loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 1230 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (3)

جیمز ویلسون پنج شنبه شب در فینال منچستر سنیور کاپ 4 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا تیمش با پیروزی چهار بر یک مقابل سیتی قهرمان این جام شود. 

شاگردان وارن جویس در نیمه اول عقب افتادند، این گل توسط جوردی هاوولا به ثمر رسید و شاگردان پاتریک ویرا را پیش انداخت، پیگرینی سرمربی تیم بزرگسالان سیتی هم در ورزشگاه حضور داشت.

با این حال جیمز ویلسون در انتهای نیمه اول بازی را به تساوی کشاند، او توپ را وسط زمین در اختیار گرفت و طی حرکتی انفرادی به قلب دفاع سیتی زد، مدافعین را جا گذاشت و توپ را درون دروازه سیتی جای داد، شگفت انگیز بود.

ویلسون در ابتدای نیمه دوم با یک ضربه تمام کننده زیبا یونایتد را جلو انداخت، موقعیت این گل با پاس تو عمق زیبای اندرس پریرا ایجاد شد.

در ادامه ویلسون دو گل دیگر را روی دو فرار دیگر به ثمر رساند تا وارن جویس را از پیروزی در این بازی مطمئن کند. این گل ها روی پاس های عمقی بن پیرسون و جاشوا هروپ به ثمر رسید.

دانلود کلیپ عملکرد جیمز ویلسون در این بازی

ویلسون پس از بازی در گفت و گو با کانال باشگاه گفت: واضح است که دربی منچستر به تنهایی رویداد بزرگی است و به ثمر رساندن چهار گل برای بردن جام واقعا احساس خارق العاده ای دارد."

"هرچند که فقط پیروزی مقابل بزرگترین رقیبمان هم کافی است. به وضوح سیتی لیگ برتر را برده و می خواهد به بردن جام ها ادامه دهد و به پیشرفت آکادمی ادامه دهد. متوقف کردن آن ها در این شب و به ثمر رساندن چهار گل واقعا عالی است."

"در ابتدا سیتی تنها مقابل ما پاس کاری می کرد اما در انتهای نیمه اول به گل رسید که زمان بسیار خوبی برای گل زنی در هر بازی می باشد. در نیمه دوم ما با کمی تغییر سیستم وضعیت را تغییر دادیم و بر بازی مسلط شدیم."

وقتی از جیمز در مورد تحت تاثیر قرار گرفتن ونگال سوال شد، او گفت: "من امیدوارم. امشب به او نشان دادم که چه کاری می توانم انجام دهم. امیدوارم بتوانم انتخاب شوم تا این کار را برای رئیس جدید نیز انجام دهم."


نمایش ویلسون هوادران یونایتد را شیفته خودش کرده است، اینجا چند تا از واکنش های آنان را میخوانیم:

- خیلی سخته که استعداد ویلسون شما را بسیار هیجان زده نکنه، این طور نیست؟ این پسر کمی خاصه.

- جیمز ویلسون برای زیر 21 ساله ها بیش از حد خوبه. اون شایسته حضور در تیم اصلیه یا این که برای کسب تجربه قرض داده شه.

- جیمز ویلسون بازی می کنه، جیمز ویلسون به سادگی گل میزنه.

- استعداد شگفت انگیز، جیمز ویلسون! اون من را یاد آندری شوچنکو میندازه.

- دیدیش لوییز ونگال؟ جیمز ویلسون باز هم یک گل به یاد موندنیه دیگه زد.

- جمیز ویلسون بهترین چیزیه که از بیدالف(یک منطقه) خارج شده.

- اگه جیمز ویلسون دوباره امسال فرصتی بدست نیاره، حتما مشکلی هست.

- جیمز ویلسون جواب نبودن در تور پیش فصل در آمریکا را داد، سر و صدا با زدن 4 گل در دربی رزرها مقابل رقیبمان سیتی.

- وقتی جیمز ویلسون رو دارید کی رودریگز رو می خواد؟


زیر 15 ساله های شیاطین سرخ روز دوم منچستر منچستر یونایتد پرمیر کاپ را با شکست 4-0 مقابل سنفریس هیروشیما شروع کردند.


پس از این که لوییز ونگال مانع بازگشت انجلو هنریکز به یونیورسیداد شد؛ این مهاجم شیلیایی در الدترافرد می ماند. هنریکز تمایلش برای بازگشت به تیم سابقش را نشان داده اما ونگال می خواهد ابتدا در تمرینات بازی او را زیر نظر بگیرد. یونیورسیداد رسما علاقه اش را نشان داده و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. هنریکز در اولین فصل بازیش در این تیم رکورد خارق العاده ای به جای گذاشته بود و در 18 بازی 11 بار گلزنی کرد.

 

 

بازیکن جوان منچستر یونایتد راشان ویلیامز رکورد 25 ساله دو سرعت مدرسه های فوتبال را شکست، رکوردی که توسط دارنده مدال طلای المپیک درن کمپل ثبت شده بود.

راشان که تنها 15 سال دارد 100 متر را در 10.99 ثانیه دوید و رکورد 11.13 کمپل که در مدرسه اشتون-آن-مرسی بدست آمده بود و به سال 1989 باز می گردد را شکست. کمپل در المپیک 2004 آتن طلای 4x100 متر را برای بریتانیای کبیر به ارمغان آورد.

راشان از 9 سالگی در یونایتد است و می خواهد به تیم اصلی برسد، او در تیم ملی انگلستان نیز حضور پیدا کرده.

ویلیامز در گفت و گو با منچستر اونینگ نیوز گفته است: "نمیدانستم که رکورد را شکستم تا این که روز بعد در مدرسه معلمم به من گفت."

"این فقط یک روز ورزشی در مدرسه بود و همه ما باید می دویدیم."

کمپل پس از شکسته شدن رکورد 25 ساله اش گفت: "همیشه گفته می شود که کسی که می تواند زیر 11 ثانیه بدود از سرعت ذاتی بسیار زیادی برخوردار است، این نشان می دهد که او قابلیت عظیمی دارد. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم."

ویلیامز جدا از قابلیتش در دو سرعت، کاملا روی ساختن یک دوره حرفه ای برای خودش در بازی حرفه ای تمرکز کرده است - به خصوص پس از این که دید رایان گیگز در پایان فصل موقتا هدایت یونایتد را بر عهده گرفت.

او افزود: "رایان گیگز قهرمان من است، گمون می کنم به خاطر این که او همراه باشگاه ماند و زمانی که او به عنوان مربی کار می کرد به بازیکنان جوانان فرصت داد."

Saeed.M بازدید : 400 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

رئیس ساوتهمپتون رونالد کومان مایل است پدیده جوان منچستر یونایتد، دیمیتری میشل را به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

این وینگر هفده ساله که تابستان 2016 قراردادش با یونایتد به پایان می رسد، پس از عملکردهای انفجاری پیاپی توجه بسیاری از باشگاه های اروپا و انگلستان را به خودش جلب کرده است.

به رئیس یونایتد لوییز ونگال یک بازبینی از وضعیت این جوان که هفته گذشته در بازی آغازین میلک کاپ 2014، مقابل آکادمی گلد کست چهار بار گلزنی کرد داده شده است.

میشل که یکی از ستارگان تیم ملی زیر 17 ساله های انگلستان است، با سرعت و قابلیت های تکنیکیش درخشیده.

پس از خروج تعداد زیادی از بهترین بازیکنان تیم اصلی ساوتهمپتون، کومان به دنبال بازسازی قدیس هاست و متوجه شده ایم که او تحت تاثیر تمایل میشل برای استفاده از فرصت ها و آرامشی که مقابل دروازه دارد قرار گرفته است.

میشل مشتاق است در الدترافرد قرارداد جدیدی امضا کند تا علاقه های فزاینده باشگاه های دیگر نسبت به خودش را دفع کند.

دیمیتری میشل متولد شهر منچستر است.

Saeed.M بازدید : 357 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

پس از درخشش اوگو اوبی در دوره آزمایشی، یونایتد به جذب او نزدیک شده است

این مهاجم جوان دو هفته گذشته را به طور آزمایشی همراه با شیاطین سرخ گذرانده و حالا می تواند از باشگاه لندنی انتقالش را تکمیل کند.

منچستر یونایتد در آستانه تکمیل معامله ی مهاجم جوان واتفورد اوگو اوبی می باشد.

این مهاجم شانزده ساله پس از این که دو هفته پیش به طور آزمایشی به کمپ تمرینی کارینگتون آمد برای شیاطین سرخ درخشیده است.

و یونایتد دوره آزمایشی اوبی را افزایش داد پس او توانست در رقابت های میلک کاپ شرکت کند.

با به ثبت رساندن سه گل در چهار بازی، حالا او برای مجاب کردن الدترافردی ها برای بستن قرارداد شرایط بسیار خوبی دارد.

دوره قبل اوبی با 10 گل آقای گلی رقابت های جونیور میلک کاپ را به خودش اختصاص داده بود.

واتفورد که به اوبی قرارداد حرفه ای یک ساله به همراه کمک هزینه تحصیلی ارائه داده، در صورت پیشنهاد یونایتد برای اوبی محق دریافت 130.000 پوند می شود.

Saeed.M بازدید : 370 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

ویل کین: ما کاری داریم که باید آن را به انجام برسانیم

کین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد: "تا الان [تور] خیلی خوب بوده و من از آن لذت بردم. این خوب بود که لس آنجلس را تجربه کنیم چراکه این اولین حضور من در آنجا بود. این اولین تور پیش فصل من است و بسیاری از هواداران برای تماشای بازیکنان بیرون آمده اند، چیزی که فقط نشان میدهد این باشگاه چه عظمتی دارد. ما چند بار بازی کردیم که البته من از آن ها هم لذت بردم."

"تمرینات سخت بود اما خوب بوده و همه تلاش می کنند چیزی را که مربی می خواهد توی زمین ارائه کنند. او می داند که این پروسه طولانی خواهد شد اما هرکسی تمام داشته هایش را به کار می گیرد."

"همه می خواهند تا حد ممکن سخت تلاش کنند و تمرینات هم جدی هستند. ما می دانیم کاری هست که باید آن را به انجام برسانیم. ما آمدیم اینجا و می خواهیم هر جه قدر ممکن است در بازی ها به پیروزی برسیم. ما روی شکل و ساختار تیم به سختی تلاش کردیم و می خواهیم آن چه را که مربی درخواست می کند اجرا کنیم."

"بازیکنان همیشه از "باکس" هایی که ما پس از گرم کردن بازی می کنیم لذت می برند، هنگامی که آنجا دو بازیکن در میانه قرار می گیرد. این جدی است اما کمی هم لذت بخش است و همه توپ را لمس می کنند."

"اگر آن وسط کسی را لایی بزنید همیشه خنده دار است، اما همزمان سخت به کارتان ادامه میدهید."

"ورود مربی جدید برای همه شروع تازه ای است. مربی رکورد فوق العاده ای دارد و به بازیکنان گفته است که پایه ی تجربه تنها سن نیست، این به مسئولیت پذیری مربوط می شود چه جوان باشید چه مسن. و اگر کاری را که او می خواهد انجام دهید، به شما اطمینان می دهد که بهتان فرصتی خواهد رسید."


میلک کاپ: منچستر یونایتد با حساب 11-0 آکادمی گلد کست را در هم کوبید

منچستر یونایتد در بازی آغازین جام میلک کاپ 2014 برابر تیم استرالیایی گلد کست 11 گل بدون جواب به ثمر رساند. یونایتد تا پایان نیمه اول 5-0 جلو افتاد و در نیمه دوم 6 گل دیگر را به ثمر رساند. دیمیتری میشل 4 بار دروازه حریف را گشود، مارکوس راشفورد و اوگو اوبی آقای گل سال قبل این رقابت ها هرکدام 2 بار گلزنی کردند. سه گل دیگر یونایتد نیز توسط زکریا دییرنلی، تراویس جانسن و جوردن تامسون به ثمر رسید.


رزروهای یونایتد با بازی مقابل بارنزلی محک خواهند خورد

رزروهای یونایتد سه شنبه شب در ادامه بازی های دوستانه پیش فصلشان در آزمونی دشوار با تیم لیگ یکی بارنزلی رو به رو خواهند شد.

هر چند که تایک ها(لقب باشگاه بارنزلی) فصل گذشته از رقابت های چمپیون شیپ سقوط کردند اما آن ها دقیقا همان نوعی چالشی را ارائه خواهند کرد که وارن جویس برای شاگردان جوانش می خواهد. قرمز ها پس از باخت 1-0 مقابل بری واندرز و تساوی بدون گل مقابل سوثپورت، با پیروزی پرگل 5-0 مقابل آلترینکاهم به ناکامی هایشان پایان دادند. داوید پتروچی دو بار گلزنی کرد که شامل یک شوت از راه دور نیز می شد. انجلو هنریکز در بازی قبلی دچار مصدومیت شده بود، احتمالا جیمز ویلسون پس از درخشش در استادیوم دیویدسون دوباره از ابتدا در ترکیب خواهد بود. و ببه اردو را ترک کرد و به پرتقال برگشت تا به بنفیکا ملحق شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 585
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 11,108
  • بازدید کلی : 258,045