loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 862 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستر یونایتد اوایل این هفته با یک برد 4-1 مقابل منچستر سیتی قهرمانی منچستر سنیور کاپ را بدست آورد، جایی که جیمز ویلسون هر چهار گل یونایتد را به ثمر رساند و ستایش همگان را به خودش اختصاص داد. اما تاثیر جاش هروپ روی نتیجه نباید نادیده گرفته شود.

هروپ بین دونیمه به زمین آمد و جای جو راتول را گرفت، زمانی که سیتی میانه میدان را تحت تسلط خودش داشت، اما ورود هروپ در پویایی بازی تغییر جهت ایجاد کرد. او که بیشتر با وینگر راست آشنایی دارد، زوج بن پیرسون در وسط زمین را تشکیل داد طوری که یونایتد نیمه دوم بر بازی مسلط شد.

بازیکنی با استعداد که از درگیر شدن نمی ترسد، هروپ آماده شده است تا این فصل خودش را در تیم زیر 21 ساله ها نشان دهد. پس از کاری فوق العاده در دایره مرکزی، او توپ را به دست آورد(در این پروسه رویش خطا شد) و آندرس پریرا را پیدا کرد که پاس گل دوم جیمز ویلسون را ارائه کرد. و او در اغلب حملات مثبت منچستر مشارکت داشت و در آن سطح بازی کاملا راحت بود.

فصل گذشته او برای شاگردان زیر 18 سال پل مک گینس 24 بازی انجام داد و 6 بار گلزنی کرد. او در هر 6 بازی جام جوانان اروپا(زیر 19 سال) بازی کرد و 6 بار برای زیر 21 ساله ها در لیگ به بازی آمد. عملکرد او موجب شد که او نامش را در لیست کوتاه جایزه جیمی مورفی سال ببیند اما او این جایزه را به جیمز ویلسون قدرمتند باخت.

قدرت تکنیکی هروپ به او اجازه می دهد در پست های فراوانی بازی کند. او قادر است سراسر خط میانی بازی کند، و همچنین توانایی بازی در دفاع چپ و مهاجم را هم دارد. او در هر پستی که بازی کرده عملکرد شایسته ای داشته است.

این بازیکن 18 ساله پیش فصل شایسته ای با تیم وارن جویس داشته، و نقطه برجسته آن دو گلی بود که مقابل تیم اصلی بارنزلی به ثمر رساند، و در نهایت این که او به راحتی به رده زیر 21 ساله ها ارتقا پیدا می کند.

دانلود کلیپ دو گل هروپ مقابل بارنزلی

Saeed.M بازدید : 883 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)

مدافع جوان تایلر بکلت از هشت سالگی که به یونایتد پیوست در رده های پایه ترقی کرده و بالا آمده، و در تور تابستانی امسال در آمریکا پنج بار برای تیم اصلی به میدان رفت. این بازیکن که متولد منچستر است طی حضورش در زمین بازی در آمریکا خیلی ها را تحت تاثیر قرار داد، و بسیاری را تشویق کرد تا ادعا کنند او در جدال برای کسب جایگاهی در تیم امسال لوییز ونگال قرار دارد.

طی سال های گذشته و پس از عملکرد های درخشان در تیم های پایه یونایتد اعتبار او افزایش یافته، که اوج آن نقشش در قهرمانی اف ای کاپ جوانان سال 2011 بود.  قد و فیزیک با ابهت این بازیکن 20 ساله موجب می شود که او برای بازی در پست مدافع میانی کاملا مناسب شود، مانند نقشی که در تور به او داده شده بود، اما به همان اندازه او با پست دفاع چپ تطبیق یافته است و در آن کاپ در هر دو پست بازی کرد. او حتی طی بازی زیر نظر وارن جویس برای زیر بیست و یک ساله ها و رزروها به طور پیشرفته در پست وینگر چپ بازی کرده، جایی که ورزشکاری و آرامشش در کار با توپ به او اجازه داده تا گل بزند و برای هم تیمی هایش فرصت ایجاد کند.

بلکت طی این چند سال اخیر در اطراف تیم اصلی بوده و برای تور پیش فصل 2012 زیر نظر سر الکس فرگوسن فراخوانده شده بود. او در تور پیش فصل 2013 جزو انتخاب های دیوید مویز نبود اما تابستان در پی آمدن لوییز ونگال به استاندارد های لازم رسید و نشان داد که برای گرفتن نقشی در باشگاه آماده شده است.

پس از حذف بلکت از تیم تور دیوید مویز در تابستان گذشته، او به بلکپول در چمپیون شیپ قرض داده شد تا بتواند زمان بازی بدست بیاورد و توانایی هایش را در سطحی بالاتر محک بزند. او برای دو ماه به طور قرضی در ورزشگاه بلومفیلد رود ماند و در مجموع پنج بار بازی کرد. او پس از اینکه به الدترافرد بازگردد دوباره به طور قرضی راهی بیرمنگام شد و تا پایان فصل آنجا ماند. بلکت قبل از این که یک بار دیگر به الدترافرد برگردد و در تور پیش فصل مشارکت کند 8 بار برای آبی ها به میدان رفت.

در اصل تصور می شد حضور او در تور به عنوان پشتیبان لوک شاو در پست دفاع چپ است، اما در پی تصمیم ونگال برای بازی با سیستم 2-5-3 طی پیش فصل مشخص شد این مرد هلندی بلکت را یک مدافع مرکزی می بیند. چند پسته بودن و قابلیت بازی او در دو پست دفاع چپ و دفاع مرکزی موجب می شود که او کاملا برای پست جدیدش در سمت چپ دفاع سه نفره مناسب باشد. حضور فیزیکی و آرامش او در کار با توپ برای مردی با این سن عادی نیست، چیزی که کاملا در عملکرد درخشانش مقابل تیم های نظیر رئال مادرید و لیورپول آشکار بود.

پاهایی سریع، تکل هایی قدرتمند و قابلیت های تکنیکی در کار با توپ، بلکت تمامی ویژگی های لازم برای یک مدافع عالی بودن را دارد. هرگز در تور بنظر نرسید که بلکت سزاوار این جایگاه نیست و اغلب از بازیکنان تیم اصلی که اطرافش حضور داشتند بیشتر درخشید. با توجه به این که در پست وینگ بک پشتیبانی واقعی برای لوک شاو وجود ندارد، هرچند که اشلی یانگ و ریس جیمز در آمریکا درخشیدند، همینطور نیاز به پشتیبان برای پست مدافع مرکزی، قطعا بلکت در تیم سال بعد نقشی خواهد داشت. اگر او برای بازی در ترکیب ثابت یونایتد در فصل جدید لیگ برتر آماده باشد تنها یک مرد از آن آگاهی دارد.

با وجود جسی لینگارد، ویل کین و ویلفرد زاها، قبل از این که تور شروع شود تایلر بلکت تحت شعاع بود. همینطور با وجود خرید های جدید که در معرض توجهات بودند کسی از تایلر بکلت آگاهی نداشت. یک ماه بعد و تنها در یک هفته مانده به شروع فصل لیگ، ناگهان او در صف اول ذهن همه است و خودش را به عنوان یک مسئله واقعی نشان داده. البته که زمان مشخص خواهد کرد، اما من اطمینان دارم یونایتد با تایلر نیثن بلکت یک ستاره در حال ساخت دارد.

Saeed.M بازدید : 1230 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (3)

جیمز ویلسون پنج شنبه شب در فینال منچستر سنیور کاپ 4 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا تیمش با پیروزی چهار بر یک مقابل سیتی قهرمان این جام شود. 

شاگردان وارن جویس در نیمه اول عقب افتادند، این گل توسط جوردی هاوولا به ثمر رسید و شاگردان پاتریک ویرا را پیش انداخت، پیگرینی سرمربی تیم بزرگسالان سیتی هم در ورزشگاه حضور داشت.

با این حال جیمز ویلسون در انتهای نیمه اول بازی را به تساوی کشاند، او توپ را وسط زمین در اختیار گرفت و طی حرکتی انفرادی به قلب دفاع سیتی زد، مدافعین را جا گذاشت و توپ را درون دروازه سیتی جای داد، شگفت انگیز بود.

ویلسون در ابتدای نیمه دوم با یک ضربه تمام کننده زیبا یونایتد را جلو انداخت، موقعیت این گل با پاس تو عمق زیبای اندرس پریرا ایجاد شد.

در ادامه ویلسون دو گل دیگر را روی دو فرار دیگر به ثمر رساند تا وارن جویس را از پیروزی در این بازی مطمئن کند. این گل ها روی پاس های عمقی بن پیرسون و جاشوا هروپ به ثمر رسید.

دانلود کلیپ عملکرد جیمز ویلسون در این بازی

ویلسون پس از بازی در گفت و گو با کانال باشگاه گفت: واضح است که دربی منچستر به تنهایی رویداد بزرگی است و به ثمر رساندن چهار گل برای بردن جام واقعا احساس خارق العاده ای دارد."

"هرچند که فقط پیروزی مقابل بزرگترین رقیبمان هم کافی است. به وضوح سیتی لیگ برتر را برده و می خواهد به بردن جام ها ادامه دهد و به پیشرفت آکادمی ادامه دهد. متوقف کردن آن ها در این شب و به ثمر رساندن چهار گل واقعا عالی است."

"در ابتدا سیتی تنها مقابل ما پاس کاری می کرد اما در انتهای نیمه اول به گل رسید که زمان بسیار خوبی برای گل زنی در هر بازی می باشد. در نیمه دوم ما با کمی تغییر سیستم وضعیت را تغییر دادیم و بر بازی مسلط شدیم."

وقتی از جیمز در مورد تحت تاثیر قرار گرفتن ونگال سوال شد، او گفت: "من امیدوارم. امشب به او نشان دادم که چه کاری می توانم انجام دهم. امیدوارم بتوانم انتخاب شوم تا این کار را برای رئیس جدید نیز انجام دهم."


نمایش ویلسون هوادران یونایتد را شیفته خودش کرده است، اینجا چند تا از واکنش های آنان را میخوانیم:

- خیلی سخته که استعداد ویلسون شما را بسیار هیجان زده نکنه، این طور نیست؟ این پسر کمی خاصه.

- جیمز ویلسون برای زیر 21 ساله ها بیش از حد خوبه. اون شایسته حضور در تیم اصلیه یا این که برای کسب تجربه قرض داده شه.

- جیمز ویلسون بازی می کنه، جیمز ویلسون به سادگی گل میزنه.

- استعداد شگفت انگیز، جیمز ویلسون! اون من را یاد آندری شوچنکو میندازه.

- دیدیش لوییز ونگال؟ جیمز ویلسون باز هم یک گل به یاد موندنیه دیگه زد.

- جمیز ویلسون بهترین چیزیه که از بیدالف(یک منطقه) خارج شده.

- اگه جیمز ویلسون دوباره امسال فرصتی بدست نیاره، حتما مشکلی هست.

- جیمز ویلسون جواب نبودن در تور پیش فصل در آمریکا را داد، سر و صدا با زدن 4 گل در دربی رزرها مقابل رقیبمان سیتی.

- وقتی جیمز ویلسون رو دارید کی رودریگز رو می خواد؟


زیر 15 ساله های شیاطین سرخ روز دوم منچستر منچستر یونایتد پرمیر کاپ را با شکست 4-0 مقابل سنفریس هیروشیما شروع کردند.


پس از این که لوییز ونگال مانع بازگشت انجلو هنریکز به یونیورسیداد شد؛ این مهاجم شیلیایی در الدترافرد می ماند. هنریکز تمایلش برای بازگشت به تیم سابقش را نشان داده اما ونگال می خواهد ابتدا در تمرینات بازی او را زیر نظر بگیرد. یونیورسیداد رسما علاقه اش را نشان داده و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. هنریکز در اولین فصل بازیش در این تیم رکورد خارق العاده ای به جای گذاشته بود و در 18 بازی 11 بار گلزنی کرد.

 

 

بازیکن جوان منچستر یونایتد راشان ویلیامز رکورد 25 ساله دو سرعت مدرسه های فوتبال را شکست، رکوردی که توسط دارنده مدال طلای المپیک درن کمپل ثبت شده بود.

راشان که تنها 15 سال دارد 100 متر را در 10.99 ثانیه دوید و رکورد 11.13 کمپل که در مدرسه اشتون-آن-مرسی بدست آمده بود و به سال 1989 باز می گردد را شکست. کمپل در المپیک 2004 آتن طلای 4x100 متر را برای بریتانیای کبیر به ارمغان آورد.

راشان از 9 سالگی در یونایتد است و می خواهد به تیم اصلی برسد، او در تیم ملی انگلستان نیز حضور پیدا کرده.

ویلیامز در گفت و گو با منچستر اونینگ نیوز گفته است: "نمیدانستم که رکورد را شکستم تا این که روز بعد در مدرسه معلمم به من گفت."

"این فقط یک روز ورزشی در مدرسه بود و همه ما باید می دویدیم."

کمپل پس از شکسته شدن رکورد 25 ساله اش گفت: "همیشه گفته می شود که کسی که می تواند زیر 11 ثانیه بدود از سرعت ذاتی بسیار زیادی برخوردار است، این نشان می دهد که او قابلیت عظیمی دارد. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم."

ویلیامز جدا از قابلیتش در دو سرعت، کاملا روی ساختن یک دوره حرفه ای برای خودش در بازی حرفه ای تمرکز کرده است - به خصوص پس از این که دید رایان گیگز در پایان فصل موقتا هدایت یونایتد را بر عهده گرفت.

او افزود: "رایان گیگز قهرمان من است، گمون می کنم به خاطر این که او همراه باشگاه ماند و زمانی که او به عنوان مربی کار می کرد به بازیکنان جوانان فرصت داد."

Saeed.M بازدید : 397 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

لینگارد همیشه درس می گیرد

جسی لینگارد عنوان کرد تور پیش فصل منچستر یونایتد برای او و هر بازیکن دیگری که در اردو زیر نظر لوییز ونگال کار کرده فوق العاده بوده و میزان زیادی به تجربه و مهارت هایشان افزوده است.

معرفی سیستم جدید مربی با چهار برد از چهار بازی همراه شد، در همین حال تمام بازیکنان از این که چقدر از رژیم تمرینی جدید زیر نظر ونگال لذت برده اند حرف می زنند.

لینگارد در نیمه دوم پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید وارد بازی شد، پیروزی ای که جایگاه یونایتد را در فینال اینترنشنال چمپیونز کاپ مقابل لیورپول ثبت کرد و این مهاجم امیدوار است که تیم بتواند تور را در اوج به پایان برساند.

لینگارد به سایت رسمی باشگاه گفت: " حقیقتا همه از کار با مربی و کادرش لذت می برند و دارند به روشی که او کار می کند عادت می کنند. بازی در این این سیستم واقعا لذت بخش است، بعضی از بازیکنان در نقش های متفاوتی بازی می کنند که باعث می شود همگی حتی بیشتر هم یاد بگیرند. ما خوشحالیم که در راه فینال هستیم، بردن همه چیز، چیزی است که یونایتد به آن عادت دارد و امیدوارم ما بتونیم این جام را ببریم."

پیروزی یونایتد مقابل مادرید شنبه مقابل 109 هزار تماشاگر برگذار شد که رکورد جمعیت حاضر در یک مسابقه فوتبال در آمریکا را شکست. و لینگارد گفته مشارکت در چنین رویدادی واقعا هیجان آور است.

او ادامه داد: "تجربه دیوانه کننده ای بود. بازی و پیروزی مقابل این همه تماشاگر خارق العاده بود. ما احساس کردیم که این عملکرد خوبی بود و کاملا حل و فصلش کردیم و تمام روش ها را طی بازی سازمان دهی کردیم، حتی زمانی که تعویض می کردیم. ساختار بسیار خوبی در تیم ما وجود داشت و ما از شانسمان استفاده کردیم."

"همه مشغول فینال با لیورپول هستند. آن ها در تیمشان تغییراتی داشتند و ما مربی و چند بازیکن جدید گرفتیم بنابراین باید ببینیم این چطوری به پایان می رسد. امیدوارم نتیجه برای ما باشد."

Saeed.M بازدید : 370 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

ویل کین: ما کاری داریم که باید آن را به انجام برسانیم

کین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد: "تا الان [تور] خیلی خوب بوده و من از آن لذت بردم. این خوب بود که لس آنجلس را تجربه کنیم چراکه این اولین حضور من در آنجا بود. این اولین تور پیش فصل من است و بسیاری از هواداران برای تماشای بازیکنان بیرون آمده اند، چیزی که فقط نشان میدهد این باشگاه چه عظمتی دارد. ما چند بار بازی کردیم که البته من از آن ها هم لذت بردم."

"تمرینات سخت بود اما خوب بوده و همه تلاش می کنند چیزی را که مربی می خواهد توی زمین ارائه کنند. او می داند که این پروسه طولانی خواهد شد اما هرکسی تمام داشته هایش را به کار می گیرد."

"همه می خواهند تا حد ممکن سخت تلاش کنند و تمرینات هم جدی هستند. ما می دانیم کاری هست که باید آن را به انجام برسانیم. ما آمدیم اینجا و می خواهیم هر جه قدر ممکن است در بازی ها به پیروزی برسیم. ما روی شکل و ساختار تیم به سختی تلاش کردیم و می خواهیم آن چه را که مربی درخواست می کند اجرا کنیم."

"بازیکنان همیشه از "باکس" هایی که ما پس از گرم کردن بازی می کنیم لذت می برند، هنگامی که آنجا دو بازیکن در میانه قرار می گیرد. این جدی است اما کمی هم لذت بخش است و همه توپ را لمس می کنند."

"اگر آن وسط کسی را لایی بزنید همیشه خنده دار است، اما همزمان سخت به کارتان ادامه میدهید."

"ورود مربی جدید برای همه شروع تازه ای است. مربی رکورد فوق العاده ای دارد و به بازیکنان گفته است که پایه ی تجربه تنها سن نیست، این به مسئولیت پذیری مربوط می شود چه جوان باشید چه مسن. و اگر کاری را که او می خواهد انجام دهید، به شما اطمینان می دهد که بهتان فرصتی خواهد رسید."


میلک کاپ: منچستر یونایتد با حساب 11-0 آکادمی گلد کست را در هم کوبید

منچستر یونایتد در بازی آغازین جام میلک کاپ 2014 برابر تیم استرالیایی گلد کست 11 گل بدون جواب به ثمر رساند. یونایتد تا پایان نیمه اول 5-0 جلو افتاد و در نیمه دوم 6 گل دیگر را به ثمر رساند. دیمیتری میشل 4 بار دروازه حریف را گشود، مارکوس راشفورد و اوگو اوبی آقای گل سال قبل این رقابت ها هرکدام 2 بار گلزنی کردند. سه گل دیگر یونایتد نیز توسط زکریا دییرنلی، تراویس جانسن و جوردن تامسون به ثمر رسید.


رزروهای یونایتد با بازی مقابل بارنزلی محک خواهند خورد

رزروهای یونایتد سه شنبه شب در ادامه بازی های دوستانه پیش فصلشان در آزمونی دشوار با تیم لیگ یکی بارنزلی رو به رو خواهند شد.

هر چند که تایک ها(لقب باشگاه بارنزلی) فصل گذشته از رقابت های چمپیون شیپ سقوط کردند اما آن ها دقیقا همان نوعی چالشی را ارائه خواهند کرد که وارن جویس برای شاگردان جوانش می خواهد. قرمز ها پس از باخت 1-0 مقابل بری واندرز و تساوی بدون گل مقابل سوثپورت، با پیروزی پرگل 5-0 مقابل آلترینکاهم به ناکامی هایشان پایان دادند. داوید پتروچی دو بار گلزنی کرد که شامل یک شوت از راه دور نیز می شد. انجلو هنریکز در بازی قبلی دچار مصدومیت شده بود، احتمالا جیمز ویلسون پس از درخشش در استادیوم دیویدسون دوباره از ابتدا در ترکیب خواهد بود. و ببه اردو را ترک کرد و به پرتقال برگشت تا به بنفیکا ملحق شود.

Saeed.M بازدید : 253 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

شمشیرها به دنبال انتقال قرضی داوید پتروچی

گزارش ها حاکی از این است که شفیلد یونایتد در نظر دارد با انتقالی قرضی هافبک ایتالیایی یونایتد داوید پتروچی را به خدمت بگیرد.

این هافبک ایتالیایی سال 2008 از باشگاه آ.س رم به شیاطین سرخ پیوسته بود، با این حال از آن زمان رسیدن به تیم اصلی برای او بسیار دشوار بوده و او به طور متعدد به باشگاه های دیگر قرض داده شده است.

طی آخرین جدایی موقت پتروچی از باشگاه او در باشگاه چمپیون شیپی چارلتون اتلتیک کمی لیگ فوتبال را تجربه کرد، جایی که او برای این باشگاه جنوبی 4 بار به میدان رفت.

ظاهرا رئیس شمشیر ها نایجل کلاف می خواهد برای شروع فصل 2014/15 به مرکز خط میانیش کمی عمق ببخشد، ظاهرا این باشگاه لیگ یکی به دنبال انتقال قرضی یک فصله ی پتروچی می باشد.

Saied بازدید : 269 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)
تیم زیر 21 ساله های منچستر یونایتد چهارشنبه شب در بازی سوم پیش فصل تنها 24 ساعت بعد از تساوی مقابل سوث پورت که در استادیوم مرسیراید برگزار شد، این بار به استادیوم اشنای موسلین برگشت،استادیوم سابق بازی های خانگی خود قبل از انتقال به ای جی بل استادیوم،یونایتد در دوبازی گذشته موفق به گلزنی نشده بود،قبل از شروع بازی،نیکی بات،با بریدن روبان رختکن جدید ورزشگاه را افتتاح کرد. 
 
هر دو طرف در ابتدا میخواستند بازی را بدست بگیرند اما به نظر میرسید تلاششون برای هدف اغازین کافی نبود. جیمز ویلسون در دقیقه 28 روی سانتر اندرس پریرا توانست تلسم گل نزدن در دو بازی گذشته را بشکند یونایتد بازی بسیار خوبی را به نمایش می گذاشت و چهار دقیقه قبل از پایان نیمه اول بازیکن خط میانی دیوید پتروچی با یک شوت برق اسا گل دوم را به ثمر رساند.
 
یونایتد با اوردن راتول و انخلو هنریکوئز به جای سیدی یانکو و جیمز ویلسون دو تعویض در شروع نیمه دوم انجام داد. پتروچی دومین گل خود و سومین گل یونایتد را تنها  16 دقیقه پس از شروع نیمه دوم روی ریباند توپ دیوید پارتون که دروازه بان تیم مقابل دفع کرده بود به ثمر رساند.شان گاس جایگزین هافبک ایتالیایی(پتروچی) درست بعد از گلی که به ثمر رساند شد. یک دقیقه بعد متی ویلوک جایگزین جاش هاروپ شد.در بیست دقیقه مانده به پایان بازی کیرن اوهارا جانشین دروازه بان پریرا شد.تنها 2 دقیقه بعد پدی مک نیر گل چهارم یونایتد را روی پاس اندرس پریرا با ضربه سر به ثمر رساند.
 
 یونایتد دو تعویض دیگر هم انجام داد که کالوم ایوانز به جای هنریکوئز مصدوم که از ابتدای نیمه دوم به بازی امده بود و اشلی فلچر جایگزین اندرس پریرا شد. ایوانز 6 دقیقه مانده به پایان بازی گل پنجم را با یک اشاره سر در نزدیکی دروازه به ثمر رساند و بدین ترتیب یونایتد رقیب خود الترینگهام را در هم شکست.
بازی اینده در تیم رزرو ها برابر بارنزلی در سه شنبه اینده در تاریخ 29 جولای و ساعت 19:00 به وقت محلی برنامه ریزی شده است.
 
ترکیب یونایتد:جوئل پریرا(70 اوهارا)، فرمایل، ثورپ، مک نیر(73 مک کانل) وارلا، یانکو(46 راثول)، هرروپ(66 ویلاک)، پتروچی(61 گاس)، اندرس پریرا(74 اشلی فلچر)، لارنس، ویلسون(46 هنریکز(73 کالوم اونز، علت: مصدومیت هنریکز))
Saeed.M بازدید : 215 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

سوثپورت 0 رزروهای منچستریونایتد 0

زیر 21 ساله های منچستر یونایتد دومین مسابقه ی پیش فصلشان را غروب سه شنبه در ورزشگاه مرسی ریل مقابل سوثپورت برگذار کردند، جایی که بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. وارن جویس یک بار دیگر از تمامی تیمش استفاده کرد اما شاگردان او در این بازی و بازی قبل موفق به گلزنی نشدند. زیر 21 ساله ها بعد از ظهر شنبه در ایرلند با نتیجه 1-0 از بری یونایتد شکست خورده بودند. مهاجم شیلیایی، انجلو هنریکز در این مسابقه بیشتر از همه به گلزنی نزدیک شده بود. این مسابقات برای بازیکنان بسیار مفید خواهد بود چرا که همگی آن ها در آستانه فصل جدید به اوج آمادگی برسند.

ترکیب یونایتد: اوهارا(46 پریرا)، ثورپ(46 لاو)، مک نیر، یانکو(76 اشلی فلچر)، وارلا(46 کالوم اونز)، ببه(46 فرمایل)، راثول(46 ویلاک)، پتروچی(46 پیرسون)، اندرس پریرا(46 هروپ)، لارنس(46 گاس)، ویلسون(46 هنریکز)

 

ترافورد 0 زیر18 ساله های یونایتد 1

زیر 18 ساله های منچستر یونایتد در اولین بازی رسمی پیش فصلشان سه شنبه شب در ورزشگاه شو وییو مقابل ترافورد سیتی صف آرایی کردند. مارکوس راشفورد تنها گل بازی را در این پیروزی 1-0 به ثمر رساند. شرایط خشک و گرمای شب اصلا برای دو تیم ایده آل نبود اما ماکوس راشفورد با نشاط ترین بازیکن زمین بود و 4 دقیقه پس از وقفه ی بین دو نیمه به گل رسید. رقابت در این بازی بسیار نزدیک بود، طوری که تمرین بسیار خوبی برای زیر 18 ساله هایی به حساب می آید که در حال آماده سازی خود برای فصل جدید هستند. اسکار بورگ و اوگوبی دو بازیکنی که به صورت آزمایشی در یونایتد حضور دارند نیز در این مسابقه برای یونایتد بازی کردند.

ترکیب یونایتد: هندرسون(69 دورینگتون)، رایلی(رید66)، توانزبه، ویلیامز، بورگ(باتویک جکسون 67)، راشفورد، اسکات، مک تامینی(64 کهینده)، تامسون، میشل(76 دیینرلی)، کراسکری(57 اوگو اوبی)

تصویر: طی تمرینات هفته گذشته انگشت جیمز ویلسون دچار شکستگی شد.

 

Saied بازدید : 316 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

دوقلوهای یونایتد می خواهند لوییز فن خال را در تور ایالات متحده تحت تاثیر قرار دهند

قرار گرفتن فن خال به عنوان سرمربي جديد منچستر يونايتد انتصابي است که انگيزه هرکسي را براي  اينکه در ترکيب قرار گيرد برانگيخته خواهد کرد. هيچ کس به اندازه بازيکنان جوان مشتاق خوشحال نيستند  که زير نظر مربي قرار ميگيرند که بخاطر اعتقادش به فوتباليست هايه جوان شناخته شده است. اگرچه فن  خال گزينه هاييش محدود شده است که تا حدي ناشي از تعهدات برخي از بازيکن ها به مسابقات بين المللي در تابستان ومصدوميت ها مانند کريک و اندرسون،او بي درنگ ليستي از يک تيم نسبتآ جوان براي تور شمال امريکاي يونايتد نشان داده است.بازيکناني مثل سام جانستون، تايلر بلکت، مايکل و ويليام کين، ريس جيمز، ويلفرد زاها و جسي لينگارد همه فرصتی براي بازي کردن براي مربي جديد ميخواهند،کسي که پيش از اين اظهار داشت که به همه در طي سه تا چهار هفته باقي مانده فرصت داده خواهد شد قبل از اينکه او به خريد هاي جديد رسيدگي کند.
 
براي دوقلوهاي مايکل و ويل کين،اين تورممکن است اخرين فرصت براي انها باشد تا يک قرارداد حرفه ای در اولدترافورد داشته باشند. در 21 سالگي، الان زماني براي هر دو بازيکن است تا استعداد بالقوه خود را نشان دهند، استعدادي که هميشه مبرهن بوده است و حالا در راه رسيدن به کيفيت مورد نياز براي اينکه که بازيکن منچستر يونايتد باشند هستند.
 
در حال حاضر ممکن است که گفته شود مايکل کين شانس بيشتری دارد که در ترکيب اصلي جايي براي خود پيدا کند. دوره قرضي او در لستر سيتي و داربي کانتي براي اين مدافع جوان کاملآ موفقيت آميز و پربار  بود. اخيراً  او به بلکبرن راورز ملحق شد و تا پايان فصل چمپيون شيپ در مارچ  2014 در آنجا ماند و سه گل در 13 بازي به ثمر رساند. او سپس  به يونايتد بازگشت و توسط مربي موقت رايان گيگز براي بازي ماقبل پاياني فصل در مقابل هال سيتي در خانه فراخوانده شد، هرچند او در پيروزي 3-1 بروي نيمکت باقي ماند.
 
ترديدي وجود ندارد که بازيکن خودش آينده اش را انتخاب ميکند.در مصاحبه اي در مي 2014 مايکل کين به روشني آشکار ساخت که قصد دارد کارش را به صورت حرفه اي ادامه دهد. وقتي از او درباره احتمال  جانشيني ريو فرديناند سوال شد،او پاسخ داد:
 
"اميدوارم، اين یک روياست، هنوز هم فکر ميکنم برای موفقیت در منچستر یونایتد اين شانس به من داده خواهد شد و اين فرصت که باقي بمونم و تلاش کنم که خودم را اثبات کنم."
 
اين راه براي ويل کين در يونايتد کمي سخت تر است. خيلي ها در اولدترافورد بر اين باورند که ممکن است به اين دو برادر با استعداد اولين قرارداد حرفه اي داده شود،ويل در سال هاي اخير مصدوميت تقريبآ سختي را پشت سر گذاشته و در دوران قرضي موفق عمل نکرده است.بهترين دوران جوانی او در طی فصل 10- 2009  وقتی که او هتریک کرد در پیروزی 3-0 مقابل منچستر سیتی در جوانان زیر 18 سال و بردن جایزه جیمی مورفی بازیکن جوان سال در پایان همون فصل شکل گرفت.او به شگفت زده کردن در جوانان و تیم رزرو ها  ادامه داد و پاداش او بازی کردن در برابر بلکبرن راورز در دسامبر 2011 بود که با شکست 3-2 برای شیاطین سرخ همراه بود.
 
 هنوز کین از مصدومیت رباط زانو درسال 2012 و در نتیجه از دست دادن کامل فصل 13-2012،که مانع بزرگی برای این مهاجم جوان اینده دار بود رنج میبرد. بعد از بازگشت از مصدومیت، او دو دوره قرضی داشت. نخست در ویگان،که یک ماه را آنجا سپری کرد و بعد در دسامبر 2013 به یونایتد بازگشت، سپس در ژانویه 2014 او به صورت قرضی از یونایتد به کوئینز پارک رنجرز رفت و تا پایان فصل آنجا باقی ماند. در هر دو دوره قرضی،در ویگان چهار بازی و در کوئینز پارک رنجرز 9 بازی انجام داد و موفق به گل زدن نشد.
 
رقابت برای کسب جایگاه همیشه یکی از بزرگ ترین چالش های بازیکنان جوان است که سعی میکنند قرارداد حرفه ای را با یونایتد بدست بیاورند.در حال حاضر این چالش برای ویل سخت تر از برادر خود است که جایگاهی را در تیم یونایتد در این برهه از زمان و کیفیت بالای خط حمله کسب کند،اگرچه علامت سوال بر سر آینده برخی از این بازیکن ها مثل چیچاریتو و دنی ولبک،ظهور جیمز ویلسون که به خوبی همیشه است و پتانسیل روبه پیشرفت انخلو هنریکوئز،میشود آینده ویل را در یونایتد کشنده دانست. قرارداد فعلی او در تابستان به پایان میرسد و اگرچه بعضی گزارشات اخیر درباره ی احتمال قرارداد جدید برای این مهاجم است، اما به نظر غیر ممکن است که این شایعات رنگ حقیقت بگیرد. در هر حال ممکن است او برای اثبات ادعا هایش این فرصت را در چند هفته آینده داشته باشد به شرطی که نمایش او چشم مربی  جدید را بگیرد.
 
در مقابل، عدم کیفیت در دفاع مرکزی یونایتد کاملآ محرز شده است. تنها سه مدافع مرکزی جانی ایوانز، کریس اسمالینگ و فیل جونز وجود دارند که سر تا سر دو فصل گذشته را با مصدومیت مبارزه کرده اند. اخیراً گزارشها مبنی بر این است که یونایتد خواهان انتقال بازیکن هایی مثل مت هوملز، توماس ورمایلن و استفان دی فری می باشد، تردیدی وجود ندارد که یونایتد حداقل یک دفاع می خواهد که ون خال بیابد،با وجود این اگر رئیس جدید یونایتد بخواهد سیستم 2-5-3 را پیاده کند،که با هلند در جام جهانی به طرز موثری انجام داد، پس احتمال دارد یک جایگاه برای مایکل کین در تیمش باشد، علاوه بر این مثل برادرش، اگر این مدافع خوش آتیه در طی تور پیش فصل بتواند فن خال را تحت تاثیر قرار دهد او میتواند خود را به مربیش در این سر در گمی آغازین تحمیل کند.
 
سر الکس فرگوسن بارها از پشیمانی خود صحبت کرده که اجازه داده رایان شاوکراس و جرارد پیکه باشگاه را ترک کنند و فن خال میخواهد مطمئن شود که او هم به جایی نخواهد رسید که بابت مایکل کین و یا ویل کین برادر دوقلوی او متاسف باشد.
 
این مقاله توسط اندی اونیل نوشته شده است.
Saeed.M بازدید : 224 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)
00:04:52 22.8 مگابایت دانلود پیش نمایش

کلیپی از اندرس پریرا هافبک هجومی برزیلی و آینده دار منچستر یونایتد، قبلا قسمت اول این کلیپ رو روی وب قرار داده بودیم و این هم قسمت دومشه.

Saeed.M بازدید : 225 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (2)

ظهور تا شهرت: ریس جیمز

کارینگتون - لوییز ونگال، ریس جیمز مدافع 20 ساله را در تیم 25 نفره اش برای تور آمریکا گنجانده است. این پیرمرد 62 ساله پس از گنجادن تعداد زیادی از بازیکنان جوان در این اردو مشخصاً میخواهد نگاهی به نثل جدید ستاره هایی بیاندازد که از آکادمی باشگاه می آیند.

این مدافع لنکشایری قبل از این که در جولای 2012 از پرستون نورث اند راهی یونایتد شود با باشگاهی بومی به اسم روزندیِل یونایتد کارش را آغاز کرد. برادر بزرگتر جیمز، متی نیز قبل از این که با لستر سیتی قرارداد ببندد عضو آکادمی یونایتد بوده است.

ریس جیمز دفاع چپ مطمئنی است که قابلیت بازی در خط میانی را هم دارد. این بازیکن جوان پس از درخشش در تیم زیر 18 ساله ها فصل گذشته مرتباً در ترکیب ثابت زیر 21 ساله ها ظاهر می شد. وارن جویس احترام خاصی برای این جوان قائل است طوری که جیمز فصل گذشته اولین کاندید از سه کاندید بازیکن سال رزروها بود. البته جیمز اوایل فصل به کارلایل یونایتد قرض داده شده بود اما به دلیل مصدومیت دوره قرضی او کوتاه شد و او به باشگاه بازگشت.

"ریس از نظر درک نقشش در تیم بسیار منظم و استوار است. او شخصی است که شما همواره می توانید بهش اتکا کنید." - وارن جویس.

حقیقتا جیمز دارای قابلیت های بسیار خوبی است که او را برای پر کردن پست دفاع چپ مناسب می کند. این دفاع کناری هیجان انگیز یک مدافع بسیار خوب است که سرعت و استقامت بسیار بالایی دارد. او برای قدرت پاسوری و هوشیاری مثال زدنیش در بازی سخت تلاش می کند. با جدایی الکساندر بوتنر و پاتریس اورا یونایتد در پست دفاع چپ فقدان بزرگی حس می کند. در صورتی که ریس جیمز بتواند بر مربی هلندیش تسلط پیدا کند، گرچه فرض بر این است که خرید جدید لوک شاو بازی ها را شروع خواهد کرد اما باز هم فرصت های فراوانی برای او وجود خواهد داشت تا در تیم اصلی حرکتی انجام دهد.

اگر جیمز به رشدش ادامه دهد و مربی جدید را در تور پیش فصل تحت تاثیر قرار دهد، او می تواند در فصل آینده مهره ارزشمندی برای شیاطین سرخ باشد. این فرصت بزرگی بری اوست تا رئیس جدید را تحت تاثیر قرار دهد و برای خودش در تیم اصلی جایگاه امنی دست و پا کند. ریس باید با رقابت سالمی با هم تیمیش در آکادمی مواجه شود. البته که تایلر بلکت نیز در پست دفاع چپ حضور دارد. بلکت 20 ساله نیز قسمتی از تیم لوییز ونگال در اردوی آمریکا می باشد.

Saeed.M بازدید : 255 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (12)

سه تا از بزرگترین باشگاه های لیگ برتر آماده می شوند برای به خدمت گرفتن بازیکن جوان وستهم یونایتد ریس آکسفورد وارد رقابت شوند.

 
omidgh بازدید : 215 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (2)

مارنیک فرمایل از این که لویی فن خال او را به تور آمریکا نبرده است نا امید شده و آشکار ساخت که ایجنت او نیکو واسن به دنبال یک باشگاه جدید میگردد ...

Saeed.M بازدید : 281 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (8)
00:04:40 21.8 مگابایت دانلود پیش نمایش

گل ها، تکل ها و مهارت های بن پیرسون در فصل 2014. نقش، پاس های بلند، هوش فوق العاده و تکل های ویرانگر پیرسون نشان می دهد که چرا سبک بازی برنده دنزل هارون 2013  را با سبک پل اسکولز افسانه ای مقایسه می کنند.

Saeed.M بازدید : 372 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (9)

با وجود بسیاری از بازیکنان تیم های پایه که در آستانه انتقال به تیم اصلی هستند؛ ما نگاهی انداخته ایم به 11 تا از بهترین استعداد های زیر 21 سال یونایتد...

قسمت 3: دفاع میانی
Amir-Orton بازدید : 221 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (4)

چلسی و تاتنهام هر دو  به ملی پوش زیر 21 سال انگلستان علاقه مند هستند، اما قرار است کین پس از مذاکره طولانی با مسئولان باشگاه یک قرار داد بلند مدت امضا کند و متعهد شود که آینده او در لباس یونایتد و الدترافورد رقم خواهد خورد.

 
Saeed.M بازدید : 192 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (3)

همانطور که فوتبالیستان سراسر انگلستان برای تور پیش فصل آماده می شوند، این برای بازیکن جوان منچستر یونایتد و انگلستان نمایانگر فرصتی است که بتواند زیر نظر لوییز ونگال بدرخشد...

Saeed.M بازدید : 233 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

جک بارمبی به لسترسیتی پیوست، تام لاورنس فرصت خوبی بدست آورد تا لوییز ونگال را تحت تاثیر قرار دهد و شروع رقابت های جهانی مارولد

Saeed.M بازدید : 218 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

انتقال لوک شاو در حال نهایی شدن است. رونالد دی بوئر معتقد است که ونگال در یونایتد به بازیکنان جوان فرصت خواهد داد. حضور ونگال یانوزای را هیجان زده کرده است. ویلسون به دلیل مصدومیتی که داشت اردوی تیم ملی زیر 19 ساله های انگلستان را ترک کرد. حمایت درن فلچر از سیستم نقل و انتقالات قرضی...

Saeed.M بازدید : 248 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (5)

میلینکوویچ اولین خرید تابستان 2014، ویلفرد زاها به علت مصدومیت بازی تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان مقابل ولز را از دست داد، تام لاورنس: این فصل برای من باور نکردنی بود.

Saeed.M بازدید : 228 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

درن فلچز اذعان می کند جو راتول با پیشرفتی که در منچستر یونایتد داشته او را شگفت زده کرده است و اعتقاد دارد که این بازیکن 19 ساله آخرین شخصیت بلوغ یافته آکادمی می باشد.

 
Saeed.M بازدید : 226 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

لستر سیتی مایل به جذب نیک پاول، صحبت های وارن جویس و مایکل کین در مورد بازی فینال زیر 21 ساله ها، عکس العمل طرفداران نسبت به عملکرد لاورنس در توئیتر، کنار رفتن لاورنس از اردوی تیم ملی زیر 21 ساله های ولز و...

Saeed.M بازدید : 174 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دروازبان منچستر یونایتد بنجامین آموس اصرار می ورزد که تیم او در فینال لیگ برتر زیر 21 ساله ها مقابل چلسی که چهارشنبه برگذار خواهد شد به دنبال بدست آوردن جام قهرمانی خواهد بود.

Saeed.M بازدید : 268 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

آندرس پریرا به تیم ملی زیر 21 ساله ها برزیل دعوت شد، یونایتد متقاعد شده تا با ویلفرد زاها همکاریش را به پایان برساند و...

Saeed.M بازدید : 203 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (4)
دانلود لینک کمکی لینک موقت اسکرین شات و اطلاعات ویدئو

همونطور که می دانید جیمز ویلسون هفته گذشته در بازی با هال سیتی در ترکیب اصلی تیم بزرگسالان منچستر یونایتد قرار گرفت و توانست با دو بار گلزنی الدترافرد را به وجد بیاورد، اما ویلسون چگونه به این جایگاه رسیده است؟ بیاید مسیری که او برای رسیدن به تیم اصلی طی کرده را در قالب کلیپ مهارت های فوق العاده و گل های متنوعش مرور کنیم.

Saeed.M بازدید : 222 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

جیمز ویلسون و سیدی یانکو بازیکنان سال دنزل هارون و جیمی مورفی لقب گرفتند. منچستر یونایتد در آستانه جذب لوک شاو. گلزنی لینگارد در ومبلی و...

Saeed.M بازدید : 586 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

ویل کین و ادامه شایعات ترک یونایتد، درآمد جالب یانوزای! عدنان و الگو برداری از ستاره سابق الدترافرد کریس رونالدو و...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 11,053
  • بازدید کلی : 257,990