loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 730 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

انجلو هنریکز به صورت قرضی راهی دینامو زاگرب شد.

امروز منچستر یونایتد مهاجم شیلیاییش انجلو هنریکز را به طور قرضی به دینامو زاگرب کرواسی فرستاد.

دینامو برای یک قرارداد قرضی یک ساله با یونایتد به توافق رسیده اما آن ها در نظر دارند که پایان فصل او را به طور دائمی جذب کنند.

هنریکز پس از امضای قرارداد جدیدش عنوان کرد: "من به دینامو آمدم با کسانی که می خواهیم کار های خوبی انجام دهیم. انگیزه ی فراوانی بدست آوردم و می خواهم خودم را اثبات کنم، و معتقدم در دینامو هستم تا برای فرصتم مبارزه کنم."

گفته می شود خروج انجلو هنریکز تازه شروع خروج های بیشتری از منچستر یونایتد در این هفته است، نام های بزرگی هم در این بین دیده می شود. به مروان فلینی، خاویر هرناندز، رافائل داسیلوا و ویل کین گفته شده که می توانند باشگاه را ترک کنند، چون طبق گفته های دیلی میل آن ها در نقشه های لوییز ونگال جایی نخواهند داشت.

Saeed.M بازدید : 862 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستر یونایتد اوایل این هفته با یک برد 4-1 مقابل منچستر سیتی قهرمانی منچستر سنیور کاپ را بدست آورد، جایی که جیمز ویلسون هر چهار گل یونایتد را به ثمر رساند و ستایش همگان را به خودش اختصاص داد. اما تاثیر جاش هروپ روی نتیجه نباید نادیده گرفته شود.

هروپ بین دونیمه به زمین آمد و جای جو راتول را گرفت، زمانی که سیتی میانه میدان را تحت تسلط خودش داشت، اما ورود هروپ در پویایی بازی تغییر جهت ایجاد کرد. او که بیشتر با وینگر راست آشنایی دارد، زوج بن پیرسون در وسط زمین را تشکیل داد طوری که یونایتد نیمه دوم بر بازی مسلط شد.

بازیکنی با استعداد که از درگیر شدن نمی ترسد، هروپ آماده شده است تا این فصل خودش را در تیم زیر 21 ساله ها نشان دهد. پس از کاری فوق العاده در دایره مرکزی، او توپ را به دست آورد(در این پروسه رویش خطا شد) و آندرس پریرا را پیدا کرد که پاس گل دوم جیمز ویلسون را ارائه کرد. و او در اغلب حملات مثبت منچستر مشارکت داشت و در آن سطح بازی کاملا راحت بود.

فصل گذشته او برای شاگردان زیر 18 سال پل مک گینس 24 بازی انجام داد و 6 بار گلزنی کرد. او در هر 6 بازی جام جوانان اروپا(زیر 19 سال) بازی کرد و 6 بار برای زیر 21 ساله ها در لیگ به بازی آمد. عملکرد او موجب شد که او نامش را در لیست کوتاه جایزه جیمی مورفی سال ببیند اما او این جایزه را به جیمز ویلسون قدرمتند باخت.

قدرت تکنیکی هروپ به او اجازه می دهد در پست های فراوانی بازی کند. او قادر است سراسر خط میانی بازی کند، و همچنین توانایی بازی در دفاع چپ و مهاجم را هم دارد. او در هر پستی که بازی کرده عملکرد شایسته ای داشته است.

این بازیکن 18 ساله پیش فصل شایسته ای با تیم وارن جویس داشته، و نقطه برجسته آن دو گلی بود که مقابل تیم اصلی بارنزلی به ثمر رساند، و در نهایت این که او به راحتی به رده زیر 21 ساله ها ارتقا پیدا می کند.

دانلود کلیپ دو گل هروپ مقابل بارنزلی

Saeed.M بازدید : 1113 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (2)

رسمی: میلینکوویچ به منچستر یونایتد پیوست

باشگاه فوتبال ویودینا تایید کرد توافق برای وانیا میلینکوویچ با منچستر یونایتد نهایی شده است.

رئیس باشگاه استفان اسکپانوویچ به یک کنفرانس مطبوعاتی پرداخته تا انتقال این دروازبان 17 ساله را اعلام کند.

اسکپانوویچ گفت: "پس از مذاکرات طولانی که طی ماه گذشته انجام شده بود، ما در نهایت دوشنبه انتقال را تکمیل کردیم و می توانیم رسما به مطبوعات اعلام کنیم دروازبان جوان و آینده دارمان به منچستر یونایتد پیوسته است."

"او برای سال آینده در ویودینا می ماند، جایی که زیرنظر کارشناسان و مربیان ما از غول های فوتبال انگلستان خواهد بود، در همین حال به تمرین و عمل کردن در لباس تیم خانگیش ادامه می دهد. این فرصتی است تا از تمام کسانی که در تحقق انتقال او شرکت کردند تشکر شود. آیا من می تونم به نگرش بسیار صحیح منچستر یونایتد اشاره کنم."

شیاطین سرخ ماه می اعلام کرده بودند شاید برای انتقالی به توافق رسیده اند و این نوجوان قبل از این که پس از پایان فصل لیگ صربستان به یونایتد بپیوندد به تیم فعلیش قرض داده می شود.

با وجود این که این دروازبان دو متر و شش سانتی تازه در فبریه هفده ساله شد، در کنار برادرش سرگی یکی از بازیکنان تیم ملی زیر نوزده ساله های کشورش می باشد.

Saeed.M بازدید : 400 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

رئیس ساوتهمپتون رونالد کومان مایل است پدیده جوان منچستر یونایتد، دیمیتری میشل را به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

این وینگر هفده ساله که تابستان 2016 قراردادش با یونایتد به پایان می رسد، پس از عملکردهای انفجاری پیاپی توجه بسیاری از باشگاه های اروپا و انگلستان را به خودش جلب کرده است.

به رئیس یونایتد لوییز ونگال یک بازبینی از وضعیت این جوان که هفته گذشته در بازی آغازین میلک کاپ 2014، مقابل آکادمی گلد کست چهار بار گلزنی کرد داده شده است.

میشل که یکی از ستارگان تیم ملی زیر 17 ساله های انگلستان است، با سرعت و قابلیت های تکنیکیش درخشیده.

پس از خروج تعداد زیادی از بهترین بازیکنان تیم اصلی ساوتهمپتون، کومان به دنبال بازسازی قدیس هاست و متوجه شده ایم که او تحت تاثیر تمایل میشل برای استفاده از فرصت ها و آرامشی که مقابل دروازه دارد قرار گرفته است.

میشل مشتاق است در الدترافرد قرارداد جدیدی امضا کند تا علاقه های فزاینده باشگاه های دیگر نسبت به خودش را دفع کند.

دیمیتری میشل متولد شهر منچستر است.

Saeed.M بازدید : 476 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (3)

لوییز ونگال در بازی با رئال مادرید تحت تاثیر تایلر بلکت قرار گرفته است

 پس از عملکرد فوق العاده تایلر بلکت در پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید، لوییز ونگال او را ستود.

دو گل از اشلی یانگ و تک گل خاویر هرناندز قهرمان اروپا را زمین زد، و رئال مادرید تنها توانست یکی از گل ها را توسط پنالتی گرت پاسخ دهد.

ونگال 45 دقیقه به بلکت فرصت داد تا بدرخشد و مدافع جوان این فرصت را غنیمت شمرد و توجه مرد هلندی را به خودش جلب کرد.

با این حال، با وجود این که ونگال در مورد توانایی بلکت برای بازی در بالاترین سطح شکی ندارد اما از ثبات او در بازی های پی در پی مطمئن نیست.

ونگال به سایت باشگاه گفت: "او می تواند در این سطح بازی کند، اما آیا او می تواند پشت سر هم بازی کند؟ در حال حاضر نمی توانم جوابی بدهم."

مایکل کین و تایلر بلکت دو مدافعی بودند که در ورزشگاه آن آربور در اینترنشنال چمپیونز کاپ عملکرد تحسین برانگیزی داشتند، حتی با وجود این که کین مرتکب خطای پنالتی شد.

از لوییز ونگال در مورد حضور این جوانان در تیم اصلی در آغاز فصل جدید پرسیده شد و او پاسخ داد: "نه انقدر زود، بخاطر این که میخواهیم ببینیم به تیممان می خورند یا نه. شما دیدید آن ها امروز بازی می کردند و آن ها می توانند این کار را انجام دهند اما نه برای بازی های زیادی، آن ها می توانند در تک بازی ها این کار را انجام دهند. شاید زمانی که به آن ها بازی های بیشتری می دهید باید تجربشان افزایش پیدا کند."

"اما پنالتی امروز زیاد هوشمندانه نبود، او [کین] باید از این اشتباهات درس بگیرد. این موضوع برای تایلر هم صادق است."

 

Saeed.M بازدید : 402 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (3)

در مورد گل های دریافتی و آینده خط دفاعی

"بازی اول گلی وجود نداشت، بازی دوم یک گل خارق العاده از پیانیچ، اشتباهی از دروازبان و یک پنالتی که داور تقدیم کرد بود و امروز دوباره گلی وجود نداشت. بنابراین ما عالی کار کردیم اما دنبال مدافعین هم هستیم، چرا که تعداد زیادی از مدافعین رفته اند. ما باید آن ها را جایگزین کنیم اما من مایکل کین و تایلر بلکت را هم دوست دارم."

در مورد لوک شاو و ویلفر زاها که نیمه دوم وارد زمین شدند

"لوک با سخت کوشی زیادی کار می کند و او خوش شانس بود چون در حالت عادی من باید به دوستمان ریس جیمز بازی می دادم، اما او کمی صدمه دیده بود. و بنابراین من با این وجود از او درخواست یک جلسه تمرینی بسیار سنگین را کردم و فکر می کنم او عالی عمل کرد."

"من از عملکرد ویلفرد خوشحال بودم اما باید صبر کنیم و ببینیم. او  با مهاجمین دیگر رقابت گسترده ای دارد."

Saeed.M بازدید : 265 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

شاو: ادعای ونگال در رابطه با آمادگی بدنیم منصفانه بود

شاو به صورت انفرادی با هدایت مربی بدنسازی تونی استرادویک تمرین کرده و صبح بازی با اینتر میلان یک جلسه سخت را پشت سر گذاشته است، 11 ساعت پس از مصدومیت ریس جیمز از او خواسته شد تا در این بازی نقش ایفا کند.

پس از سوت پایان بازی در ورزشگاه فیدکس واشینگتون، از شاو در مورد 24 ساعت دشواری که در پی اظهارات مربی ایجاد شد پرسیده شد. او پاسخ داد: "طبیعتا شاهدش بودم، اما این چیزی است که کاملا با آن موافقم. برای بازی در این سیستم باید واقعا آماده باشید.

"من آمادم اما نه در آن بالاترین سطحی که مربی تقاضا کرده. برای پیش رفتن و بازگشتن باید به آمادگی بیشتری برسم، اما چیز هایی هست که باید روی آن ها کار کنم و در این 45 دقیقه راحت بودم و امیدوارم در ادامه به پیشرفتم ادامه دهم تا برای شروع فصل آماده باشم."

شاو اعتراف می کند سطحی که سیستم جدید ونگال طلب می کند او را متعجب کرده اما می گوید مصمم است که در یونایتد انتظارات را برآورده کند. "بله، این عجیب بود. وقتی به یونایتد می آمدم فکر نمی کردم این خیلی سخت تر باشد. این چیزی است که فکر می کنم در موردش دچار اشتباه شدم."

"فکر می کردم وضعیت یکسان باشد اما این بزرگترین باشگاه جهان است و این جا در تمرینات بازیکنانی با کلاس جهانی حضور دارند. این چیزی است که من را پیش می برد و این چیزی است که امیدوار هستم انجامش دهم."

از شاو پرسیده شده اگر ونگال تا کنون در مورد او سخت گیر بوده، او جواب داد: "بله، اما آن چیزی است که من می خواهم و نیاز دارم تا مرا پیش ببرد بنابراین آن ها هر کاری را که بخواهند می توانند انجام دهند و این تنها در دراز مدت به من کمک خواهد کرد."

Saied بازدید : 274 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)
سام جانستون دروازه بان جوان يونايتد از اينکه به تمرينات پيش فصل برگشته خوشحال است و او  اماده رقابت با دخيا بر سر پيراهن شماره يک یونایتد است.
 
اين بازيکن 21 ساله طعم اولين بازي خود تحت نظر لوئيس فن خال را در 45 دقيقه اول بازي برابر رم چشيد که شياطين سرخ 3-0 پيشي گرفتند. در حالي که او در طي زماني که در زمين حضور داشت خيلي تحت ازمايش قرار نگرفت اما چند تصميم خوب داشت، چند خروج و مشت کردن موثر توپ روي سانتر هاي خطرناک که جلوي خلق موقعيت را گرفت. او با صحبت کردن در وب سايت رسمي منچستر يونايتد لذت خود را از دروازه باني و حضور در ترکيب تيم اصلي به اشتراک گذاشته است:
 
"اين خوب است که مجددآ حضور دارم. پيش فصل هميشه خيلي سخت است ولي من فکر ميکنم که همه از ان لذت مي برند."
 
"تمرينات پيش فصل دشوار است. بايد قدرت بدني را به حالت اصلي بازگردانيد و عادت کنيد به چيز هاي ساده اي مثل به سرعت بالا و پايين پريد از زمين، در ميانه فصل شما توشه اي را از قبل برداشته ايد و کار راحت تر است. در اين موقع از سال ان کمي بيشتر از يک فشار است.  
 
جانسون يکي از چهار سنگرباني است که تحت نظر فن خال به صورت مساوي هر کدام يک نيمه بازي کرده اند. جانسون پس از سپري کردن دوره قرضي در دانکاستر و  يوويل تاون در فصل گذشته حالا اين مرد انگليسي به دنبال پيوستن به ترکيب تيم اصلي در يونايتد است. استفاده از تجاربش در باشگاه هاي ديگر مي تواند به موفقيتش کمک کند. اين بازيکن 21  ساله از هيجانش براي کار تحت نظر مربي جديد دروازه بان ها فرانس هوک صحبت ميکند.
 
"من چیز های خوبي در مورد فرانس شنيده ام و مطمئن هستم که او تفاوت را رقم خواهد زد. من يک دروازه بان جوان هستم بنابراين هنوز زمان دارم تا خودم را انطباق دهم. من هنوز اول راهم و اميدوارم از فرانس چيز هاي زيادي را بياموزم"
 
اين بازيکن جوان قطعآ براي رسيدن به ترکيب اصلي کار سختي را براي رقابت با داويد دخيا شماره يک حال حاضر که بهترين بازيکن فصل پيش شد دارد، به هر حال انتخاب دوم درون دروازه ليندگارد هست که حالا 30 ساله است دراوج دوران حرفه ايش قرار دارد. شايد با گل فاجعه باري که رقيب اصلي او بن اموس با يک شوت توسط پیانیج که از نيمه زمين خودي  زده شد دريافت کرد، درب براي جانستون باز شود. جانستون در ادامه به اينکه چگونه دوران قرضي به او کمک کردند و چگونگي استفاده از تجربيات ان براي ياري او در دوران حرفه ايش در يونايتد ميگويد:
 
"بزرگترين چيزي که از دوران قرضي بدست اوردم تجربه بود، هر هفته بازي کردن فوق العلاده است و بازي در يک تيم پايين جدولي با بازي به عنوان دروازه بان در يونايتد بسيار متفاوت است حتي در تيم رزرو ها، ما  به برنده شدن در بازي ها عادت داريم و بنابراين ديدن ان روي سکه هم جالب بود. من عکس العمل هاي زيادي را داشتم که هیچ وقت در يونايتد با ان مواجه نمي شويد، من در شرايطي متفاوت زير هجوم مداوم حريف تحت فشار بودم، شما تپش قلب يک بازيکن عادي را نداريد. واقعآ از ان لذت بردم، تماشاگران زيادي که براي ديدن بازي مي ايند. لحظات بسيار خوبي بود و من بسيار اموختم."
 
قطعآ او در دوران قرضي پيشرفت کرده است. جانستون که 18 بازي را براي دانکستر انجام داده به نظر ميرسد که مورد توجه مربي جديد باشد و فن خال به اين چهار دروازه بان مي خواهد اين شانس را بدهد که توجه او را جلب کنند.
 
شايد بزرگ ترين مشکل جانستون اين است که دروازه بان اصلي تيم  شياطين سرخ داويد دخيا تنها 23 سال  سن دارد. او اما نشان داده است که مي خواهد براي اين جايگاه بجنگد و اگر بتواند توجه فن خال را به اندازه کافي جلب کند در فصل اتي ميتواند جايي روي نيمکت يونايتد براي خود داشته باشد. فن خال در جام جهاني برزيل نشان داد که او ترسي از تعويض دروازه بان ندارد.     
 
Saied بازدید : 242 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)
مهاجم منچستر یونایتد با امضای قرار دادی به ارزش سه میلیون پوند راهی بنفیکا شد، علاوه بر این در صورت فروش دوباره ی این بازیکن توسط بنفیکا 50% قیمت فروش به یونایتد تعلق خواهد گرفت.
 
 خبرگزاری پرتغالی Talk Sport از این مهاجم سابق یونایتد گزارشی تهیه کرده و او گفت:
 
"امیدوارم ثابت کنم که میتوانم در یک سطح بالاتر بازی کنم"
"هدف من سخت تلاش کردن و جنگیدن برای به دست اوردن جایگاهی در تیم است"
 
به به در لیست یونایتد برای تور ایالات متحده حضور نداشت، و از رقابت های 11-2010 که در هفت بار حضور دو گل به ثمر رساند دیگر برای یونایتد بازی نکرده است. به به اخیرآ به شماره 24 بازگشت و شاید شناخته شده ترین بازیکنی باشد که سر الکس ان را با توصیه دستیار سابقش کارلوس کیروش چشم بسته خریداری کرد.
 
به به کار حرفه ای خود را با تیم استرلا دا امادورا شروع کرد، سپس در جولای 2010 به خاطر اختلاف بر سر دستمزد از استرلا به صورت بازیکن ازاد به باشگاه ویکتوریا پیوست. به به تنها کمتر از چند هفته با پیشنهاد شیاطین سرخ شگفت زده شد، شوک بزرگ و مایه تمسخر عده زیادی در جهان فوتبال که به سادگی نمیتوانستند باور کنند هزینه ای را که سر الکس فرگوسن برای خریدن یک بازیکن ناشناخته پرداخت میکند.
 
فصل اول حضورش به عنوان بازیکن منچستر یونایتد بسیار کم استفاده شد وعمدتآ در کاپ ها دیده می شد. باشگاه از او می خواست که با اب و هوای انگلیس خو بگیره و زبان ان را بیاموزد، او تجربه زیادی از بازی در سطح اول فوتبال نداشت و تصمیم گرفته شد که برای کسب تجربه قرض داده شود.
 
برای یک دوره قرضی یک ساله با بشیکتاش ترکیه برای فصل 2011/12  موافقت انجام شد،اما تنها چهار بازی برای بشیکتاش انجام داد قبل از اینکه به مصدومیت رباط صلیبی دچار شود، در نتیجه شش ماه خانه نشین شد.
 
در فصل 2012/13 به به در تور پیش فصل یونایتد حضور داشت، اما قادر نبود جایگاهی را در تیم اصلی به دست اورد. او با یک قرارداد قرضی در نقل و انتقالات ژانویه به پرتغال برگشت و به باشگاه  ریو آوه پیوست، جایی که در 19 مسابقه دو گل به ثمر رساند. در این دوره به گفته  همگان  شروعی دوباره داشت و او ترجیح میداد که در میهن خود باقی بماند و رسانه های پرتغالی می گفتند که رویای حضور در اسپورتینگ  را دارد.  
 
این مهاجم سریع فصل 2013/14 را کامل در باشگاه پاکوس به صورت قرض سپری کرد، به به با زدن چهارده گل درتقریبآ چهل بازی بهترین فصلش را سپری کرد، این عملکرد باعث علاقه مندی بنفیکا برای خریدن او از یونایتد شد.
 
احساس من این است که انتقال به به باید انجام میشد، این سال اخر از قرار داد او بود و او از زمان امضای قرارداد خود که با چیچاریتو و اسمالینگ همزمان بود پیشرفت قابل توجهی را نداشت. در بازار نقل و انتقالات گاهی شما برنده اید و گاهی بازنده. 
Saied بازدید : 223 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)
چارنی اکانگامنه از این که منچستر را به قصد تیم بلژیکی زولته وارگم ترک کرده خوشحال است جايي که تورگان هازارد ( برادر کوچک ادن هازارد ) ستاره جوان باشگاه چلسي کارش را از انجا شروع کرد، هازارد که دوفصل گذشته را به صورت قرضي در زولته وارگم سپري کرد، با این باشگاه در ميان تيم هاي عنوان داری توانستند قهرمانی ليگ بلژيک (ژوليتر) را با سخت کوشي وتلاش بدست اورند.اين هافبک تهاجمي در حال سپري کردن يک دوره قرضي در بوروسيا مونشنگلادباخ در ليگ بوندسليگا  است.
 
باشگاه زولته وارگام خوشحال است که توانسته با يک قرارداد چهار ساله اکانگامنه را از يونايتد خريداري کند. بخشی از مصاحبه اکانگامنه با Sportwereld: 
"من همه خاطرات زیبا از حضور سه ساله ام در منچستر را دوست دارم. من بزرگ شده انتورپ هستم،اما در منچستر هم زبان هاي زيادي کنارم بودند من به سه هفته نياز داشتم تا به شرایط اینجا عادت کنم."
و این بازیکن 20 ساله احساس میکند که با تجربه اندوخته خوبی به سرزمینش بازگشته است.
"من با عدنان یانوزاج و مارنیک ورمیجل و چندید هم زبان دیگه تمرین میکردم همچنین زمانی که در ژانویه  به صورت قرضی و به مدت دو ماه در چارلی سل حضور داشتم چیز های زیادی اموختم و فهمیدم که هیچ چیز مانند بازی در تیم اصلی یک باشگاه هیجان انگیز نیست. "

اکانگامنه با انتظارات زیادی به بلژیک رفته است، امید به این که زولته وارگم همانند مسیری که هازارد طی کرد سکویه پرتابی برای او باشد.

"البته میدونم که تورگان هازارد فصل گذشته در اینجا بازی می کرده، اما من دوست ندارم خودم را با کسی دیگه ای مقایسه کنم. من میخواهم هر چیزی را تنها برای خودم و باشگاهم کسب کنم."
Saeed.M بازدید : 219 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

گاردین: نیک پاول به آمریکا می رود

منچستر یونایتد به زودی از حضور نیک پاول در تور آمریکا استقبال خواهد کرد.

گاردین گزارش می دهد نیک پاول پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت جزئی طی 72 ساعت آتی به تور منچستر یونایتد در آمریکا خواهد پیوست.

پاول یک هافبک هجومی است و انتظار می رود برای دومین بازی تور مقابل رُم آماده باشد.

ونگال به کار با جوانان شهره است و پاول می تواند امیدوار باشد که یک فرصت مناسب برای نشان دادن توانایی هایش به دست خواهد آورد. با این حال او کار سختی خواهد داشت چرا که بازیکنانی مانند وین رونی، خوان ماتا، شینجی کاگاوا و جسی لینگارد همگی قادرند در پست او بازی کنند.

Amir-Orton بازدید : 221 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (4)

چلسی و تاتنهام هر دو  به ملی پوش زیر 21 سال انگلستان علاقه مند هستند، اما قرار است کین پس از مذاکره طولانی با مسئولان باشگاه یک قرار داد بلند مدت امضا کند و متعهد شود که آینده او در لباس یونایتد و الدترافورد رقم خواهد خورد.

 
Saeed.M بازدید : 192 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (3)

همانطور که فوتبالیستان سراسر انگلستان برای تور پیش فصل آماده می شوند، این برای بازیکن جوان منچستر یونایتد و انگلستان نمایانگر فرصتی است که بتواند زیر نظر لوییز ونگال بدرخشد...

Saeed.M بازدید : 167 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (2)

باشگاه فوتبال منچستر یونایتد با شادمانی خرید لوک شاو از ساوتهمپتون را اعلام می کند. او با قراردادی چهارساله با اختیار اضافه کردن یک سال بیشتر به یونایتد پیوست.

Saeed.M بازدید : 222 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)

فولامی ها روی پاتریک رابرتس برچسب 15 میلیون پوندی زدند تا منچستر یونایتد را ترسانده باشند، ماکدا در آستانه انتقال به کاردیف سیتی، به به در آستانه انتقال به اسپورتینگ لیسبون

Saeed.M بازدید : 233 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

جک بارمبی به لسترسیتی پیوست، تام لاورنس فرصت خوبی بدست آورد تا لوییز ونگال را تحت تاثیر قرار دهد و شروع رقابت های جهانی مارولد

Saeed.M بازدید : 483 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (3)

منچستر یونایتد با بازیکن 13 ساله پرتقالی انجل گومز قرارداد بست. به به پس از پشت سر گذاشتن فصلی رویایی در پریمیرلیگا می خواهد به منچستر یونایتد بازگردد.

Saeed.M بازدید : 218 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

انتقال لوک شاو در حال نهایی شدن است. رونالد دی بوئر معتقد است که ونگال در یونایتد به بازیکنان جوان فرصت خواهد داد. حضور ونگال یانوزای را هیجان زده کرده است. ویلسون به دلیل مصدومیتی که داشت اردوی تیم ملی زیر 19 ساله های انگلستان را ترک کرد. حمایت درن فلچر از سیستم نقل و انتقالات قرضی...

Saeed.M بازدید : 248 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (5)

میلینکوویچ اولین خرید تابستان 2014، ویلفرد زاها به علت مصدومیت بازی تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان مقابل ولز را از دست داد، تام لاورنس: این فصل برای من باور نکردنی بود.

Saeed.M بازدید : 228 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

درن فلچز اذعان می کند جو راتول با پیشرفتی که در منچستر یونایتد داشته او را شگفت زده کرده است و اعتقاد دارد که این بازیکن 19 ساله آخرین شخصیت بلوغ یافته آکادمی می باشد.

 
Saeed.M بازدید : 226 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

لستر سیتی مایل به جذب نیک پاول، صحبت های وارن جویس و مایکل کین در مورد بازی فینال زیر 21 ساله ها، عکس العمل طرفداران نسبت به عملکرد لاورنس در توئیتر، کنار رفتن لاورنس از اردوی تیم ملی زیر 21 ساله های ولز و...

Saeed.M بازدید : 193 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

اسطوره منچستر یونایتد گری نویل می گوید که عدنان یانوزای تنها نکته مثبت این فصل این باشگاه می باشد.

Saeed.M بازدید : 268 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

آندرس پریرا به تیم ملی زیر 21 ساله ها برزیل دعوت شد، یونایتد متقاعد شده تا با ویلفرد زاها همکاریش را به پایان برساند و...

Saeed.M بازدید : 222 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

جیمز ویلسون و سیدی یانکو بازیکنان سال دنزل هارون و جیمی مورفی لقب گرفتند. منچستر یونایتد در آستانه جذب لوک شاو. گلزنی لینگارد در ومبلی و...

Saeed.M بازدید : 586 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

ویل کین و ادامه شایعات ترک یونایتد، درآمد جالب یانوزای! عدنان و الگو برداری از ستاره سابق الدترافرد کریس رونالدو و...

Saeed.M بازدید : 300 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

در پی جدایی جانی سوترلند، بن باربر و نیکلاس لوننو خبر می رسد که سه بازیکن دیگر نیز باشگاه را ترک می کنند.

Saeed.M بازدید : 242 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (3)
بازیکن لیگ بازی دقایق حضور در زمین درصد پاس های صحیح درصد پیروزی در نبردهای تن به تن نمره هو اسکورد از 10 توضیحات
جسی لینگارد چمپیون شیپ برایتون 2-0 یئوویل تاون 90 92 - 8.8 1 گل، بهترین بازیکن زمین
تام لاورنس " " 60 74 - 6.4 با این باخت یئوویل سقوط خواهد کرد اما لاورنس با موقعیت های فراوانی که برای هم تیمی هایش ساخته کیفیت خود را نشان داده است.
مایکل کین " بلکبرن 3-1 چارلتون 90 72 67 8.1 1 گل؛ کین در پست دفاع راست بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت و با ضربه سر گلزنی کرد تا روز خوبش تکمیل شود.
داوید پتروچی " " 8 50 - 6.0 وقت زیادی برای هنر نمایی نداشت اما پاس خوبی برای ماروین سوردل فرستاد که او نتوانست گلزنی کند.
فدریکو ماکدا " بیرمنگام 1-3 لیدز 29 100 - 6.8 1 گل، بعد از این که به زمین بازی آمد با یک شوت با پای چپ از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد.
تام تورپ " " 90 55 30 6.5 چند تکل فوق العاده داشت، در دقیقه 90 بازی به علت مصدومیت تعویض شد.
تایلر بلکت " " - - - - در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشت.
نیک پاول " ویگان 0-2 بلکپول 45 75 - 6.1 بین دو نیمه به بازی آمد، 3 تکل و 2 دریبل موفق داشت
سم جانستون " دانکستر 1-3 ریدینگ 90 32 - 5.5 چند سیو بسیار خوب داشت اما نتوانست تیمش را نجات دهد.
ویل کین " ک.پ.ر 1-1 میلوال - - - - در لیست 18 نفره هری ردنپ قرار نگرفت.
سم برن لیگ 1 کارلایل 0-1 الدهام 25 - - - دو فرصت خوب بدست آورد که هر دو بار توسط دروازبان الدهام ناکام ماند.
جک بارمبی لیگ 2 هارتپول 1-1 پلایموث 81 - - - 1 گل، یک گل فوق العاده دیگر برای تیمش به ثمر رساند.
لیام گریمشاو " مورکامب 3-0 ویمبلدون - - - - در این پیروزی مشارکت نداشت.
اندرسون سری A فیورنتینا 3-0 بلونیا - - - - نیمکت نشین بود.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 546
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 11,069
  • بازدید کلی : 258,006