loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 730 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

انجلو هنریکز به صورت قرضی راهی دینامو زاگرب شد.

امروز منچستر یونایتد مهاجم شیلیاییش انجلو هنریکز را به طور قرضی به دینامو زاگرب کرواسی فرستاد.

دینامو برای یک قرارداد قرضی یک ساله با یونایتد به توافق رسیده اما آن ها در نظر دارند که پایان فصل او را به طور دائمی جذب کنند.

هنریکز پس از امضای قرارداد جدیدش عنوان کرد: "من به دینامو آمدم با کسانی که می خواهیم کار های خوبی انجام دهیم. انگیزه ی فراوانی بدست آوردم و می خواهم خودم را اثبات کنم، و معتقدم در دینامو هستم تا برای فرصتم مبارزه کنم."

گفته می شود خروج انجلو هنریکز تازه شروع خروج های بیشتری از منچستر یونایتد در این هفته است، نام های بزرگی هم در این بین دیده می شود. به مروان فلینی، خاویر هرناندز، رافائل داسیلوا و ویل کین گفته شده که می توانند باشگاه را ترک کنند، چون طبق گفته های دیلی میل آن ها در نقشه های لوییز ونگال جایی نخواهند داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1393/05/26 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

من برگشتم بعد از مدتی!
این خبر خیلی قدیمیه چرا اپدیت نشدهشکلک
راستی چه کردی سعید کنکور؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 633
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 11,156
  • بازدید کلی : 258,093