loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 712 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (10)

انجلو هنریکز این فصل در باشگاه کروات دینامو زاگرب دوره قرضی درخشانی را سپری کرده و فرم گلزنی او موضوع بحث بسیاری از هواداران منچستر یونایتد شده است.
دینامو این اختیار را دارد که در پایان این دوره قرضی هنریکز را بخرد و این مستلزم یک سوال است، آیا هیچ شانسی برای بازگشت مهاجم شیلیایی به منچستر یونایتد وجود دارد؟

ما با روزنامه نگاری مقیم کرواسی به نام الکساندر هولیگا گفت و گویی داشتیم تا دیدی از آینده بدست آوریم و متوجه شویم چرا هنریکز باید در پایان فصل برای پیوستن به دینامو زاگرب تجدید نظر کند.

سلام الکس، می تونی خودت را به خوانندگان مان معرفی کنی؟

سلام، اسم من الکساندر هولیگاست، من یک روزنامه نگار مستقل هستم که در زاگرب کرواسی اقامت دارم. در حال حاضر من مقاله نویس جوترانجی که یک روزنامه در کرواسی هست هستم و همینطور بلیچر ریپورت. در همین حال من به رسانه های دیگری در انگلستان کمک می کنم رسانه هایی مانند چهار چهار دو، گاردین و شنبه کی میاد.

با توجه به چیزی که تا کنون از انجلو هنریکز دیدی، در موردش چه فکری می کنی؟ او چطور کار کرده است؟

او مهاجم جوان و بسیار امیدوارکننده ای است که باید در تیمی بسیار قوی تر از دینامو جا داشته باشد،و من معتقدم او به آن جایگاه خواهد رسید. او در اینجا سریعا تاثیرش را گذاشت، گل هایی به ثمر رساند و واقعا عالی عمل کرد. او یک خطر مستمر برای دفاع حریف می باشد، و از مهاجم دیگر دینامو دوج کاپ خیلی بهتر است. من حتی می گویم او بهترین بازیکن حال حاضر دینامو است.

به نظر شما نقطه قوت او چیست؟ وقتی که گلزنی نمی کند به خلاقیت تیمش کمک می کند؟

او دارای آگاهی فضایی خارق العاده ای می باشد و در بازی هجومیش کاملا معقول است. او زیاد به توپ نیاز ندارد یا دنبالش نیست و تمام وقت به خط آفساید نچسبیده است. در عوض او بر می گردد عقب و می داند چطور خود را مخفی کند و وقتی که در دفاع حریف خللی دید با یک حرکت سریع پیشروی می کند. او مانند پرنده ای شکاری همواره می تواند جلوی دروازه کشنده باشد، اما او از جابهجایی های هم تیمی هایش نیز آگاه است پس البته که او می تواند در پاس گل ها نقش داشته باشد.

از سوی دیگر، در بازی تدافعی نیاز هایی دارد و قبل از اینکه او کاملا برای سطح اول فوتبال آماده شود باید پیشرفت کند، هرچند من فکر می کنم او حتی الان هم می تواند گزینه مناسبی برای منچستر یونایتد باشد.

اگر قرار باشد او را با یک فوتبالیست مدرن مقایسه کنید، او چه کسی خواهد بود؟

شاید چیچاریتو، او می تواند به خوبی اوایل آن بازیکن مکزیکی باشد و شاید هم بهتر.

انجلو گفت ونگال قول داده اگر او در دینامو عالی کار کرد او را برگرداند. اخیرا پدر انجلو هم به لاترکرا گفته بازگشت به یونایتد و موفقیت در آنجا یکی از اهداف اصلی اوست. اما دینامو اختیار دارد در پایان دوره قرضی او را بخرد. خیال می کنی او تصمیم خواهد گرفت در دینامو بماند؟

دینامو علناً نیتش برای خرید قرارداد او را اعلام کرده است. با این حال، انجلو برای مدت کافی در باشگاه بوده و باید متوجه شده باشد که این جا محیط مناسبی برای پیشرفت یک بازیکن جوان نیست. 

بازیکنان آینده دار زیادی - از جمله متیو کواچیچ اینتر، تین یدوای لورکوزن و آلن هلیلوویچ بارسلونا - باشگاه را در نوجوانی ترک کردند، نه فقط به این دلیل که دینامو پول می خواست بلکه آن ها هم نیاز داشتند برای شکوفایی کامل استعدادشان این کار را انجام دهند.

حتی آندری کراماریچ که داغ ترین بازیکن حال حاضر کرواسی است و طی این زمستان منتقل خواهد شد، باید دینامو را به قصد ریجکا ترک کند، چرا که او آنجا راکد شده است. من کاملا مطمئنم ماندن در دینامو چیزی نیست که انجلو بخواهد و اگر دست او باشد او مطمئناً این کار را نمی کند.

Saeed.M بازدید : 509 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (1)

جیمز ویلسون هم اکنون شماره 49 به تن می کند، لوییز ونگال او را تشویق کرده بود که شماره 47ش را تغییر دهد زیرا او(رئیس) احساس می کرد تمام مهاجمان باید یک شماره 9 داشته باشند.

این بازیکن 19 ساله امسال گام های بلندی برداشته و با شروع بازی مقابل لیورپول پاداش گرفته است. شاید این درخشان ترین بازی فردی او نبوده اما این یک حقیقت محض است که ونگال او را به رادامل فالکائو ترجیح داده و در یکی از بزرگترین بازی های فصل لیگ برتر 71 دقیقه به او زمان داد، که این حجم ایمان ونگال به او را نشان می دهد.

تمام چیزی که ویلسون از بازی لیورپول به یاد خواهد آورد، افتخار و هیجانی قاطع از ایفای نقش در بزرگترین بازی انگلستان است. با توجه به این که او سال گذشته در لیگ زیر 21 ساله ها بازی می کرد این اتفاق نشانگر میزان شگفت آوری پیشرفت در مدت زمانی کوتاه است.

عکسی با زمان بندی فوق العاده از پیروزی 3-0 یکشنبه مقابل لیورپول، می تواند به ما نگاهی اجمالی از آینده بدهد، ویلسون به عنوان شماره 9 یونایتد.

ویلسون استعداد خاصی است. از همان زمانی که او برای سرگرمی در تیم زیر 16 ساله های یونایتد گلزنی می کرد، قابل مشاهده بود که با بازیکنان اطرافش کاملا فرق می کند، و حالا به نظر می رسد که او به تیم اصلی تعلق دارد. بنظر می رسد او در بهترین شرایطش است و قابلیت مواجهه با جو جوشان فوتبال بزرگسالان در چنین سنی گواهی بر نگرش و ذهنیت اوست.

قطعا آینده برای ویلسون روشن است، و زمانی که او به بازیکن فیکس یونایتد تبدیل شود این ادعا تحقق خواهد یافت.

Saeed.M بازدید : 730 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

انجلو هنریکز به صورت قرضی راهی دینامو زاگرب شد.

امروز منچستر یونایتد مهاجم شیلیاییش انجلو هنریکز را به طور قرضی به دینامو زاگرب کرواسی فرستاد.

دینامو برای یک قرارداد قرضی یک ساله با یونایتد به توافق رسیده اما آن ها در نظر دارند که پایان فصل او را به طور دائمی جذب کنند.

هنریکز پس از امضای قرارداد جدیدش عنوان کرد: "من به دینامو آمدم با کسانی که می خواهیم کار های خوبی انجام دهیم. انگیزه ی فراوانی بدست آوردم و می خواهم خودم را اثبات کنم، و معتقدم در دینامو هستم تا برای فرصتم مبارزه کنم."

گفته می شود خروج انجلو هنریکز تازه شروع خروج های بیشتری از منچستر یونایتد در این هفته است، نام های بزرگی هم در این بین دیده می شود. به مروان فلینی، خاویر هرناندز، رافائل داسیلوا و ویل کین گفته شده که می توانند باشگاه را ترک کنند، چون طبق گفته های دیلی میل آن ها در نقشه های لوییز ونگال جایی نخواهند داشت.

Saeed.M بازدید : 1120 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی دیگر از بازیکنان آینده دارمان می تواند برای گذراندن دوره ای قرضی از الدترافرد خارج شود.

بسیاری از منابع خبری بیان کردند که دیمیتری میشل می تواند با انتقالی قرضی به یک باشگاه لیگ برتری از باشگاه خارج شود. این جوان 17 ساله که در رده زیر 17 و زیر 16 سال برای انگلستان بازی کرده را ساوتهمپتون می خواهد، آن ها معتقدند این وینگر چپ مستعد می تواند به تحقق هدفشان در فصل آینده کمک کند. تنها این نکته باقی می ماند که یونایتد با همچین درخواستی موافق است یا خیر.

مهاجم منچستر یونایتد با انتقال قرضی به چارلتون لینک شده است.

فوروارد منچستر یونایتد نیک پاول با انتقالی قرضی به چارلتون اتلتیک لینک شده است. این بازیکن 20 ساله فصل قبل را در ویگان اتلتیک سپری کرد و درخشید، او 13 گل به ثمر رساند. پاول این تابستان برای تمرینات پیش فصل زیر نظر سرمربی جدید لوییز ونگال به الدترافرد برگشته است اما بنظر می رسد یک انتقال قرضی دیگر برای این جوان مستعد در شرف وقوع است.

کاردیف سیتی به دنبال انتقال قرضی مایکل کین است اما منچستر یونایتد می خواهد قبل از اجازه این انتقال خط دفاعیش را استحکام ببخشد.

کاردیف سیتی از منچستر یونایتد درخواست انتقال قرضی مایکل کین را کرده اما لوییز ونگال قبل از اجازه خروج او صبر می کند تا ببیند باشگاه در پروسه خرید یک مدافع جدید پیشرفت می کند یا خیر. بلکبرن هم به انتقال موقت کین که نیمه دوم فصل قبل را در اوود پارک گذراند علاقمند است. او طی حضورش در این باشگاه در 13 بازی 3 بار گلزنی کرد. کین که یکی از اعضای ثابت تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان بوده، در فصل 2012/13 یک دوره قرضی موفقیت آمیز هم با لستر سیتی داشته است. شایان ذکر است که یونایتد به شدت به دنبال تقویت خط دفاعی خود می باشد، به خصوص بعد از شکست در جذب فرمایلن که به بارسلونا رفت. آرسنال در مقابل فرمایلن، کریس اسمالینگ را می خواست که لوییز ونگال با این معامله مخالفت کرد.

ریس جیمز برای اولین بار به تیم ملی انگلستان فراخوانده می شود

در پی عملکرد درخشان ریس جیمز در تور پیش فصل تیم اصلی در آمریکا، او برای انتخاب اردوی زیر 21 ساله های انگلستان در نظر گرفته شده است. او در اولین بازیش 2 بار گلزنی کرد و در ادامه عملکرد قدرتمندش، بازی بسیار خوبی مقابل آس رم به نمایش گذاشت. در حال حاضر استعدادیاب های اتحادیه او را زیر نظر گرفته اند طوری که گرت سوتگیت به دنبال انتخاب بازیکنان اردویش برای بازی با مولداوی و لیتوانی می باشد. اگر او انتخاب شود این اولین حضور او در بازی های ملی جوانان خواهد بود.

Saeed.M بازدید : 862 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستر یونایتد اوایل این هفته با یک برد 4-1 مقابل منچستر سیتی قهرمانی منچستر سنیور کاپ را بدست آورد، جایی که جیمز ویلسون هر چهار گل یونایتد را به ثمر رساند و ستایش همگان را به خودش اختصاص داد. اما تاثیر جاش هروپ روی نتیجه نباید نادیده گرفته شود.

هروپ بین دونیمه به زمین آمد و جای جو راتول را گرفت، زمانی که سیتی میانه میدان را تحت تسلط خودش داشت، اما ورود هروپ در پویایی بازی تغییر جهت ایجاد کرد. او که بیشتر با وینگر راست آشنایی دارد، زوج بن پیرسون در وسط زمین را تشکیل داد طوری که یونایتد نیمه دوم بر بازی مسلط شد.

بازیکنی با استعداد که از درگیر شدن نمی ترسد، هروپ آماده شده است تا این فصل خودش را در تیم زیر 21 ساله ها نشان دهد. پس از کاری فوق العاده در دایره مرکزی، او توپ را به دست آورد(در این پروسه رویش خطا شد) و آندرس پریرا را پیدا کرد که پاس گل دوم جیمز ویلسون را ارائه کرد. و او در اغلب حملات مثبت منچستر مشارکت داشت و در آن سطح بازی کاملا راحت بود.

فصل گذشته او برای شاگردان زیر 18 سال پل مک گینس 24 بازی انجام داد و 6 بار گلزنی کرد. او در هر 6 بازی جام جوانان اروپا(زیر 19 سال) بازی کرد و 6 بار برای زیر 21 ساله ها در لیگ به بازی آمد. عملکرد او موجب شد که او نامش را در لیست کوتاه جایزه جیمی مورفی سال ببیند اما او این جایزه را به جیمز ویلسون قدرمتند باخت.

قدرت تکنیکی هروپ به او اجازه می دهد در پست های فراوانی بازی کند. او قادر است سراسر خط میانی بازی کند، و همچنین توانایی بازی در دفاع چپ و مهاجم را هم دارد. او در هر پستی که بازی کرده عملکرد شایسته ای داشته است.

این بازیکن 18 ساله پیش فصل شایسته ای با تیم وارن جویس داشته، و نقطه برجسته آن دو گلی بود که مقابل تیم اصلی بارنزلی به ثمر رساند، و در نهایت این که او به راحتی به رده زیر 21 ساله ها ارتقا پیدا می کند.

دانلود کلیپ دو گل هروپ مقابل بارنزلی

Saeed.M بازدید : 884 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)

مدافع جوان تایلر بکلت از هشت سالگی که به یونایتد پیوست در رده های پایه ترقی کرده و بالا آمده، و در تور تابستانی امسال در آمریکا پنج بار برای تیم اصلی به میدان رفت. این بازیکن که متولد منچستر است طی حضورش در زمین بازی در آمریکا خیلی ها را تحت تاثیر قرار داد، و بسیاری را تشویق کرد تا ادعا کنند او در جدال برای کسب جایگاهی در تیم امسال لوییز ونگال قرار دارد.

طی سال های گذشته و پس از عملکرد های درخشان در تیم های پایه یونایتد اعتبار او افزایش یافته، که اوج آن نقشش در قهرمانی اف ای کاپ جوانان سال 2011 بود.  قد و فیزیک با ابهت این بازیکن 20 ساله موجب می شود که او برای بازی در پست مدافع میانی کاملا مناسب شود، مانند نقشی که در تور به او داده شده بود، اما به همان اندازه او با پست دفاع چپ تطبیق یافته است و در آن کاپ در هر دو پست بازی کرد. او حتی طی بازی زیر نظر وارن جویس برای زیر بیست و یک ساله ها و رزروها به طور پیشرفته در پست وینگر چپ بازی کرده، جایی که ورزشکاری و آرامشش در کار با توپ به او اجازه داده تا گل بزند و برای هم تیمی هایش فرصت ایجاد کند.

بلکت طی این چند سال اخیر در اطراف تیم اصلی بوده و برای تور پیش فصل 2012 زیر نظر سر الکس فرگوسن فراخوانده شده بود. او در تور پیش فصل 2013 جزو انتخاب های دیوید مویز نبود اما تابستان در پی آمدن لوییز ونگال به استاندارد های لازم رسید و نشان داد که برای گرفتن نقشی در باشگاه آماده شده است.

پس از حذف بلکت از تیم تور دیوید مویز در تابستان گذشته، او به بلکپول در چمپیون شیپ قرض داده شد تا بتواند زمان بازی بدست بیاورد و توانایی هایش را در سطحی بالاتر محک بزند. او برای دو ماه به طور قرضی در ورزشگاه بلومفیلد رود ماند و در مجموع پنج بار بازی کرد. او پس از اینکه به الدترافرد بازگردد دوباره به طور قرضی راهی بیرمنگام شد و تا پایان فصل آنجا ماند. بلکت قبل از این که یک بار دیگر به الدترافرد برگردد و در تور پیش فصل مشارکت کند 8 بار برای آبی ها به میدان رفت.

در اصل تصور می شد حضور او در تور به عنوان پشتیبان لوک شاو در پست دفاع چپ است، اما در پی تصمیم ونگال برای بازی با سیستم 2-5-3 طی پیش فصل مشخص شد این مرد هلندی بلکت را یک مدافع مرکزی می بیند. چند پسته بودن و قابلیت بازی او در دو پست دفاع چپ و دفاع مرکزی موجب می شود که او کاملا برای پست جدیدش در سمت چپ دفاع سه نفره مناسب باشد. حضور فیزیکی و آرامش او در کار با توپ برای مردی با این سن عادی نیست، چیزی که کاملا در عملکرد درخشانش مقابل تیم های نظیر رئال مادرید و لیورپول آشکار بود.

پاهایی سریع، تکل هایی قدرتمند و قابلیت های تکنیکی در کار با توپ، بلکت تمامی ویژگی های لازم برای یک مدافع عالی بودن را دارد. هرگز در تور بنظر نرسید که بلکت سزاوار این جایگاه نیست و اغلب از بازیکنان تیم اصلی که اطرافش حضور داشتند بیشتر درخشید. با توجه به این که در پست وینگ بک پشتیبانی واقعی برای لوک شاو وجود ندارد، هرچند که اشلی یانگ و ریس جیمز در آمریکا درخشیدند، همینطور نیاز به پشتیبان برای پست مدافع مرکزی، قطعا بلکت در تیم سال بعد نقشی خواهد داشت. اگر او برای بازی در ترکیب ثابت یونایتد در فصل جدید لیگ برتر آماده باشد تنها یک مرد از آن آگاهی دارد.

با وجود جسی لینگارد، ویل کین و ویلفرد زاها، قبل از این که تور شروع شود تایلر بلکت تحت شعاع بود. همینطور با وجود خرید های جدید که در معرض توجهات بودند کسی از تایلر بکلت آگاهی نداشت. یک ماه بعد و تنها در یک هفته مانده به شروع فصل لیگ، ناگهان او در صف اول ذهن همه است و خودش را به عنوان یک مسئله واقعی نشان داده. البته که زمان مشخص خواهد کرد، اما من اطمینان دارم یونایتد با تایلر نیثن بلکت یک ستاره در حال ساخت دارد.

Saeed.M بازدید : 1230 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (3)

جیمز ویلسون پنج شنبه شب در فینال منچستر سنیور کاپ 4 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا تیمش با پیروزی چهار بر یک مقابل سیتی قهرمان این جام شود. 

شاگردان وارن جویس در نیمه اول عقب افتادند، این گل توسط جوردی هاوولا به ثمر رسید و شاگردان پاتریک ویرا را پیش انداخت، پیگرینی سرمربی تیم بزرگسالان سیتی هم در ورزشگاه حضور داشت.

با این حال جیمز ویلسون در انتهای نیمه اول بازی را به تساوی کشاند، او توپ را وسط زمین در اختیار گرفت و طی حرکتی انفرادی به قلب دفاع سیتی زد، مدافعین را جا گذاشت و توپ را درون دروازه سیتی جای داد، شگفت انگیز بود.

ویلسون در ابتدای نیمه دوم با یک ضربه تمام کننده زیبا یونایتد را جلو انداخت، موقعیت این گل با پاس تو عمق زیبای اندرس پریرا ایجاد شد.

در ادامه ویلسون دو گل دیگر را روی دو فرار دیگر به ثمر رساند تا وارن جویس را از پیروزی در این بازی مطمئن کند. این گل ها روی پاس های عمقی بن پیرسون و جاشوا هروپ به ثمر رسید.

دانلود کلیپ عملکرد جیمز ویلسون در این بازی

ویلسون پس از بازی در گفت و گو با کانال باشگاه گفت: واضح است که دربی منچستر به تنهایی رویداد بزرگی است و به ثمر رساندن چهار گل برای بردن جام واقعا احساس خارق العاده ای دارد."

"هرچند که فقط پیروزی مقابل بزرگترین رقیبمان هم کافی است. به وضوح سیتی لیگ برتر را برده و می خواهد به بردن جام ها ادامه دهد و به پیشرفت آکادمی ادامه دهد. متوقف کردن آن ها در این شب و به ثمر رساندن چهار گل واقعا عالی است."

"در ابتدا سیتی تنها مقابل ما پاس کاری می کرد اما در انتهای نیمه اول به گل رسید که زمان بسیار خوبی برای گل زنی در هر بازی می باشد. در نیمه دوم ما با کمی تغییر سیستم وضعیت را تغییر دادیم و بر بازی مسلط شدیم."

وقتی از جیمز در مورد تحت تاثیر قرار گرفتن ونگال سوال شد، او گفت: "من امیدوارم. امشب به او نشان دادم که چه کاری می توانم انجام دهم. امیدوارم بتوانم انتخاب شوم تا این کار را برای رئیس جدید نیز انجام دهم."


نمایش ویلسون هوادران یونایتد را شیفته خودش کرده است، اینجا چند تا از واکنش های آنان را میخوانیم:

- خیلی سخته که استعداد ویلسون شما را بسیار هیجان زده نکنه، این طور نیست؟ این پسر کمی خاصه.

- جیمز ویلسون برای زیر 21 ساله ها بیش از حد خوبه. اون شایسته حضور در تیم اصلیه یا این که برای کسب تجربه قرض داده شه.

- جیمز ویلسون بازی می کنه، جیمز ویلسون به سادگی گل میزنه.

- استعداد شگفت انگیز، جیمز ویلسون! اون من را یاد آندری شوچنکو میندازه.

- دیدیش لوییز ونگال؟ جیمز ویلسون باز هم یک گل به یاد موندنیه دیگه زد.

- جمیز ویلسون بهترین چیزیه که از بیدالف(یک منطقه) خارج شده.

- اگه جیمز ویلسون دوباره امسال فرصتی بدست نیاره، حتما مشکلی هست.

- جیمز ویلسون جواب نبودن در تور پیش فصل در آمریکا را داد، سر و صدا با زدن 4 گل در دربی رزرها مقابل رقیبمان سیتی.

- وقتی جیمز ویلسون رو دارید کی رودریگز رو می خواد؟


زیر 15 ساله های شیاطین سرخ روز دوم منچستر منچستر یونایتد پرمیر کاپ را با شکست 4-0 مقابل سنفریس هیروشیما شروع کردند.


پس از این که لوییز ونگال مانع بازگشت انجلو هنریکز به یونیورسیداد شد؛ این مهاجم شیلیایی در الدترافرد می ماند. هنریکز تمایلش برای بازگشت به تیم سابقش را نشان داده اما ونگال می خواهد ابتدا در تمرینات بازی او را زیر نظر بگیرد. یونیورسیداد رسما علاقه اش را نشان داده و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. هنریکز در اولین فصل بازیش در این تیم رکورد خارق العاده ای به جای گذاشته بود و در 18 بازی 11 بار گلزنی کرد.

 

 

بازیکن جوان منچستر یونایتد راشان ویلیامز رکورد 25 ساله دو سرعت مدرسه های فوتبال را شکست، رکوردی که توسط دارنده مدال طلای المپیک درن کمپل ثبت شده بود.

راشان که تنها 15 سال دارد 100 متر را در 10.99 ثانیه دوید و رکورد 11.13 کمپل که در مدرسه اشتون-آن-مرسی بدست آمده بود و به سال 1989 باز می گردد را شکست. کمپل در المپیک 2004 آتن طلای 4x100 متر را برای بریتانیای کبیر به ارمغان آورد.

راشان از 9 سالگی در یونایتد است و می خواهد به تیم اصلی برسد، او در تیم ملی انگلستان نیز حضور پیدا کرده.

ویلیامز در گفت و گو با منچستر اونینگ نیوز گفته است: "نمیدانستم که رکورد را شکستم تا این که روز بعد در مدرسه معلمم به من گفت."

"این فقط یک روز ورزشی در مدرسه بود و همه ما باید می دویدیم."

کمپل پس از شکسته شدن رکورد 25 ساله اش گفت: "همیشه گفته می شود که کسی که می تواند زیر 11 ثانیه بدود از سرعت ذاتی بسیار زیادی برخوردار است، این نشان می دهد که او قابلیت عظیمی دارد. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم."

ویلیامز جدا از قابلیتش در دو سرعت، کاملا روی ساختن یک دوره حرفه ای برای خودش در بازی حرفه ای تمرکز کرده است - به خصوص پس از این که دید رایان گیگز در پایان فصل موقتا هدایت یونایتد را بر عهده گرفت.

او افزود: "رایان گیگز قهرمان من است، گمون می کنم به خاطر این که او همراه باشگاه ماند و زمانی که او به عنوان مربی کار می کرد به بازیکنان جوانان فرصت داد."

Saeed.M بازدید : 483 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)
کین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد: "مربی جدید و کادرفنی جدیدی که آمده اند، روش بازی خود را دارند."

"آن ها روش خاص خودشان را دارند، فکر می کنم مهم بود که چند هفته ابتدایی کنار آن باشیم، درکش کنیم و ازش احساسی بدست بیاوریم، برای این که می دیدیم آن ها از ما می خواهند چگونه بازی کنیم. این مهم بود.

"ما برای این(سیستم جدید) تلاش کردیم و از طریق آن به موفقیت هایی رسیدیم، چیزی که به تیم اعتماد بنفس تزریق کرد."

"کاری که ما در تمرینات انجام می دهیم را شما می توانید در بازی ها مشاهده کنید و این نتیجه داده است. آن باعث می شود شما در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید و می دانید کاری که انجام می دهید صحیح است. این خوبه."

او افزود: "در کل به عنوان یک تیم فکر می کنم این(تور آمریکا) خیلی مفید بوده است. برد مقابل لیورپول این تجربه خوب را تکمیل کرد، چون که خصوصا ما در نیمه اول بهترین عملکرد را نداشتیم، اما پیروزی را بدست آوردیم."

"هنگامی که مقابل بزرگترین رقبایتان یا یکی از آن ها بازی می کنید، شما می خواهید نتیجه کسب کنید و ما انجامش دادیم، بنابراین ما راضی هستیم."

"به خصوص که ما چند تا بازی خوب داشتیم و در قدم هایی که برداشتیم به موفقیت رسیدیم، ما تعدادی بازی دشوار داشتیم و موفق شدیم بنابراین همه مشتاق اند برای شروع فصل جدید تلاش کنند."

Saeed.M بازدید : 1114 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (2)

رسمی: میلینکوویچ به منچستر یونایتد پیوست

باشگاه فوتبال ویودینا تایید کرد توافق برای وانیا میلینکوویچ با منچستر یونایتد نهایی شده است.

رئیس باشگاه استفان اسکپانوویچ به یک کنفرانس مطبوعاتی پرداخته تا انتقال این دروازبان 17 ساله را اعلام کند.

اسکپانوویچ گفت: "پس از مذاکرات طولانی که طی ماه گذشته انجام شده بود، ما در نهایت دوشنبه انتقال را تکمیل کردیم و می توانیم رسما به مطبوعات اعلام کنیم دروازبان جوان و آینده دارمان به منچستر یونایتد پیوسته است."

"او برای سال آینده در ویودینا می ماند، جایی که زیرنظر کارشناسان و مربیان ما از غول های فوتبال انگلستان خواهد بود، در همین حال به تمرین و عمل کردن در لباس تیم خانگیش ادامه می دهد. این فرصتی است تا از تمام کسانی که در تحقق انتقال او شرکت کردند تشکر شود. آیا من می تونم به نگرش بسیار صحیح منچستر یونایتد اشاره کنم."

شیاطین سرخ ماه می اعلام کرده بودند شاید برای انتقالی به توافق رسیده اند و این نوجوان قبل از این که پس از پایان فصل لیگ صربستان به یونایتد بپیوندد به تیم فعلیش قرض داده می شود.

با وجود این که این دروازبان دو متر و شش سانتی تازه در فبریه هفده ساله شد، در کنار برادرش سرگی یکی از بازیکنان تیم ملی زیر نوزده ساله های کشورش می باشد.

Saeed.M بازدید : 397 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

لینگارد همیشه درس می گیرد

جسی لینگارد عنوان کرد تور پیش فصل منچستر یونایتد برای او و هر بازیکن دیگری که در اردو زیر نظر لوییز ونگال کار کرده فوق العاده بوده و میزان زیادی به تجربه و مهارت هایشان افزوده است.

معرفی سیستم جدید مربی با چهار برد از چهار بازی همراه شد، در همین حال تمام بازیکنان از این که چقدر از رژیم تمرینی جدید زیر نظر ونگال لذت برده اند حرف می زنند.

لینگارد در نیمه دوم پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید وارد بازی شد، پیروزی ای که جایگاه یونایتد را در فینال اینترنشنال چمپیونز کاپ مقابل لیورپول ثبت کرد و این مهاجم امیدوار است که تیم بتواند تور را در اوج به پایان برساند.

لینگارد به سایت رسمی باشگاه گفت: " حقیقتا همه از کار با مربی و کادرش لذت می برند و دارند به روشی که او کار می کند عادت می کنند. بازی در این این سیستم واقعا لذت بخش است، بعضی از بازیکنان در نقش های متفاوتی بازی می کنند که باعث می شود همگی حتی بیشتر هم یاد بگیرند. ما خوشحالیم که در راه فینال هستیم، بردن همه چیز، چیزی است که یونایتد به آن عادت دارد و امیدوارم ما بتونیم این جام را ببریم."

پیروزی یونایتد مقابل مادرید شنبه مقابل 109 هزار تماشاگر برگذار شد که رکورد جمعیت حاضر در یک مسابقه فوتبال در آمریکا را شکست. و لینگارد گفته مشارکت در چنین رویدادی واقعا هیجان آور است.

او ادامه داد: "تجربه دیوانه کننده ای بود. بازی و پیروزی مقابل این همه تماشاگر خارق العاده بود. ما احساس کردیم که این عملکرد خوبی بود و کاملا حل و فصلش کردیم و تمام روش ها را طی بازی سازمان دهی کردیم، حتی زمانی که تعویض می کردیم. ساختار بسیار خوبی در تیم ما وجود داشت و ما از شانسمان استفاده کردیم."

"همه مشغول فینال با لیورپول هستند. آن ها در تیمشان تغییراتی داشتند و ما مربی و چند بازیکن جدید گرفتیم بنابراین باید ببینیم این چطوری به پایان می رسد. امیدوارم نتیجه برای ما باشد."

Saeed.M بازدید : 401 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

رئیس ساوتهمپتون رونالد کومان مایل است پدیده جوان منچستر یونایتد، دیمیتری میشل را به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

این وینگر هفده ساله که تابستان 2016 قراردادش با یونایتد به پایان می رسد، پس از عملکردهای انفجاری پیاپی توجه بسیاری از باشگاه های اروپا و انگلستان را به خودش جلب کرده است.

به رئیس یونایتد لوییز ونگال یک بازبینی از وضعیت این جوان که هفته گذشته در بازی آغازین میلک کاپ 2014، مقابل آکادمی گلد کست چهار بار گلزنی کرد داده شده است.

میشل که یکی از ستارگان تیم ملی زیر 17 ساله های انگلستان است، با سرعت و قابلیت های تکنیکیش درخشیده.

پس از خروج تعداد زیادی از بهترین بازیکنان تیم اصلی ساوتهمپتون، کومان به دنبال بازسازی قدیس هاست و متوجه شده ایم که او تحت تاثیر تمایل میشل برای استفاده از فرصت ها و آرامشی که مقابل دروازه دارد قرار گرفته است.

میشل مشتاق است در الدترافرد قرارداد جدیدی امضا کند تا علاقه های فزاینده باشگاه های دیگر نسبت به خودش را دفع کند.

دیمیتری میشل متولد شهر منچستر است.

Saeed.M بازدید : 357 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

پس از درخشش اوگو اوبی در دوره آزمایشی، یونایتد به جذب او نزدیک شده است

این مهاجم جوان دو هفته گذشته را به طور آزمایشی همراه با شیاطین سرخ گذرانده و حالا می تواند از باشگاه لندنی انتقالش را تکمیل کند.

منچستر یونایتد در آستانه تکمیل معامله ی مهاجم جوان واتفورد اوگو اوبی می باشد.

این مهاجم شانزده ساله پس از این که دو هفته پیش به طور آزمایشی به کمپ تمرینی کارینگتون آمد برای شیاطین سرخ درخشیده است.

و یونایتد دوره آزمایشی اوبی را افزایش داد پس او توانست در رقابت های میلک کاپ شرکت کند.

با به ثبت رساندن سه گل در چهار بازی، حالا او برای مجاب کردن الدترافردی ها برای بستن قرارداد شرایط بسیار خوبی دارد.

دوره قبل اوبی با 10 گل آقای گلی رقابت های جونیور میلک کاپ را به خودش اختصاص داده بود.

واتفورد که به اوبی قرارداد حرفه ای یک ساله به همراه کمک هزینه تحصیلی ارائه داده، در صورت پیشنهاد یونایتد برای اوبی محق دریافت 130.000 پوند می شود.

Saeed.M بازدید : 476 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (3)

لوییز ونگال در بازی با رئال مادرید تحت تاثیر تایلر بلکت قرار گرفته است

 پس از عملکرد فوق العاده تایلر بلکت در پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید، لوییز ونگال او را ستود.

دو گل از اشلی یانگ و تک گل خاویر هرناندز قهرمان اروپا را زمین زد، و رئال مادرید تنها توانست یکی از گل ها را توسط پنالتی گرت پاسخ دهد.

ونگال 45 دقیقه به بلکت فرصت داد تا بدرخشد و مدافع جوان این فرصت را غنیمت شمرد و توجه مرد هلندی را به خودش جلب کرد.

با این حال، با وجود این که ونگال در مورد توانایی بلکت برای بازی در بالاترین سطح شکی ندارد اما از ثبات او در بازی های پی در پی مطمئن نیست.

ونگال به سایت باشگاه گفت: "او می تواند در این سطح بازی کند، اما آیا او می تواند پشت سر هم بازی کند؟ در حال حاضر نمی توانم جوابی بدهم."

مایکل کین و تایلر بلکت دو مدافعی بودند که در ورزشگاه آن آربور در اینترنشنال چمپیونز کاپ عملکرد تحسین برانگیزی داشتند، حتی با وجود این که کین مرتکب خطای پنالتی شد.

از لوییز ونگال در مورد حضور این جوانان در تیم اصلی در آغاز فصل جدید پرسیده شد و او پاسخ داد: "نه انقدر زود، بخاطر این که میخواهیم ببینیم به تیممان می خورند یا نه. شما دیدید آن ها امروز بازی می کردند و آن ها می توانند این کار را انجام دهند اما نه برای بازی های زیادی، آن ها می توانند در تک بازی ها این کار را انجام دهند. شاید زمانی که به آن ها بازی های بیشتری می دهید باید تجربشان افزایش پیدا کند."

"اما پنالتی امروز زیاد هوشمندانه نبود، او [کین] باید از این اشتباهات درس بگیرد. این موضوع برای تایلر هم صادق است."

 

Saeed.M بازدید : 402 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (3)

در مورد گل های دریافتی و آینده خط دفاعی

"بازی اول گلی وجود نداشت، بازی دوم یک گل خارق العاده از پیانیچ، اشتباهی از دروازبان و یک پنالتی که داور تقدیم کرد بود و امروز دوباره گلی وجود نداشت. بنابراین ما عالی کار کردیم اما دنبال مدافعین هم هستیم، چرا که تعداد زیادی از مدافعین رفته اند. ما باید آن ها را جایگزین کنیم اما من مایکل کین و تایلر بلکت را هم دوست دارم."

در مورد لوک شاو و ویلفر زاها که نیمه دوم وارد زمین شدند

"لوک با سخت کوشی زیادی کار می کند و او خوش شانس بود چون در حالت عادی من باید به دوستمان ریس جیمز بازی می دادم، اما او کمی صدمه دیده بود. و بنابراین من با این وجود از او درخواست یک جلسه تمرینی بسیار سنگین را کردم و فکر می کنم او عالی عمل کرد."

"من از عملکرد ویلفرد خوشحال بودم اما باید صبر کنیم و ببینیم. او  با مهاجمین دیگر رقابت گسترده ای دارد."

Saeed.M بازدید : 265 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

شاو: ادعای ونگال در رابطه با آمادگی بدنیم منصفانه بود

شاو به صورت انفرادی با هدایت مربی بدنسازی تونی استرادویک تمرین کرده و صبح بازی با اینتر میلان یک جلسه سخت را پشت سر گذاشته است، 11 ساعت پس از مصدومیت ریس جیمز از او خواسته شد تا در این بازی نقش ایفا کند.

پس از سوت پایان بازی در ورزشگاه فیدکس واشینگتون، از شاو در مورد 24 ساعت دشواری که در پی اظهارات مربی ایجاد شد پرسیده شد. او پاسخ داد: "طبیعتا شاهدش بودم، اما این چیزی است که کاملا با آن موافقم. برای بازی در این سیستم باید واقعا آماده باشید.

"من آمادم اما نه در آن بالاترین سطحی که مربی تقاضا کرده. برای پیش رفتن و بازگشتن باید به آمادگی بیشتری برسم، اما چیز هایی هست که باید روی آن ها کار کنم و در این 45 دقیقه راحت بودم و امیدوارم در ادامه به پیشرفتم ادامه دهم تا برای شروع فصل آماده باشم."

شاو اعتراف می کند سطحی که سیستم جدید ونگال طلب می کند او را متعجب کرده اما می گوید مصمم است که در یونایتد انتظارات را برآورده کند. "بله، این عجیب بود. وقتی به یونایتد می آمدم فکر نمی کردم این خیلی سخت تر باشد. این چیزی است که فکر می کنم در موردش دچار اشتباه شدم."

"فکر می کردم وضعیت یکسان باشد اما این بزرگترین باشگاه جهان است و این جا در تمرینات بازیکنانی با کلاس جهانی حضور دارند. این چیزی است که من را پیش می برد و این چیزی است که امیدوار هستم انجامش دهم."

از شاو پرسیده شده اگر ونگال تا کنون در مورد او سخت گیر بوده، او جواب داد: "بله، اما آن چیزی است که من می خواهم و نیاز دارم تا مرا پیش ببرد بنابراین آن ها هر کاری را که بخواهند می توانند انجام دهند و این تنها در دراز مدت به من کمک خواهد کرد."

Saeed.M بازدید : 370 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

ویل کین: ما کاری داریم که باید آن را به انجام برسانیم

کین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد: "تا الان [تور] خیلی خوب بوده و من از آن لذت بردم. این خوب بود که لس آنجلس را تجربه کنیم چراکه این اولین حضور من در آنجا بود. این اولین تور پیش فصل من است و بسیاری از هواداران برای تماشای بازیکنان بیرون آمده اند، چیزی که فقط نشان میدهد این باشگاه چه عظمتی دارد. ما چند بار بازی کردیم که البته من از آن ها هم لذت بردم."

"تمرینات سخت بود اما خوب بوده و همه تلاش می کنند چیزی را که مربی می خواهد توی زمین ارائه کنند. او می داند که این پروسه طولانی خواهد شد اما هرکسی تمام داشته هایش را به کار می گیرد."

"همه می خواهند تا حد ممکن سخت تلاش کنند و تمرینات هم جدی هستند. ما می دانیم کاری هست که باید آن را به انجام برسانیم. ما آمدیم اینجا و می خواهیم هر جه قدر ممکن است در بازی ها به پیروزی برسیم. ما روی شکل و ساختار تیم به سختی تلاش کردیم و می خواهیم آن چه را که مربی درخواست می کند اجرا کنیم."

"بازیکنان همیشه از "باکس" هایی که ما پس از گرم کردن بازی می کنیم لذت می برند، هنگامی که آنجا دو بازیکن در میانه قرار می گیرد. این جدی است اما کمی هم لذت بخش است و همه توپ را لمس می کنند."

"اگر آن وسط کسی را لایی بزنید همیشه خنده دار است، اما همزمان سخت به کارتان ادامه میدهید."

"ورود مربی جدید برای همه شروع تازه ای است. مربی رکورد فوق العاده ای دارد و به بازیکنان گفته است که پایه ی تجربه تنها سن نیست، این به مسئولیت پذیری مربوط می شود چه جوان باشید چه مسن. و اگر کاری را که او می خواهد انجام دهید، به شما اطمینان می دهد که بهتان فرصتی خواهد رسید."


میلک کاپ: منچستر یونایتد با حساب 11-0 آکادمی گلد کست را در هم کوبید

منچستر یونایتد در بازی آغازین جام میلک کاپ 2014 برابر تیم استرالیایی گلد کست 11 گل بدون جواب به ثمر رساند. یونایتد تا پایان نیمه اول 5-0 جلو افتاد و در نیمه دوم 6 گل دیگر را به ثمر رساند. دیمیتری میشل 4 بار دروازه حریف را گشود، مارکوس راشفورد و اوگو اوبی آقای گل سال قبل این رقابت ها هرکدام 2 بار گلزنی کردند. سه گل دیگر یونایتد نیز توسط زکریا دییرنلی، تراویس جانسن و جوردن تامسون به ثمر رسید.


رزروهای یونایتد با بازی مقابل بارنزلی محک خواهند خورد

رزروهای یونایتد سه شنبه شب در ادامه بازی های دوستانه پیش فصلشان در آزمونی دشوار با تیم لیگ یکی بارنزلی رو به رو خواهند شد.

هر چند که تایک ها(لقب باشگاه بارنزلی) فصل گذشته از رقابت های چمپیون شیپ سقوط کردند اما آن ها دقیقا همان نوعی چالشی را ارائه خواهند کرد که وارن جویس برای شاگردان جوانش می خواهد. قرمز ها پس از باخت 1-0 مقابل بری واندرز و تساوی بدون گل مقابل سوثپورت، با پیروزی پرگل 5-0 مقابل آلترینکاهم به ناکامی هایشان پایان دادند. داوید پتروچی دو بار گلزنی کرد که شامل یک شوت از راه دور نیز می شد. انجلو هنریکز در بازی قبلی دچار مصدومیت شده بود، احتمالا جیمز ویلسون پس از درخشش در استادیوم دیویدسون دوباره از ابتدا در ترکیب خواهد بود. و ببه اردو را ترک کرد و به پرتقال برگشت تا به بنفیکا ملحق شود.

Saeed.M بازدید : 253 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

شمشیرها به دنبال انتقال قرضی داوید پتروچی

گزارش ها حاکی از این است که شفیلد یونایتد در نظر دارد با انتقالی قرضی هافبک ایتالیایی یونایتد داوید پتروچی را به خدمت بگیرد.

این هافبک ایتالیایی سال 2008 از باشگاه آ.س رم به شیاطین سرخ پیوسته بود، با این حال از آن زمان رسیدن به تیم اصلی برای او بسیار دشوار بوده و او به طور متعدد به باشگاه های دیگر قرض داده شده است.

طی آخرین جدایی موقت پتروچی از باشگاه او در باشگاه چمپیون شیپی چارلتون اتلتیک کمی لیگ فوتبال را تجربه کرد، جایی که او برای این باشگاه جنوبی 4 بار به میدان رفت.

ظاهرا رئیس شمشیر ها نایجل کلاف می خواهد برای شروع فصل 2014/15 به مرکز خط میانیش کمی عمق ببخشد، ظاهرا این باشگاه لیگ یکی به دنبال انتقال قرضی یک فصله ی پتروچی می باشد.

Saeed.M بازدید : 192 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

رسمی: ببه به بنفیکا پیوست

فوروارد منچستر یونایتد ببه با قراردادی به ارزش 3 میلیون پوند راهی بنفیکا شد، به علاوه آن 50% از قیمت فروش دوباره این بازیکن به منچستر یونایتد تعلق خواهد گرفت.

ببه فصل گذشته طی دوره قرضیش با پاکو د فریرا در لیگ پرتقال درخشید و فرمش او را به حضور در اردوی جام جهانی کشورش نزدیک کرد.

پس از این که او در سال 2010 به الدترافرد آمد دو دوره قرضی دیگر با ریو آوه و بشیکتاش نیز داشته و همچنین دو بار به صورت تعویضی در لیگ برتر برای شیاطین سرخ بازی کرده است.

یکی از کارهای بزرگی که او موفق به انجامش شد، گلزنی در دو جام مختلف برای یونایتد بود، به ترتیب در لیگ قهرمانان و لیگ کاپ مقابل بورسیا اسپور و ولور همپتون.

این بازیکن 24 ساله با شاگردان خورخه خسوس کار خواهد کرد و جای لازار مارکوویچی را پر خواهد کرد که به لیورپور پیوسته است. بنفیکا فصل گذشته یک سه گانه تاریخی داشت و همچنین به فینال لیگ اروپا رسید.

امیدواریم موفق باشه!

Saeed.M بازدید : 215 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

سوثپورت 0 رزروهای منچستریونایتد 0

زیر 21 ساله های منچستر یونایتد دومین مسابقه ی پیش فصلشان را غروب سه شنبه در ورزشگاه مرسی ریل مقابل سوثپورت برگذار کردند، جایی که بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. وارن جویس یک بار دیگر از تمامی تیمش استفاده کرد اما شاگردان او در این بازی و بازی قبل موفق به گلزنی نشدند. زیر 21 ساله ها بعد از ظهر شنبه در ایرلند با نتیجه 1-0 از بری یونایتد شکست خورده بودند. مهاجم شیلیایی، انجلو هنریکز در این مسابقه بیشتر از همه به گلزنی نزدیک شده بود. این مسابقات برای بازیکنان بسیار مفید خواهد بود چرا که همگی آن ها در آستانه فصل جدید به اوج آمادگی برسند.

ترکیب یونایتد: اوهارا(46 پریرا)، ثورپ(46 لاو)، مک نیر، یانکو(76 اشلی فلچر)، وارلا(46 کالوم اونز)، ببه(46 فرمایل)، راثول(46 ویلاک)، پتروچی(46 پیرسون)، اندرس پریرا(46 هروپ)، لارنس(46 گاس)، ویلسون(46 هنریکز)

 

ترافورد 0 زیر18 ساله های یونایتد 1

زیر 18 ساله های منچستر یونایتد در اولین بازی رسمی پیش فصلشان سه شنبه شب در ورزشگاه شو وییو مقابل ترافورد سیتی صف آرایی کردند. مارکوس راشفورد تنها گل بازی را در این پیروزی 1-0 به ثمر رساند. شرایط خشک و گرمای شب اصلا برای دو تیم ایده آل نبود اما ماکوس راشفورد با نشاط ترین بازیکن زمین بود و 4 دقیقه پس از وقفه ی بین دو نیمه به گل رسید. رقابت در این بازی بسیار نزدیک بود، طوری که تمرین بسیار خوبی برای زیر 18 ساله هایی به حساب می آید که در حال آماده سازی خود برای فصل جدید هستند. اسکار بورگ و اوگوبی دو بازیکنی که به صورت آزمایشی در یونایتد حضور دارند نیز در این مسابقه برای یونایتد بازی کردند.

ترکیب یونایتد: هندرسون(69 دورینگتون)، رایلی(رید66)، توانزبه، ویلیامز، بورگ(باتویک جکسون 67)، راشفورد، اسکات، مک تامینی(64 کهینده)، تامسون، میشل(76 دیینرلی)، کراسکری(57 اوگو اوبی)

تصویر: طی تمرینات هفته گذشته انگشت جیمز ویلسون دچار شکستگی شد.

 

Saeed.M بازدید : 219 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

گاردین: نیک پاول به آمریکا می رود

منچستر یونایتد به زودی از حضور نیک پاول در تور آمریکا استقبال خواهد کرد.

گاردین گزارش می دهد نیک پاول پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت جزئی طی 72 ساعت آتی به تور منچستر یونایتد در آمریکا خواهد پیوست.

پاول یک هافبک هجومی است و انتظار می رود برای دومین بازی تور مقابل رُم آماده باشد.

ونگال به کار با جوانان شهره است و پاول می تواند امیدوار باشد که یک فرصت مناسب برای نشان دادن توانایی هایش به دست خواهد آورد. با این حال او کار سختی خواهد داشت چرا که بازیکنانی مانند وین رونی، خوان ماتا، شینجی کاگاوا و جسی لینگارد همگی قادرند در پست او بازی کنند.

Saeed.M بازدید : 224 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)
00:04:52 22.8 مگابایت دانلود پیش نمایش

کلیپی از اندرس پریرا هافبک هجومی برزیلی و آینده دار منچستر یونایتد، قبلا قسمت اول این کلیپ رو روی وب قرار داده بودیم و این هم قسمت دومشه.

Saeed.M بازدید : 225 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (2)

ظهور تا شهرت: ریس جیمز

کارینگتون - لوییز ونگال، ریس جیمز مدافع 20 ساله را در تیم 25 نفره اش برای تور آمریکا گنجانده است. این پیرمرد 62 ساله پس از گنجادن تعداد زیادی از بازیکنان جوان در این اردو مشخصاً میخواهد نگاهی به نثل جدید ستاره هایی بیاندازد که از آکادمی باشگاه می آیند.

این مدافع لنکشایری قبل از این که در جولای 2012 از پرستون نورث اند راهی یونایتد شود با باشگاهی بومی به اسم روزندیِل یونایتد کارش را آغاز کرد. برادر بزرگتر جیمز، متی نیز قبل از این که با لستر سیتی قرارداد ببندد عضو آکادمی یونایتد بوده است.

ریس جیمز دفاع چپ مطمئنی است که قابلیت بازی در خط میانی را هم دارد. این بازیکن جوان پس از درخشش در تیم زیر 18 ساله ها فصل گذشته مرتباً در ترکیب ثابت زیر 21 ساله ها ظاهر می شد. وارن جویس احترام خاصی برای این جوان قائل است طوری که جیمز فصل گذشته اولین کاندید از سه کاندید بازیکن سال رزروها بود. البته جیمز اوایل فصل به کارلایل یونایتد قرض داده شده بود اما به دلیل مصدومیت دوره قرضی او کوتاه شد و او به باشگاه بازگشت.

"ریس از نظر درک نقشش در تیم بسیار منظم و استوار است. او شخصی است که شما همواره می توانید بهش اتکا کنید." - وارن جویس.

حقیقتا جیمز دارای قابلیت های بسیار خوبی است که او را برای پر کردن پست دفاع چپ مناسب می کند. این دفاع کناری هیجان انگیز یک مدافع بسیار خوب است که سرعت و استقامت بسیار بالایی دارد. او برای قدرت پاسوری و هوشیاری مثال زدنیش در بازی سخت تلاش می کند. با جدایی الکساندر بوتنر و پاتریس اورا یونایتد در پست دفاع چپ فقدان بزرگی حس می کند. در صورتی که ریس جیمز بتواند بر مربی هلندیش تسلط پیدا کند، گرچه فرض بر این است که خرید جدید لوک شاو بازی ها را شروع خواهد کرد اما باز هم فرصت های فراوانی برای او وجود خواهد داشت تا در تیم اصلی حرکتی انجام دهد.

اگر جیمز به رشدش ادامه دهد و مربی جدید را در تور پیش فصل تحت تاثیر قرار دهد، او می تواند در فصل آینده مهره ارزشمندی برای شیاطین سرخ باشد. این فرصت بزرگی بری اوست تا رئیس جدید را تحت تاثیر قرار دهد و برای خودش در تیم اصلی جایگاه امنی دست و پا کند. ریس باید با رقابت سالمی با هم تیمیش در آکادمی مواجه شود. البته که تایلر بلکت نیز در پست دفاع چپ حضور دارد. بلکت 20 ساله نیز قسمتی از تیم لوییز ونگال در اردوی آمریکا می باشد.

Saeed.M بازدید : 256 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (12)

سه تا از بزرگترین باشگاه های لیگ برتر آماده می شوند برای به خدمت گرفتن بازیکن جوان وستهم یونایتد ریس آکسفورد وارد رقابت شوند.

 
Saeed.M بازدید : 205 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (4)
00:07:17 27.6 مگابایت دانلود

کلیپی از اسکار بورگ دفاع چپ 16 ساله وستهام که به طور آزمایشی به الدترافرد اومده، این بازیکن به گرت بیل جوان معروف شده اما من فکر می کنم سبک بازیش بیشتر شبیه لیتون بینز بازیکن اورتونه.

Saeed.M بازدید : 183 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (2)

سایت منچستر اونینگ نیوز از هواداران خواسته تا در مورد این که لوییز ونگال باید فیل نویل، نیکی بات و پل اسکولز را نگه دارد یا خیر نظر دهند و این نتایج بدست آمده است...

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 606
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 11,129
  • بازدید کلی : 258,066