loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 1230 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (3)

جیمز ویلسون پنج شنبه شب در فینال منچستر سنیور کاپ 4 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا تیمش با پیروزی چهار بر یک مقابل سیتی قهرمان این جام شود. 

شاگردان وارن جویس در نیمه اول عقب افتادند، این گل توسط جوردی هاوولا به ثمر رسید و شاگردان پاتریک ویرا را پیش انداخت، پیگرینی سرمربی تیم بزرگسالان سیتی هم در ورزشگاه حضور داشت.

با این حال جیمز ویلسون در انتهای نیمه اول بازی را به تساوی کشاند، او توپ را وسط زمین در اختیار گرفت و طی حرکتی انفرادی به قلب دفاع سیتی زد، مدافعین را جا گذاشت و توپ را درون دروازه سیتی جای داد، شگفت انگیز بود.

ویلسون در ابتدای نیمه دوم با یک ضربه تمام کننده زیبا یونایتد را جلو انداخت، موقعیت این گل با پاس تو عمق زیبای اندرس پریرا ایجاد شد.

در ادامه ویلسون دو گل دیگر را روی دو فرار دیگر به ثمر رساند تا وارن جویس را از پیروزی در این بازی مطمئن کند. این گل ها روی پاس های عمقی بن پیرسون و جاشوا هروپ به ثمر رسید.

دانلود کلیپ عملکرد جیمز ویلسون در این بازی

ویلسون پس از بازی در گفت و گو با کانال باشگاه گفت: واضح است که دربی منچستر به تنهایی رویداد بزرگی است و به ثمر رساندن چهار گل برای بردن جام واقعا احساس خارق العاده ای دارد."

"هرچند که فقط پیروزی مقابل بزرگترین رقیبمان هم کافی است. به وضوح سیتی لیگ برتر را برده و می خواهد به بردن جام ها ادامه دهد و به پیشرفت آکادمی ادامه دهد. متوقف کردن آن ها در این شب و به ثمر رساندن چهار گل واقعا عالی است."

"در ابتدا سیتی تنها مقابل ما پاس کاری می کرد اما در انتهای نیمه اول به گل رسید که زمان بسیار خوبی برای گل زنی در هر بازی می باشد. در نیمه دوم ما با کمی تغییر سیستم وضعیت را تغییر دادیم و بر بازی مسلط شدیم."

وقتی از جیمز در مورد تحت تاثیر قرار گرفتن ونگال سوال شد، او گفت: "من امیدوارم. امشب به او نشان دادم که چه کاری می توانم انجام دهم. امیدوارم بتوانم انتخاب شوم تا این کار را برای رئیس جدید نیز انجام دهم."


نمایش ویلسون هوادران یونایتد را شیفته خودش کرده است، اینجا چند تا از واکنش های آنان را میخوانیم:

- خیلی سخته که استعداد ویلسون شما را بسیار هیجان زده نکنه، این طور نیست؟ این پسر کمی خاصه.

- جیمز ویلسون برای زیر 21 ساله ها بیش از حد خوبه. اون شایسته حضور در تیم اصلیه یا این که برای کسب تجربه قرض داده شه.

- جیمز ویلسون بازی می کنه، جیمز ویلسون به سادگی گل میزنه.

- استعداد شگفت انگیز، جیمز ویلسون! اون من را یاد آندری شوچنکو میندازه.

- دیدیش لوییز ونگال؟ جیمز ویلسون باز هم یک گل به یاد موندنیه دیگه زد.

- جمیز ویلسون بهترین چیزیه که از بیدالف(یک منطقه) خارج شده.

- اگه جیمز ویلسون دوباره امسال فرصتی بدست نیاره، حتما مشکلی هست.

- جیمز ویلسون جواب نبودن در تور پیش فصل در آمریکا را داد، سر و صدا با زدن 4 گل در دربی رزرها مقابل رقیبمان سیتی.

- وقتی جیمز ویلسون رو دارید کی رودریگز رو می خواد؟


زیر 15 ساله های شیاطین سرخ روز دوم منچستر منچستر یونایتد پرمیر کاپ را با شکست 4-0 مقابل سنفریس هیروشیما شروع کردند.


پس از این که لوییز ونگال مانع بازگشت انجلو هنریکز به یونیورسیداد شد؛ این مهاجم شیلیایی در الدترافرد می ماند. هنریکز تمایلش برای بازگشت به تیم سابقش را نشان داده اما ونگال می خواهد ابتدا در تمرینات بازی او را زیر نظر بگیرد. یونیورسیداد رسما علاقه اش را نشان داده و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. هنریکز در اولین فصل بازیش در این تیم رکورد خارق العاده ای به جای گذاشته بود و در 18 بازی 11 بار گلزنی کرد.

 

 

بازیکن جوان منچستر یونایتد راشان ویلیامز رکورد 25 ساله دو سرعت مدرسه های فوتبال را شکست، رکوردی که توسط دارنده مدال طلای المپیک درن کمپل ثبت شده بود.

راشان که تنها 15 سال دارد 100 متر را در 10.99 ثانیه دوید و رکورد 11.13 کمپل که در مدرسه اشتون-آن-مرسی بدست آمده بود و به سال 1989 باز می گردد را شکست. کمپل در المپیک 2004 آتن طلای 4x100 متر را برای بریتانیای کبیر به ارمغان آورد.

راشان از 9 سالگی در یونایتد است و می خواهد به تیم اصلی برسد، او در تیم ملی انگلستان نیز حضور پیدا کرده.

ویلیامز در گفت و گو با منچستر اونینگ نیوز گفته است: "نمیدانستم که رکورد را شکستم تا این که روز بعد در مدرسه معلمم به من گفت."

"این فقط یک روز ورزشی در مدرسه بود و همه ما باید می دویدیم."

کمپل پس از شکسته شدن رکورد 25 ساله اش گفت: "همیشه گفته می شود که کسی که می تواند زیر 11 ثانیه بدود از سرعت ذاتی بسیار زیادی برخوردار است، این نشان می دهد که او قابلیت عظیمی دارد. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم."

ویلیامز جدا از قابلیتش در دو سرعت، کاملا روی ساختن یک دوره حرفه ای برای خودش در بازی حرفه ای تمرکز کرده است - به خصوص پس از این که دید رایان گیگز در پایان فصل موقتا هدایت یونایتد را بر عهده گرفت.

او افزود: "رایان گیگز قهرمان من است، گمون می کنم به خاطر این که او همراه باشگاه ماند و زمانی که او به عنوان مربی کار می کرد به بازیکنان جوانان فرصت داد."

Saeed.M بازدید : 402 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (3)

در مورد گل های دریافتی و آینده خط دفاعی

"بازی اول گلی وجود نداشت، بازی دوم یک گل خارق العاده از پیانیچ، اشتباهی از دروازبان و یک پنالتی که داور تقدیم کرد بود و امروز دوباره گلی وجود نداشت. بنابراین ما عالی کار کردیم اما دنبال مدافعین هم هستیم، چرا که تعداد زیادی از مدافعین رفته اند. ما باید آن ها را جایگزین کنیم اما من مایکل کین و تایلر بلکت را هم دوست دارم."

در مورد لوک شاو و ویلفر زاها که نیمه دوم وارد زمین شدند

"لوک با سخت کوشی زیادی کار می کند و او خوش شانس بود چون در حالت عادی من باید به دوستمان ریس جیمز بازی می دادم، اما او کمی صدمه دیده بود. و بنابراین من با این وجود از او درخواست یک جلسه تمرینی بسیار سنگین را کردم و فکر می کنم او عالی عمل کرد."

"من از عملکرد ویلفرد خوشحال بودم اما باید صبر کنیم و ببینیم. او  با مهاجمین دیگر رقابت گسترده ای دارد."

Saeed.M بازدید : 183 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (2)

سایت منچستر اونینگ نیوز از هواداران خواسته تا در مورد این که لوییز ونگال باید فیل نویل، نیکی بات و پل اسکولز را نگه دارد یا خیر نظر دهند و این نتایج بدست آمده است...

omidgh بازدید : 233 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (2)

دستیار لویی فن خال در باشگاه منچستر یونایتد، آلبرت استیفنبرگ به عنوان مربی زیر 17 ساله های هلند کمک کرد تا گروه بزرگی از بازیکنان سطح بالا زیر نظر او پیشرفت کنند.
سایت یوفا کارهای بزرگ او را ارج می نهد ...

 

Saeed.M بازدید : 186 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (1)

آندرس اینیستا گفته است خاطرات خوشی از لوییز ونگال دارد و سرمربی جدید منچستر یونایتد را به خاطر اعتقادی که طی حضورش در بارسلونا به جوانان نشان داد ستایش کرده است.

 
Saeed.M بازدید : 178 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (1)

رایان گیگز آشکار ساخت که او فصل گذشته به تام لاورنس و جیمز ویلسون اولین بازیشان در تیم اصلی را هدیه داد زیرا او معتقد بود که در تمرین با تیم اصلی "بنظر نمی رسید که این جایگاه حق این دو بازیکن نباشد."

 

Saeed.M بازدید : 218 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

انتقال لوک شاو در حال نهایی شدن است. رونالد دی بوئر معتقد است که ونگال در یونایتد به بازیکنان جوان فرصت خواهد داد. حضور ونگال یانوزای را هیجان زده کرده است. ویلسون به دلیل مصدومیتی که داشت اردوی تیم ملی زیر 19 ساله های انگلستان را ترک کرد. حمایت درن فلچر از سیستم نقل و انتقالات قرضی...

Saeed.M بازدید : 190 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

اسطوره باشگاه منچستر یونایتد اعتقاد دارد تعهد این مرد هلندی به پیشرفت دادن جوانان رویکرد درستی است که باید آن را در الدترافرد نیز به کار بگیرد.

 
Saeed.M بازدید : 226 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

لستر سیتی مایل به جذب نیک پاول، صحبت های وارن جویس و مایکل کین در مورد بازی فینال زیر 21 ساله ها، عکس العمل طرفداران نسبت به عملکرد لاورنس در توئیتر، کنار رفتن لاورنس از اردوی تیم ملی زیر 21 ساله های ولز و...

Saeed.M بازدید : 221 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

سرمربی رزروهای منچستر یونایتد وارن جویس احساس می کند بازی با لیورپول که جمعه آینده در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زیر 21 ساله ها برگذار خواهد شد برای شاگردانش حکم فینال را دارد. "یکی از شخصیت هایی که آنان نشان داده اند این است که هرگز خودشان را نمی بازند و در هیچ مسیری تسلیم نمی شوند."

Saeed.M بازدید : 191 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (2)

پس از اینکه شرایط باعث شد دیوید مویز نتواند در بازی با نیوکاسل به جیمز ویلسون فرصت دهد حالا سرمربی شیاطین سرخ عنوان می کند که در نظر دارد تا قبل از پایان فصل برای اولین بار در سطح بزرگسالان از ویلو استفاده کند.

Saeed.M بازدید : 203 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

سرمربی تیم زیر 21 ساله های منچستر یونایتد وارن جویس از عملکرد بازیکنانش راضی است و احساس می کند که تیم جوانش در این فصل بهتر از حد انتظار ظاهر شده اند.

 
Saeed.M بازدید : 202 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (9)
پس از اینکه یونایتد فصل قبل قهرمان لیگ زیر 21 ساله ها شد، حالا وارن جویس می خواهد که این لیگ را در نیمه بالایی جدول تمام کند.
جسی لینگارد امیدوار است وقتی که به یونایتد باز می گردد با الهام از رایان گیگز در تیم بدرخشد، به انضمام آنالیز آماری جسی لینگارد طی فصل جاری.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 11,077
  • بازدید کلی : 258,014