loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 712 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (10)

انجلو هنریکز این فصل در باشگاه کروات دینامو زاگرب دوره قرضی درخشانی را سپری کرده و فرم گلزنی او موضوع بحث بسیاری از هواداران منچستر یونایتد شده است.
دینامو این اختیار را دارد که در پایان این دوره قرضی هنریکز را بخرد و این مستلزم یک سوال است، آیا هیچ شانسی برای بازگشت مهاجم شیلیایی به منچستر یونایتد وجود دارد؟

ما با روزنامه نگاری مقیم کرواسی به نام الکساندر هولیگا گفت و گویی داشتیم تا دیدی از آینده بدست آوریم و متوجه شویم چرا هنریکز باید در پایان فصل برای پیوستن به دینامو زاگرب تجدید نظر کند.

سلام الکس، می تونی خودت را به خوانندگان مان معرفی کنی؟

سلام، اسم من الکساندر هولیگاست، من یک روزنامه نگار مستقل هستم که در زاگرب کرواسی اقامت دارم. در حال حاضر من مقاله نویس جوترانجی که یک روزنامه در کرواسی هست هستم و همینطور بلیچر ریپورت. در همین حال من به رسانه های دیگری در انگلستان کمک می کنم رسانه هایی مانند چهار چهار دو، گاردین و شنبه کی میاد.

با توجه به چیزی که تا کنون از انجلو هنریکز دیدی، در موردش چه فکری می کنی؟ او چطور کار کرده است؟

او مهاجم جوان و بسیار امیدوارکننده ای است که باید در تیمی بسیار قوی تر از دینامو جا داشته باشد،و من معتقدم او به آن جایگاه خواهد رسید. او در اینجا سریعا تاثیرش را گذاشت، گل هایی به ثمر رساند و واقعا عالی عمل کرد. او یک خطر مستمر برای دفاع حریف می باشد، و از مهاجم دیگر دینامو دوج کاپ خیلی بهتر است. من حتی می گویم او بهترین بازیکن حال حاضر دینامو است.

به نظر شما نقطه قوت او چیست؟ وقتی که گلزنی نمی کند به خلاقیت تیمش کمک می کند؟

او دارای آگاهی فضایی خارق العاده ای می باشد و در بازی هجومیش کاملا معقول است. او زیاد به توپ نیاز ندارد یا دنبالش نیست و تمام وقت به خط آفساید نچسبیده است. در عوض او بر می گردد عقب و می داند چطور خود را مخفی کند و وقتی که در دفاع حریف خللی دید با یک حرکت سریع پیشروی می کند. او مانند پرنده ای شکاری همواره می تواند جلوی دروازه کشنده باشد، اما او از جابهجایی های هم تیمی هایش نیز آگاه است پس البته که او می تواند در پاس گل ها نقش داشته باشد.

از سوی دیگر، در بازی تدافعی نیاز هایی دارد و قبل از اینکه او کاملا برای سطح اول فوتبال آماده شود باید پیشرفت کند، هرچند من فکر می کنم او حتی الان هم می تواند گزینه مناسبی برای منچستر یونایتد باشد.

اگر قرار باشد او را با یک فوتبالیست مدرن مقایسه کنید، او چه کسی خواهد بود؟

شاید چیچاریتو، او می تواند به خوبی اوایل آن بازیکن مکزیکی باشد و شاید هم بهتر.

انجلو گفت ونگال قول داده اگر او در دینامو عالی کار کرد او را برگرداند. اخیرا پدر انجلو هم به لاترکرا گفته بازگشت به یونایتد و موفقیت در آنجا یکی از اهداف اصلی اوست. اما دینامو اختیار دارد در پایان دوره قرضی او را بخرد. خیال می کنی او تصمیم خواهد گرفت در دینامو بماند؟

دینامو علناً نیتش برای خرید قرارداد او را اعلام کرده است. با این حال، انجلو برای مدت کافی در باشگاه بوده و باید متوجه شده باشد که این جا محیط مناسبی برای پیشرفت یک بازیکن جوان نیست. 

بازیکنان آینده دار زیادی - از جمله متیو کواچیچ اینتر، تین یدوای لورکوزن و آلن هلیلوویچ بارسلونا - باشگاه را در نوجوانی ترک کردند، نه فقط به این دلیل که دینامو پول می خواست بلکه آن ها هم نیاز داشتند برای شکوفایی کامل استعدادشان این کار را انجام دهند.

حتی آندری کراماریچ که داغ ترین بازیکن حال حاضر کرواسی است و طی این زمستان منتقل خواهد شد، باید دینامو را به قصد ریجکا ترک کند، چرا که او آنجا راکد شده است. من کاملا مطمئنم ماندن در دینامو چیزی نیست که انجلو بخواهد و اگر دست او باشد او مطمئناً این کار را نمی کند.

Saeed.M بازدید : 253 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

شمشیرها به دنبال انتقال قرضی داوید پتروچی

گزارش ها حاکی از این است که شفیلد یونایتد در نظر دارد با انتقالی قرضی هافبک ایتالیایی یونایتد داوید پتروچی را به خدمت بگیرد.

این هافبک ایتالیایی سال 2008 از باشگاه آ.س رم به شیاطین سرخ پیوسته بود، با این حال از آن زمان رسیدن به تیم اصلی برای او بسیار دشوار بوده و او به طور متعدد به باشگاه های دیگر قرض داده شده است.

طی آخرین جدایی موقت پتروچی از باشگاه او در باشگاه چمپیون شیپی چارلتون اتلتیک کمی لیگ فوتبال را تجربه کرد، جایی که او برای این باشگاه جنوبی 4 بار به میدان رفت.

ظاهرا رئیس شمشیر ها نایجل کلاف می خواهد برای شروع فصل 2014/15 به مرکز خط میانیش کمی عمق ببخشد، ظاهرا این باشگاه لیگ یکی به دنبال انتقال قرضی یک فصله ی پتروچی می باشد.

Saeed.M بازدید : 222 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)

فولامی ها روی پاتریک رابرتس برچسب 15 میلیون پوندی زدند تا منچستر یونایتد را ترسانده باشند، ماکدا در آستانه انتقال به کاردیف سیتی، به به در آستانه انتقال به اسپورتینگ لیسبون

Saeed.M بازدید : 483 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (3)

منچستر یونایتد با بازیکن 13 ساله پرتقالی انجل گومز قرارداد بست. به به پس از پشت سر گذاشتن فصلی رویایی در پریمیرلیگا می خواهد به منچستر یونایتد بازگردد.

Saeed.M بازدید : 218 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

انتقال لوک شاو در حال نهایی شدن است. رونالد دی بوئر معتقد است که ونگال در یونایتد به بازیکنان جوان فرصت خواهد داد. حضور ونگال یانوزای را هیجان زده کرده است. ویلسون به دلیل مصدومیتی که داشت اردوی تیم ملی زیر 19 ساله های انگلستان را ترک کرد. حمایت درن فلچر از سیستم نقل و انتقالات قرضی...

Saeed.M بازدید : 248 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (5)

میلینکوویچ اولین خرید تابستان 2014، ویلفرد زاها به علت مصدومیت بازی تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان مقابل ولز را از دست داد، تام لاورنس: این فصل برای من باور نکردنی بود.

Saeed.M بازدید : 226 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

لستر سیتی مایل به جذب نیک پاول، صحبت های وارن جویس و مایکل کین در مورد بازی فینال زیر 21 ساله ها، عکس العمل طرفداران نسبت به عملکرد لاورنس در توئیتر، کنار رفتن لاورنس از اردوی تیم ملی زیر 21 ساله های ولز و...

Saeed.M بازدید : 268 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

آندرس پریرا به تیم ملی زیر 21 ساله ها برزیل دعوت شد، یونایتد متقاعد شده تا با ویلفرد زاها همکاریش را به پایان برساند و...

Saeed.M بازدید : 222 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

جیمز ویلسون و سیدی یانکو بازیکنان سال دنزل هارون و جیمی مورفی لقب گرفتند. منچستر یونایتد در آستانه جذب لوک شاو. گلزنی لینگارد در ومبلی و...

Saeed.M بازدید : 586 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

ویل کین و ادامه شایعات ترک یونایتد، درآمد جالب یانوزای! عدنان و الگو برداری از ستاره سابق الدترافرد کریس رونالدو و...

Saeed.M بازدید : 300 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

در پی جدایی جانی سوترلند، بن باربر و نیکلاس لوننو خبر می رسد که سه بازیکن دیگر نیز باشگاه را ترک می کنند.

Saeed.M بازدید : 204 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود
  1. جسی لینگارد به یئوویل تاون
  2. مایکل کین به چارلتون اتلتیک
  3. تام لاورنس به هادرزفیلد تاون
  4. جک بارمبی به مورکامب یونایتد
  5. جک بارمبی به پلایموث آرگلای
  6. فدریکو ماکدا به لیدز یونایتد.

(​اختصاصی)

Saeed.M بازدید : 242 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (3)
بازیکن لیگ بازی دقایق حضور در زمین درصد پاس های صحیح درصد پیروزی در نبردهای تن به تن نمره هو اسکورد از 10 توضیحات
جسی لینگارد چمپیون شیپ برایتون 2-0 یئوویل تاون 90 92 - 8.8 1 گل، بهترین بازیکن زمین
تام لاورنس " " 60 74 - 6.4 با این باخت یئوویل سقوط خواهد کرد اما لاورنس با موقعیت های فراوانی که برای هم تیمی هایش ساخته کیفیت خود را نشان داده است.
مایکل کین " بلکبرن 3-1 چارلتون 90 72 67 8.1 1 گل؛ کین در پست دفاع راست بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت و با ضربه سر گلزنی کرد تا روز خوبش تکمیل شود.
داوید پتروچی " " 8 50 - 6.0 وقت زیادی برای هنر نمایی نداشت اما پاس خوبی برای ماروین سوردل فرستاد که او نتوانست گلزنی کند.
فدریکو ماکدا " بیرمنگام 1-3 لیدز 29 100 - 6.8 1 گل، بعد از این که به زمین بازی آمد با یک شوت با پای چپ از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد.
تام تورپ " " 90 55 30 6.5 چند تکل فوق العاده داشت، در دقیقه 90 بازی به علت مصدومیت تعویض شد.
تایلر بلکت " " - - - - در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشت.
نیک پاول " ویگان 0-2 بلکپول 45 75 - 6.1 بین دو نیمه به بازی آمد، 3 تکل و 2 دریبل موفق داشت
سم جانستون " دانکستر 1-3 ریدینگ 90 32 - 5.5 چند سیو بسیار خوب داشت اما نتوانست تیمش را نجات دهد.
ویل کین " ک.پ.ر 1-1 میلوال - - - - در لیست 18 نفره هری ردنپ قرار نگرفت.
سم برن لیگ 1 کارلایل 0-1 الدهام 25 - - - دو فرصت خوب بدست آورد که هر دو بار توسط دروازبان الدهام ناکام ماند.
جک بارمبی لیگ 2 هارتپول 1-1 پلایموث 81 - - - 1 گل، یک گل فوق العاده دیگر برای تیمش به ثمر رساند.
لیام گریمشاو " مورکامب 3-0 ویمبلدون - - - - در این پیروزی مشارکت نداشت.
اندرسون سری A فیورنتینا 3-0 بلونیا - - - - نیمکت نشین بود.

 

Saeed.M بازدید : 219 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

گرت ساوت گیت به حمایت از زوج تیم ملی زیر 21 سال انگلستان و منچستر یونایتد نیک پاول و جسی لینگارد پرداخته تا آن ها بتوانند تاثیر خود را در الدترافرد بگذارند.

Saeed.M بازدید : 325 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

ویل کین و ترک یونایتد؟ ساوتهمپتون نمی خواهد هیچ یک از بازیکنانش را بفروشد، خداحافظی لوننو و باربر با یونایتد، حضور آزمایشی لوییز لانگ در تمرینات یونایتد، کیران فریمن بازیکنی که چشم دیوید بکهام را ربوده!

Saeed.M بازدید : 223 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جدول تحلیلی عملکرد قرضی ها، ماکدا می خواهد در انگلستان بماند، تمجید کوپر از جک بارمبی، تافی ها به دنبال ستاره جوان شیاطین سرخ

Saeed.M بازدید : 171 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (2)
روز مادر مبارک

این جمعه تعدادی از بازیکنان قرضی منچستر یونایتد به مسابقات برگشتند. با نزدیک شدن به پایان فصل جنگ برای صعود و بقا نیز شروع شده است که بازی ها را بسیار سخت و حساس می کند. در این بین 8 تن از شیاطین سرخ که در دسته های پایین تر فوتبال انگلستان حضور دارند بازی داشتند که فقط لیام گریمشاو در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشت.

بازیکن مسابقه زمان(دقیقه) نمره هو اسکورد درصد پاس های صحیح درصد پیروزی در نبرد های تن به تن توضیحات
مایکل کین بلکبرن 0-0 یئوویل 90 7.1 68 75 در پست دفاع راست عالی بازی کرد.
جسی لینگارد هادرزفیلد 1-1 برایتون 87 6.2 65 - بازی سختی بود، اما لینگارد عالی بازی کرد. برایتون برای صعود باید بازی های پیش رویش را پیروز شود
داوید پتروچی چارلتون 0-0 بولتون 0 - - - روی نیمکت نشسته بود.
سم جانستون دربی 2-0 دانکستر 90 6.5 35 100 جدا از دریافت دو گل بازی خوبی انجام داد و به خوبی در محوطه جریمه فرمانروایی می کرد.
نیک پاول ویگان 3-0 ردینگ 17 6 33 100 با توجه به این که او مصدومیت سختی داشته در موردش احتیاط می شود. ویگان می تواند صعود کند.
تام لاورنس بلکبرن 0-0 یئوویل 90 6.1 63 - به بازی تیمش نشاط بخشیده بود اما برای کمک به تیمش باید بهتر کار می کرد.
سم برن کارلایل 1-1 والسال 5 - - - در جریان بازی قرار نگرفت. کارلایل مستعد سقوط است
لیام گریمشاو مورکامب 1-1 والسال - - - - -
 
بازی های شنبه
تام تورپ ناتینگهام 1-0 بیرمنگام 90 7.0 62 50 این سومین بازی 90 دقیقه ای متوالی او بود.
فدریکو ماکدا ناتینگهام 1-0 بیرمنگام 30 5.9 100 - -
انجلو هنریکز نومانسیا 2-2 سارگوسا 15 - - - -
به به ناسیونال 5-0 پاکو 90 - - - -
ویل کین لستر 1-0 ک.پ.ر 0 - - - تمام بازی را روی نیمکت نشست

 

Saeed.M بازدید : 239 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (3)

نیک پاول بهترین بازیکن تاریخ کرو الکساندرا، پیرسون خرسند از عملکردش مقابل هافبک های مجرب تاتنهام هاتسپرز، زیر 21 ساله ها منتظر بازی با نورویچ سیتی در الدترافرد

Saeed.M بازدید : 202 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (9)
پس از اینکه یونایتد فصل قبل قهرمان لیگ زیر 21 ساله ها شد، حالا وارن جویس می خواهد که این لیگ را در نیمه بالایی جدول تمام کند.
جسی لینگارد امیدوار است وقتی که به یونایتد باز می گردد با الهام از رایان گیگز در تیم بدرخشد، به انضمام آنالیز آماری جسی لینگارد طی فصل جاری.
Saeed.M بازدید : 161 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (4)
بازیکن دقیقه نمره اتفاق ویژه بازی
نیک پاول 22 - - آرسنال 1-1 ویگان(FA)
جسی لینگارد 90 8.0 1 گل / 1 پاس گل برایتون 3-0 چارلتون(CS)
داوید پتروچی - - - برایتون 3-0 چارلتون(CS)
مایکل کین 90 7.6 1 گل بلکبرن 3-3 شفیلد ونزدی(CS)
سم جانستون 90 5.9 اشتباه منجر به گل خوردن ایپسویچ 2-1 دانکستر(CS)
ویل کین - - - ک.پ.ر 5-2 ناتینگهام(CS)
تام لاورنس 90 6.8 - یئوویل 1-1 بورنموث(CS)
ویلفرد زاها 29 6.9 - ساوتهمپتون 0-1 کاردیف(PL)
سم برن - - - شفیلد یونایتد 6-1 کارلایل(L1)
جک بارمبی 61 - - هارتپول 1-2 چستر فیلد(L1)
هنریکز 15 - اولین بازی پس از مصدومیت فوریه زاراگوزا 2-2 نومانسیا(LA)

 

Saeed.M بازدید : 232 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (3)

جسی لینگارد اولین گلش را برای برایتون و هاو آلبیون به ثمر رساند تا در رآس این گزارش از عملکرد بازیکنان قرضی قرار بگیرد، در همین حال برادران دو قلوی کین در ورزشگاه ای وود پارک مقابل هم قرار گرفتند.

Saeed.M بازدید : 235 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (3)

سرمربی منچستر یونایتد شاهد گل 25 یاردی جیمز ویلسون، ستایش مایکل کین از راول موریسن، گزارشی از بازی دیشب زیر 21 ساله ها

Saeed.M بازدید : 205 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (5)
13 مگابایت 00:01:36 multiupload trainbit

ابتدا به سراغ بازی بیرمنگام سیتی و دانکستر راورز میریم جایی که فدریکو ماکدا دو بار برای آبی ها گلزنی کرد، یکی از گل های کیکو با پاس تام تورپ به ثمر رسید. در ادامه اولین گل تام لاورنس برای یئوویل تاون رو مشاهده می کنیم و در نهایت به لیگ پرتقال میریم، جایی که به به موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی زیبا به سبک کریس رونالدو دروازه اسپورتینگ لیسبون را باز کند.

Saeed.M بازدید : 237 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (3)

یانوزای بهترین نوجوان فوتبال اروپا، هدف گذاری جویس برای جیمز ویلسون، شکست 2-1 زیر 18 ساله ها، تمدید قرارداد جانستون، و عملکرد قرضی ها

Saeed.M بازدید : 234 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (3)
24.9 مگابایت 00:04:50 دانلود

این کلیپ از عملکرد نیک پاول در ویگان اتلتیک ساخته شده و به علاوه گل ها، بسیاری از مهارت های فردی دیگه نیک رو هم شامل میشه، بنظرم این کلیپ نسبت به کلیپ های قبلی کامل تره و توانایی های پاول رو بهتر نمایش میده.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 582
  • بازدید ماه : 429
  • بازدید سال : 11,105
  • بازدید کلی : 258,042