loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 736 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (7)

وارن جویس سرمربی تیم زیر 21 سال از میان 40 بازیکن 3 نفر را به عنوان کاندید جایزه بازیکن سال رزروها موسوم به جایزه دنزل هارون انتخاب کرد که عبارتند از سیدی یانکو، چارنی اکانگامنه و ریس جیمز.

یانکو در روز نهایی نقل و انتقالات تابستان گذشته به یونایتد پیوست، مدتی طول کشید تا او به تمرینات آکادمی بپیوندد اما پس از آن او به خوبی با تیم هماهنگ شد. یانکو مدافع راستی است که قابلیت بازی در دفاع چپ و وینگر راست را نیز داراست. او کارش را با تیم زیر 18 ساله ها شروع کرد سپس در لیگ جوانان اروپا حاضر شد و در نهایت توانست خودش را به وارن جویس تحمیل کند و وارد تیم زیر 21 ساله ها شود. او اولین گلش برای باشگاه را دیشب در مقابل استون ویلا به ثمر رساند. (مترجم: من این بازیکن رو انتخاب می کنم)

مدافعی دیگر که چند پسته بودنش را بار ها اثبات کرده است. برادر جوان تر متی جیمز بازیکن سابق آکادمی یونایتد که از پرستون به یونایتد پیوسته و با کوشش و اخلاق ورزشی اش مربی ها را تحت تاثیر قرار داده است. پست اصلی او دفاع چپ می باشد و قابلیت بازی به هافبک دفاعی را هم دارد. ریس جیمز اخیرا بازوبند کاپیتانی زیر 21 ساله ها را هم به بازو بسته است.

چارنی اکانگامنه پس از عدنان یانوزای می تواند دومین بلژیکی ای باشد که برنده این جایزه می شود. او یک هافبک دفاعی انرژیک است که می تواند به عنوان دفاع وسط نیز بازی کند. او به علت بازی های خوبش امسال به طور قرضی به کارلایل یونایتد در لیگ یک قرض داده شد اما به علت کمبود مدافع وسط در سطح زیر 21 سال به باشگاه برگشت. همچنین دیوید مویز او را برای بازی با استون ویلا به بیرمنگام برد، هرچند که به او فرصت بازی نرسید. این بازیکن 20 ساله سرعت، استحکام و حس جاگیری بسیار خوبی دارد.

کلیپی که سایت باشگاه به این منظور قرار داده: دانلود. برای رای دادن کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MJ United در تاریخ 1393/01/19 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

سعید خداییش جیمز نسبت به چارلی و یانکو خیلی بهتر بوده به نظر من ولی باشگاه زیاد روش مانور نمیره
پاسخ : من که امسال زیاد بازی ها رو ندیدم. ولی جیمز کلی از فصل رو مصدوم بوده و یانکو هم جوون تره هم آینده دار تر، بنابر چیزی که من دیدم

این نظر توسط MJ United در تاریخ 1393/01/19 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

به چه نکاتی توج میکنی سعید شکلک
پاسخ : تو کلا هر کی خوشگل باشه رو داستی داری دیگه شکلک

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1393/01/19 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

هنوز نرسیده سعید؟؟لعنت به همه مرورگرها!!همه شون آشغالن با 3 تا فرستادم واست!
پاسخ : تو سایت که نیست ولی اگه بخوای می تونم بهش ایمیل بدم

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1393/01/19 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

اکانگامه هم دوس دارم ولی از اسمش بدم میادشکلک خیلی سخته نوشتنش!همون چارلی صداش میزنم از این به بعد!سبک بازیشو دوس دارم خیلی محکم بازی میکنه یه جورای سبک روی کین رو داره خدا کنه به پیشرفتش ادامه بده
ایمیل هم اونشب تا اومدم سند رو بزنم اینترنتم قطع شد الان فرستادم برو نگاش کنشکلک
پاسخ : چارلی خوبه ولی قدرت هجومیش و قدرت پاسوریش در حد هافبکای سطح جهانی نیست بنظر من. بیشتر بدرد تیمای اتوبوسی میخوره شکلک ایمیلت هنوز نرسیده

این نظر توسط MJ United در تاریخ 1393/01/19 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

بین یانکو و اکانگامنه احتمالا یکی بشه ولی من دوس دارم ریسی جیمز بشهشکلکشکلک
پاسخ : درسته یانکو و اکانگامنه معروفترن، جیمز تقریبا خوش تیپ تر از اوناست شکلک امسال هر سه تا گزینه سیاه پوستن، چه جالب

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1393/01/19 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

نویسنده با من موافقه شکلک بدجور به یانکو علاقه دارم خداییش هم یانکو هم وارلا خیلی خوبن مشکلی بابت دفاع راست تو آینده نداریم
پاسخ : شکلک ولی من فکر می کنم سایت باشگاه بیشتر علاقه داره اکانگامنه بشه. دارن کاری که برای عدنان کردن رو برای اکانگامنه هم انجام میدن. با بزرگ کردنش تو رسانه ها بهش اعتماد بنفس میدن. یانکو به زودی می تونه رافائل رو نیمکت نشین کنه.
پاسخ : راستی ایمیلت نرسید شکلک

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1393/01/19 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

نویسنده با من موافقه شکلک بدجور به یانکو علاقه دارم خداییش هم یانکو هم وارلا خیلی خوبن مشکلی بابت دفاع راست تو آینده نداریم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 455
  • بازدید سال : 11,131
  • بازدید کلی : 258,068