loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 509 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (1)

جیمز ویلسون هم اکنون شماره 49 به تن می کند، لوییز ونگال او را تشویق کرده بود که شماره 47ش را تغییر دهد زیرا او(رئیس) احساس می کرد تمام مهاجمان باید یک شماره 9 داشته باشند.

این بازیکن 19 ساله امسال گام های بلندی برداشته و با شروع بازی مقابل لیورپول پاداش گرفته است. شاید این درخشان ترین بازی فردی او نبوده اما این یک حقیقت محض است که ونگال او را به رادامل فالکائو ترجیح داده و در یکی از بزرگترین بازی های فصل لیگ برتر 71 دقیقه به او زمان داد، که این حجم ایمان ونگال به او را نشان می دهد.

تمام چیزی که ویلسون از بازی لیورپول به یاد خواهد آورد، افتخار و هیجانی قاطع از ایفای نقش در بزرگترین بازی انگلستان است. با توجه به این که او سال گذشته در لیگ زیر 21 ساله ها بازی می کرد این اتفاق نشانگر میزان شگفت آوری پیشرفت در مدت زمانی کوتاه است.

عکسی با زمان بندی فوق العاده از پیروزی 3-0 یکشنبه مقابل لیورپول، می تواند به ما نگاهی اجمالی از آینده بدهد، ویلسون به عنوان شماره 9 یونایتد.

ویلسون استعداد خاصی است. از همان زمانی که او برای سرگرمی در تیم زیر 16 ساله های یونایتد گلزنی می کرد، قابل مشاهده بود که با بازیکنان اطرافش کاملا فرق می کند، و حالا به نظر می رسد که او به تیم اصلی تعلق دارد. بنظر می رسد او در بهترین شرایطش است و قابلیت مواجهه با جو جوشان فوتبال بزرگسالان در چنین سنی گواهی بر نگرش و ذهنیت اوست.

قطعا آینده برای ویلسون روشن است، و زمانی که او به بازیکن فیکس یونایتد تبدیل شود این ادعا تحقق خواهد یافت.

Saeed.M بازدید : 862 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستر یونایتد اوایل این هفته با یک برد 4-1 مقابل منچستر سیتی قهرمانی منچستر سنیور کاپ را بدست آورد، جایی که جیمز ویلسون هر چهار گل یونایتد را به ثمر رساند و ستایش همگان را به خودش اختصاص داد. اما تاثیر جاش هروپ روی نتیجه نباید نادیده گرفته شود.

هروپ بین دونیمه به زمین آمد و جای جو راتول را گرفت، زمانی که سیتی میانه میدان را تحت تسلط خودش داشت، اما ورود هروپ در پویایی بازی تغییر جهت ایجاد کرد. او که بیشتر با وینگر راست آشنایی دارد، زوج بن پیرسون در وسط زمین را تشکیل داد طوری که یونایتد نیمه دوم بر بازی مسلط شد.

بازیکنی با استعداد که از درگیر شدن نمی ترسد، هروپ آماده شده است تا این فصل خودش را در تیم زیر 21 ساله ها نشان دهد. پس از کاری فوق العاده در دایره مرکزی، او توپ را به دست آورد(در این پروسه رویش خطا شد) و آندرس پریرا را پیدا کرد که پاس گل دوم جیمز ویلسون را ارائه کرد. و او در اغلب حملات مثبت منچستر مشارکت داشت و در آن سطح بازی کاملا راحت بود.

فصل گذشته او برای شاگردان زیر 18 سال پل مک گینس 24 بازی انجام داد و 6 بار گلزنی کرد. او در هر 6 بازی جام جوانان اروپا(زیر 19 سال) بازی کرد و 6 بار برای زیر 21 ساله ها در لیگ به بازی آمد. عملکرد او موجب شد که او نامش را در لیست کوتاه جایزه جیمی مورفی سال ببیند اما او این جایزه را به جیمز ویلسون قدرمتند باخت.

قدرت تکنیکی هروپ به او اجازه می دهد در پست های فراوانی بازی کند. او قادر است سراسر خط میانی بازی کند، و همچنین توانایی بازی در دفاع چپ و مهاجم را هم دارد. او در هر پستی که بازی کرده عملکرد شایسته ای داشته است.

این بازیکن 18 ساله پیش فصل شایسته ای با تیم وارن جویس داشته، و نقطه برجسته آن دو گلی بود که مقابل تیم اصلی بارنزلی به ثمر رساند، و در نهایت این که او به راحتی به رده زیر 21 ساله ها ارتقا پیدا می کند.

دانلود کلیپ دو گل هروپ مقابل بارنزلی

Saeed.M بازدید : 884 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)

مدافع جوان تایلر بکلت از هشت سالگی که به یونایتد پیوست در رده های پایه ترقی کرده و بالا آمده، و در تور تابستانی امسال در آمریکا پنج بار برای تیم اصلی به میدان رفت. این بازیکن که متولد منچستر است طی حضورش در زمین بازی در آمریکا خیلی ها را تحت تاثیر قرار داد، و بسیاری را تشویق کرد تا ادعا کنند او در جدال برای کسب جایگاهی در تیم امسال لوییز ونگال قرار دارد.

طی سال های گذشته و پس از عملکرد های درخشان در تیم های پایه یونایتد اعتبار او افزایش یافته، که اوج آن نقشش در قهرمانی اف ای کاپ جوانان سال 2011 بود.  قد و فیزیک با ابهت این بازیکن 20 ساله موجب می شود که او برای بازی در پست مدافع میانی کاملا مناسب شود، مانند نقشی که در تور به او داده شده بود، اما به همان اندازه او با پست دفاع چپ تطبیق یافته است و در آن کاپ در هر دو پست بازی کرد. او حتی طی بازی زیر نظر وارن جویس برای زیر بیست و یک ساله ها و رزروها به طور پیشرفته در پست وینگر چپ بازی کرده، جایی که ورزشکاری و آرامشش در کار با توپ به او اجازه داده تا گل بزند و برای هم تیمی هایش فرصت ایجاد کند.

بلکت طی این چند سال اخیر در اطراف تیم اصلی بوده و برای تور پیش فصل 2012 زیر نظر سر الکس فرگوسن فراخوانده شده بود. او در تور پیش فصل 2013 جزو انتخاب های دیوید مویز نبود اما تابستان در پی آمدن لوییز ونگال به استاندارد های لازم رسید و نشان داد که برای گرفتن نقشی در باشگاه آماده شده است.

پس از حذف بلکت از تیم تور دیوید مویز در تابستان گذشته، او به بلکپول در چمپیون شیپ قرض داده شد تا بتواند زمان بازی بدست بیاورد و توانایی هایش را در سطحی بالاتر محک بزند. او برای دو ماه به طور قرضی در ورزشگاه بلومفیلد رود ماند و در مجموع پنج بار بازی کرد. او پس از اینکه به الدترافرد بازگردد دوباره به طور قرضی راهی بیرمنگام شد و تا پایان فصل آنجا ماند. بلکت قبل از این که یک بار دیگر به الدترافرد برگردد و در تور پیش فصل مشارکت کند 8 بار برای آبی ها به میدان رفت.

در اصل تصور می شد حضور او در تور به عنوان پشتیبان لوک شاو در پست دفاع چپ است، اما در پی تصمیم ونگال برای بازی با سیستم 2-5-3 طی پیش فصل مشخص شد این مرد هلندی بلکت را یک مدافع مرکزی می بیند. چند پسته بودن و قابلیت بازی او در دو پست دفاع چپ و دفاع مرکزی موجب می شود که او کاملا برای پست جدیدش در سمت چپ دفاع سه نفره مناسب باشد. حضور فیزیکی و آرامش او در کار با توپ برای مردی با این سن عادی نیست، چیزی که کاملا در عملکرد درخشانش مقابل تیم های نظیر رئال مادرید و لیورپول آشکار بود.

پاهایی سریع، تکل هایی قدرتمند و قابلیت های تکنیکی در کار با توپ، بلکت تمامی ویژگی های لازم برای یک مدافع عالی بودن را دارد. هرگز در تور بنظر نرسید که بلکت سزاوار این جایگاه نیست و اغلب از بازیکنان تیم اصلی که اطرافش حضور داشتند بیشتر درخشید. با توجه به این که در پست وینگ بک پشتیبانی واقعی برای لوک شاو وجود ندارد، هرچند که اشلی یانگ و ریس جیمز در آمریکا درخشیدند، همینطور نیاز به پشتیبان برای پست مدافع مرکزی، قطعا بلکت در تیم سال بعد نقشی خواهد داشت. اگر او برای بازی در ترکیب ثابت یونایتد در فصل جدید لیگ برتر آماده باشد تنها یک مرد از آن آگاهی دارد.

با وجود جسی لینگارد، ویل کین و ویلفرد زاها، قبل از این که تور شروع شود تایلر بلکت تحت شعاع بود. همینطور با وجود خرید های جدید که در معرض توجهات بودند کسی از تایلر بکلت آگاهی نداشت. یک ماه بعد و تنها در یک هفته مانده به شروع فصل لیگ، ناگهان او در صف اول ذهن همه است و خودش را به عنوان یک مسئله واقعی نشان داده. البته که زمان مشخص خواهد کرد، اما من اطمینان دارم یونایتد با تایلر نیثن بلکت یک ستاره در حال ساخت دارد.

Saied بازدید : 307 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)
 
ریس جيمز بازيکن 20 ساله در 23 ژانويه با دو گلي که در پيروزي 0-7 مقابل لس انجلس گلکسي بثمر رساند چشم بسياري از هواداران يونايتد را به خود معطوف کرد. اين دو گل در نيمه دوم بازي زده شدن، او اولين گلش  وچهارمين گل منچستر يونايتد را روي ريباند شوت يانگ که دروازه بان ان را دفع کرد با دقت خاصي به ثمر رساند. ناگزیر طرفداران یونایتد به این فکر می افتند که: ايا او مي تواند لوک شاو را پوشش دهد؟ ايا اصلآ
نياز داريم که او را کنار بگذاريم و بازيکني همانند دالي بلايند را خریداری کنیم؟
 
اجازه بدهيد صريح و روشن بگويم.پاسخ به اين سوالات به دليل اینکه گل هايش به عنوان توانائيش براي بازي در دفاع  و ميانه زمين قلمداد شود بی اساس نيست. اگر فن خال قصد ادامه دادن با روش 2-5-3 يا 3-3-4 را داشته با شد، ما به يک وينگربک که نظم و انظباطش به خوبي تلاشش براي اضافه شدن به حمله باشد نياز داريم.انها به توانايي عبور از حريف و سانتر کردن نیاز خواهند داشت، بايد قدرت بدنی فوق العلاده ای داشته باشند و احتمالآ انها مهمترين بازيکن در درون زمين هستند، کسي در این باره بحثی ندارد. ما اين فصل به بهترين دفاع چپ نياز داريم و من مهارت هاي کليدي که ريس جيمز نیاز دارد تا مکاني در تيم اصل براي خود دست و پا کند را برخواهم شمرم. 
 
1. ايا او ميتواند دفاع بازي کند؟
بديهي است که ارزيابي کامل مهارت هاي او بر اساس تنها يک بازي دوستانه در پيش فصل، با مخالفت زيادي رو به رو شود اما واضح است که اين پسر پراز استعداد است. او نامزد دريافت جايزه بازيکن سال براي فصلي که گذشت بود. وارن جويس مربي تيم رزرو هاي يونايتد، اعتقاد خود را به ریس با دادن بيشترين تعداد بازي در تيم زير 21 ساله ها نسبت به ساير بازيکن ها نشان داده است.
 
2. او ميتواند در ميانه ميدان بازي کند؟
 
در حالي که او در مقابل لس انجلس گلکسي در پست دفاع چپ بازي کرد، اما در فصل گذشته جويس در تيم رزرو ها بارها او را در پست هافبک به بازي گرفت. احتمالآ اين بدان معني است که او قدرت عبوري خوبي دارد يا ميتواند به اين معني باشد که او تمايل دارد به سمت ميانه حرکت کند. نمايش فصل گذشته و نتايج وحشتناک به ما چيزي را ميگويد، اينکه ما در ميانه ميدان به کيفيت نياز داريم و هنوز بب صورت کامل مشخص نيست که جيمز بتواند ان را تامين کند.
 
3. ايا او ميتواند به عنوان بال کناري عمل کند؟
پيش بيني توانائی جیمز برای بازی به عنوان بال کناری و سانتر کردن او بسيار سخت است، او هيچ تجربه حرفه اي را ندارد اما ما دوباره بايد به اعتقاد وارن جويس به جيمز اعتماد کنيم که او را در اینده بازیکن با کیفیتی می داند.
 
4. قدرت بدنی
جيمز در کارليسل يونايتد که بخشي از فصل گذشته را به صورت قرضي در انجا سپري کرد تا حدودی توان بدنی خود را نشان داد. او تنها در دو بازي ليتون اورينت و بلکبرن راورز بازي کرد، قبل از اينکه با مصدوميت ران از پاي درايد. اگرچه او وقتي اماده است داراي سرعت و استقامت مورد نياز براي موفقيت در پست دفاع چپ هست.
 
فن خال سابقه اعتماد به جوانان را دارد. هم چنين او نمي خواهد دلار هاي زيادي را براي خريدن بازيکني که تنها قرار است به عنوان ذخيره لوک شاوو باشد بپردازد. اما ما بايد خط دفاعي را تقويت کنيم بنابراين ما دفاع هايي را خواهيم خريد يا جوان هايي را به تیم اضافه خواهيم کرد، ريس ميتواند یکی از ان جوانان باشد. ما بايد نظاره گر باشم که ايا فن خال در طول فصل به او شانس بيشتر را خواهد داد.
 
اين مقاله توسط کاش جواني نوشته شده است.
     
Saied بازدید : 316 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

دوقلوهای یونایتد می خواهند لوییز فن خال را در تور ایالات متحده تحت تاثیر قرار دهند

قرار گرفتن فن خال به عنوان سرمربي جديد منچستر يونايتد انتصابي است که انگيزه هرکسي را براي  اينکه در ترکيب قرار گيرد برانگيخته خواهد کرد. هيچ کس به اندازه بازيکنان جوان مشتاق خوشحال نيستند  که زير نظر مربي قرار ميگيرند که بخاطر اعتقادش به فوتباليست هايه جوان شناخته شده است. اگرچه فن  خال گزينه هاييش محدود شده است که تا حدي ناشي از تعهدات برخي از بازيکن ها به مسابقات بين المللي در تابستان ومصدوميت ها مانند کريک و اندرسون،او بي درنگ ليستي از يک تيم نسبتآ جوان براي تور شمال امريکاي يونايتد نشان داده است.بازيکناني مثل سام جانستون، تايلر بلکت، مايکل و ويليام کين، ريس جيمز، ويلفرد زاها و جسي لينگارد همه فرصتی براي بازي کردن براي مربي جديد ميخواهند،کسي که پيش از اين اظهار داشت که به همه در طي سه تا چهار هفته باقي مانده فرصت داده خواهد شد قبل از اينکه او به خريد هاي جديد رسيدگي کند.
 
براي دوقلوهاي مايکل و ويل کين،اين تورممکن است اخرين فرصت براي انها باشد تا يک قرارداد حرفه ای در اولدترافورد داشته باشند. در 21 سالگي، الان زماني براي هر دو بازيکن است تا استعداد بالقوه خود را نشان دهند، استعدادي که هميشه مبرهن بوده است و حالا در راه رسيدن به کيفيت مورد نياز براي اينکه که بازيکن منچستر يونايتد باشند هستند.
 
در حال حاضر ممکن است که گفته شود مايکل کين شانس بيشتری دارد که در ترکيب اصلي جايي براي خود پيدا کند. دوره قرضي او در لستر سيتي و داربي کانتي براي اين مدافع جوان کاملآ موفقيت آميز و پربار  بود. اخيراً  او به بلکبرن راورز ملحق شد و تا پايان فصل چمپيون شيپ در مارچ  2014 در آنجا ماند و سه گل در 13 بازي به ثمر رساند. او سپس  به يونايتد بازگشت و توسط مربي موقت رايان گيگز براي بازي ماقبل پاياني فصل در مقابل هال سيتي در خانه فراخوانده شد، هرچند او در پيروزي 3-1 بروي نيمکت باقي ماند.
 
ترديدي وجود ندارد که بازيکن خودش آينده اش را انتخاب ميکند.در مصاحبه اي در مي 2014 مايکل کين به روشني آشکار ساخت که قصد دارد کارش را به صورت حرفه اي ادامه دهد. وقتي از او درباره احتمال  جانشيني ريو فرديناند سوال شد،او پاسخ داد:
 
"اميدوارم، اين یک روياست، هنوز هم فکر ميکنم برای موفقیت در منچستر یونایتد اين شانس به من داده خواهد شد و اين فرصت که باقي بمونم و تلاش کنم که خودم را اثبات کنم."
 
اين راه براي ويل کين در يونايتد کمي سخت تر است. خيلي ها در اولدترافورد بر اين باورند که ممکن است به اين دو برادر با استعداد اولين قرارداد حرفه اي داده شود،ويل در سال هاي اخير مصدوميت تقريبآ سختي را پشت سر گذاشته و در دوران قرضي موفق عمل نکرده است.بهترين دوران جوانی او در طی فصل 10- 2009  وقتی که او هتریک کرد در پیروزی 3-0 مقابل منچستر سیتی در جوانان زیر 18 سال و بردن جایزه جیمی مورفی بازیکن جوان سال در پایان همون فصل شکل گرفت.او به شگفت زده کردن در جوانان و تیم رزرو ها  ادامه داد و پاداش او بازی کردن در برابر بلکبرن راورز در دسامبر 2011 بود که با شکست 3-2 برای شیاطین سرخ همراه بود.
 
 هنوز کین از مصدومیت رباط زانو درسال 2012 و در نتیجه از دست دادن کامل فصل 13-2012،که مانع بزرگی برای این مهاجم جوان اینده دار بود رنج میبرد. بعد از بازگشت از مصدومیت، او دو دوره قرضی داشت. نخست در ویگان،که یک ماه را آنجا سپری کرد و بعد در دسامبر 2013 به یونایتد بازگشت، سپس در ژانویه 2014 او به صورت قرضی از یونایتد به کوئینز پارک رنجرز رفت و تا پایان فصل آنجا باقی ماند. در هر دو دوره قرضی،در ویگان چهار بازی و در کوئینز پارک رنجرز 9 بازی انجام داد و موفق به گل زدن نشد.
 
رقابت برای کسب جایگاه همیشه یکی از بزرگ ترین چالش های بازیکنان جوان است که سعی میکنند قرارداد حرفه ای را با یونایتد بدست بیاورند.در حال حاضر این چالش برای ویل سخت تر از برادر خود است که جایگاهی را در تیم یونایتد در این برهه از زمان و کیفیت بالای خط حمله کسب کند،اگرچه علامت سوال بر سر آینده برخی از این بازیکن ها مثل چیچاریتو و دنی ولبک،ظهور جیمز ویلسون که به خوبی همیشه است و پتانسیل روبه پیشرفت انخلو هنریکوئز،میشود آینده ویل را در یونایتد کشنده دانست. قرارداد فعلی او در تابستان به پایان میرسد و اگرچه بعضی گزارشات اخیر درباره ی احتمال قرارداد جدید برای این مهاجم است، اما به نظر غیر ممکن است که این شایعات رنگ حقیقت بگیرد. در هر حال ممکن است او برای اثبات ادعا هایش این فرصت را در چند هفته آینده داشته باشد به شرطی که نمایش او چشم مربی  جدید را بگیرد.
 
در مقابل، عدم کیفیت در دفاع مرکزی یونایتد کاملآ محرز شده است. تنها سه مدافع مرکزی جانی ایوانز، کریس اسمالینگ و فیل جونز وجود دارند که سر تا سر دو فصل گذشته را با مصدومیت مبارزه کرده اند. اخیراً گزارشها مبنی بر این است که یونایتد خواهان انتقال بازیکن هایی مثل مت هوملز، توماس ورمایلن و استفان دی فری می باشد، تردیدی وجود ندارد که یونایتد حداقل یک دفاع می خواهد که ون خال بیابد،با وجود این اگر رئیس جدید یونایتد بخواهد سیستم 2-5-3 را پیاده کند،که با هلند در جام جهانی به طرز موثری انجام داد، پس احتمال دارد یک جایگاه برای مایکل کین در تیمش باشد، علاوه بر این مثل برادرش، اگر این مدافع خوش آتیه در طی تور پیش فصل بتواند فن خال را تحت تاثیر قرار دهد او میتواند خود را به مربیش در این سر در گمی آغازین تحمیل کند.
 
سر الکس فرگوسن بارها از پشیمانی خود صحبت کرده که اجازه داده رایان شاوکراس و جرارد پیکه باشگاه را ترک کنند و فن خال میخواهد مطمئن شود که او هم به جایی نخواهد رسید که بابت مایکل کین و یا ویل کین برادر دوقلوی او متاسف باشد.
 
این مقاله توسط اندی اونیل نوشته شده است.
Saeed.M بازدید : 225 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (2)

ظهور تا شهرت: ریس جیمز

کارینگتون - لوییز ونگال، ریس جیمز مدافع 20 ساله را در تیم 25 نفره اش برای تور آمریکا گنجانده است. این پیرمرد 62 ساله پس از گنجادن تعداد زیادی از بازیکنان جوان در این اردو مشخصاً میخواهد نگاهی به نثل جدید ستاره هایی بیاندازد که از آکادمی باشگاه می آیند.

این مدافع لنکشایری قبل از این که در جولای 2012 از پرستون نورث اند راهی یونایتد شود با باشگاهی بومی به اسم روزندیِل یونایتد کارش را آغاز کرد. برادر بزرگتر جیمز، متی نیز قبل از این که با لستر سیتی قرارداد ببندد عضو آکادمی یونایتد بوده است.

ریس جیمز دفاع چپ مطمئنی است که قابلیت بازی در خط میانی را هم دارد. این بازیکن جوان پس از درخشش در تیم زیر 18 ساله ها فصل گذشته مرتباً در ترکیب ثابت زیر 21 ساله ها ظاهر می شد. وارن جویس احترام خاصی برای این جوان قائل است طوری که جیمز فصل گذشته اولین کاندید از سه کاندید بازیکن سال رزروها بود. البته جیمز اوایل فصل به کارلایل یونایتد قرض داده شده بود اما به دلیل مصدومیت دوره قرضی او کوتاه شد و او به باشگاه بازگشت.

"ریس از نظر درک نقشش در تیم بسیار منظم و استوار است. او شخصی است که شما همواره می توانید بهش اتکا کنید." - وارن جویس.

حقیقتا جیمز دارای قابلیت های بسیار خوبی است که او را برای پر کردن پست دفاع چپ مناسب می کند. این دفاع کناری هیجان انگیز یک مدافع بسیار خوب است که سرعت و استقامت بسیار بالایی دارد. او برای قدرت پاسوری و هوشیاری مثال زدنیش در بازی سخت تلاش می کند. با جدایی الکساندر بوتنر و پاتریس اورا یونایتد در پست دفاع چپ فقدان بزرگی حس می کند. در صورتی که ریس جیمز بتواند بر مربی هلندیش تسلط پیدا کند، گرچه فرض بر این است که خرید جدید لوک شاو بازی ها را شروع خواهد کرد اما باز هم فرصت های فراوانی برای او وجود خواهد داشت تا در تیم اصلی حرکتی انجام دهد.

اگر جیمز به رشدش ادامه دهد و مربی جدید را در تور پیش فصل تحت تاثیر قرار دهد، او می تواند در فصل آینده مهره ارزشمندی برای شیاطین سرخ باشد. این فرصت بزرگی بری اوست تا رئیس جدید را تحت تاثیر قرار دهد و برای خودش در تیم اصلی جایگاه امنی دست و پا کند. ریس باید با رقابت سالمی با هم تیمیش در آکادمی مواجه شود. البته که تایلر بلکت نیز در پست دفاع چپ حضور دارد. بلکت 20 ساله نیز قسمتی از تیم لوییز ونگال در اردوی آمریکا می باشد.

omidgh بازدید : 233 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (2)

دستیار لویی فن خال در باشگاه منچستر یونایتد، آلبرت استیفنبرگ به عنوان مربی زیر 17 ساله های هلند کمک کرد تا گروه بزرگی از بازیکنان سطح بالا زیر نظر او پیشرفت کنند.
سایت یوفا کارهای بزرگ او را ارج می نهد ...

 

Saeed.M بازدید : 372 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (9)

با وجود بسیاری از بازیکنان تیم های پایه که در آستانه انتقال به تیم اصلی هستند؛ ما نگاهی انداخته ایم به 11 تا از بهترین استعداد های زیر 21 سال یونایتد...

قسمت 3: دفاع میانی
Saeed.M بازدید : 196 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (2)
آیا باید برای لوک شاو چنین پولی پرداخته می شد؟ این حجم پول می تواند چه تبعاتی داشته باشد؟ سایت اسکوکا به بررسی این مسئله پرداخته است...
Saeed.M بازدید : 483 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (3)

منچستر یونایتد با بازیکن 13 ساله پرتقالی انجل گومز قرارداد بست. به به پس از پشت سر گذاشتن فصلی رویایی در پریمیرلیگا می خواهد به منچستر یونایتد بازگردد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 11,098
  • بازدید کلی : 258,035