفتی که در منچستر یونایتد داشته او را شگفت زده کرده است و اعتقاد دارد که این بازیکن 19 ساله آخرین شخصیت بلوغ یافته آکادمی می باشد.

 
Saeed.M بازدید : 226 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

لستر سیتی مایل به جذب نیک پاول، صحبت های وارن جویس و مایکل کین در مورد بازی فینال زیر 21 ساله ها، عکس العمل طرفداران نسبت به عملکرد لاورنس در توئیتر، کنار رفتن لاورنس از اردوی تیم ملی زیر 21 ساله های ولز و...

Saeed.M بازدید : 193 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

اسطوره منچستر یونایتد گری نویل می گوید که عدنان یانوزای تنها نکته مثبت این فصل این باشگاه می باشد.

Saeed.M بازدید : 174 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دروازبان منچستر یونایتد بنجامین آموس اصرار می ورزد که تیم او در فینال لیگ برتر زیر 21 ساله ها مقابل چلسی که چهارشنبه برگذار خواهد شد به دنبال بدست آوردن جام قهرمانی خواهد بود.

Saeed.M بازدید : 268 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

آندرس پریرا به تیم ملی زیر 21 ساله ها برزیل دعوت شد، یونایتد متقاعد شده تا با ویلفرد زاها همکاریش را به پایان برساند و...

Saeed.M بازدید : 222 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

جیمز ویلسون و سیدی یانکو بازیکنان سال دنزل هارون و جیمی مورفی لقب گرفتند. منچستر یونایتد در آستانه جذب لوک شاو. گلزنی لینگارد در ومبلی و...

Saeed.M بازدید : 221 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

سرمربی رزروهای منچستر یونایتد وارن جویس احساس می کند بازی با لیورپول که جمعه آینده در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زیر 21 ساله ها برگذار خواهد شد برای شاگردانش حکم فینال را دارد. "یکی از شخصیت هایی که آنان نشان داده اند این است که هرگز خودشان را نمی بازند و در هیچ مسیری تسلیم نمی شوند."

Saeed.M بازدید : 219 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

گرت ساوت گیت به حمایت از زوج تیم ملی زیر 21 سال انگلستان و منچستر یونایتد نیک پاول و جسی لینگارد پرداخته تا آن ها بتوانند تاثیر خود را در الدترافرد بگذارند.

Saeed.M بازدید : 325 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

ویل کین و ترک یونایتد؟ ساوتهمپتون نمی خواهد هیچ یک از بازیکنانش را بفروشد، خداحافظی لوننو و باربر با یونایتد، حضور آزمایشی لوییز لانگ در تمرینات یونایتد، کیران فریمن بازیکنی که چشم دیوید بکهام را ربوده!

Saeed.M بازدید : 223 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جدول تحلیلی عملکرد قرضی ها، ماکدا می خواهد در انگلستان بماند، تمجید کوپر از جک بارمبی، تافی ها به دنبال ستاره جوان شیاطین سرخ

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 11,093
  • بازدید کلی : 258,030