loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 482 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)
کین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد: "مربی جدید و کادرفنی جدیدی که آمده اند، روش بازی خود را دارند."

"آن ها روش خاص خودشان را دارند، فکر می کنم مهم بود که چند هفته ابتدایی کنار آن باشیم، درکش کنیم و ازش احساسی بدست بیاوریم، برای این که می دیدیم آن ها از ما می خواهند چگونه بازی کنیم. این مهم بود.

"ما برای این(سیستم جدید) تلاش کردیم و از طریق آن به موفقیت هایی رسیدیم، چیزی که به تیم اعتماد بنفس تزریق کرد."

"کاری که ما در تمرینات انجام می دهیم را شما می توانید در بازی ها مشاهده کنید و این نتیجه داده است. آن باعث می شود شما در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید و می دانید کاری که انجام می دهید صحیح است. این خوبه."

او افزود: "در کل به عنوان یک تیم فکر می کنم این(تور آمریکا) خیلی مفید بوده است. برد مقابل لیورپول این تجربه خوب را تکمیل کرد، چون که خصوصا ما در نیمه اول بهترین عملکرد را نداشتیم، اما پیروزی را بدست آوردیم."

"هنگامی که مقابل بزرگترین رقبایتان یا یکی از آن ها بازی می کنید، شما می خواهید نتیجه کسب کنید و ما انجامش دادیم، بنابراین ما راضی هستیم."

"به خصوص که ما چند تا بازی خوب داشتیم و در قدم هایی که برداشتیم به موفقیت رسیدیم، ما تعدادی بازی دشوار داشتیم و موفق شدیم بنابراین همه مشتاق اند برای شروع فصل جدید تلاش کنند."

Saeed.M بازدید : 1113 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (2)

رسمی: میلینکوویچ به منچستر یونایتد پیوست

باشگاه فوتبال ویودینا تایید کرد توافق برای وانیا میلینکوویچ با منچستر یونایتد نهایی شده است.

رئیس باشگاه استفان اسکپانوویچ به یک کنفرانس مطبوعاتی پرداخته تا انتقال این دروازبان 17 ساله را اعلام کند.

اسکپانوویچ گفت: "پس از مذاکرات طولانی که طی ماه گذشته انجام شده بود، ما در نهایت دوشنبه انتقال را تکمیل کردیم و می توانیم رسما به مطبوعات اعلام کنیم دروازبان جوان و آینده دارمان به منچستر یونایتد پیوسته است."

"او برای سال آینده در ویودینا می ماند، جایی که زیرنظر کارشناسان و مربیان ما از غول های فوتبال انگلستان خواهد بود، در همین حال به تمرین و عمل کردن در لباس تیم خانگیش ادامه می دهد. این فرصتی است تا از تمام کسانی که در تحقق انتقال او شرکت کردند تشکر شود. آیا من می تونم به نگرش بسیار صحیح منچستر یونایتد اشاره کنم."

شیاطین سرخ ماه می اعلام کرده بودند شاید برای انتقالی به توافق رسیده اند و این نوجوان قبل از این که پس از پایان فصل لیگ صربستان به یونایتد بپیوندد به تیم فعلیش قرض داده می شود.

با وجود این که این دروازبان دو متر و شش سانتی تازه در فبریه هفده ساله شد، در کنار برادرش سرگی یکی از بازیکنان تیم ملی زیر نوزده ساله های کشورش می باشد.

Saeed.M بازدید : 397 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

لینگارد همیشه درس می گیرد

جسی لینگارد عنوان کرد تور پیش فصل منچستر یونایتد برای او و هر بازیکن دیگری که در اردو زیر نظر لوییز ونگال کار کرده فوق العاده بوده و میزان زیادی به تجربه و مهارت هایشان افزوده است.

معرفی سیستم جدید مربی با چهار برد از چهار بازی همراه شد، در همین حال تمام بازیکنان از این که چقدر از رژیم تمرینی جدید زیر نظر ونگال لذت برده اند حرف می زنند.

لینگارد در نیمه دوم پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید وارد بازی شد، پیروزی ای که جایگاه یونایتد را در فینال اینترنشنال چمپیونز کاپ مقابل لیورپول ثبت کرد و این مهاجم امیدوار است که تیم بتواند تور را در اوج به پایان برساند.

لینگارد به سایت رسمی باشگاه گفت: " حقیقتا همه از کار با مربی و کادرش لذت می برند و دارند به روشی که او کار می کند عادت می کنند. بازی در این این سیستم واقعا لذت بخش است، بعضی از بازیکنان در نقش های متفاوتی بازی می کنند که باعث می شود همگی حتی بیشتر هم یاد بگیرند. ما خوشحالیم که در راه فینال هستیم، بردن همه چیز، چیزی است که یونایتد به آن عادت دارد و امیدوارم ما بتونیم این جام را ببریم."

پیروزی یونایتد مقابل مادرید شنبه مقابل 109 هزار تماشاگر برگذار شد که رکورد جمعیت حاضر در یک مسابقه فوتبال در آمریکا را شکست. و لینگارد گفته مشارکت در چنین رویدادی واقعا هیجان آور است.

او ادامه داد: "تجربه دیوانه کننده ای بود. بازی و پیروزی مقابل این همه تماشاگر خارق العاده بود. ما احساس کردیم که این عملکرد خوبی بود و کاملا حل و فصلش کردیم و تمام روش ها را طی بازی سازمان دهی کردیم، حتی زمانی که تعویض می کردیم. ساختار بسیار خوبی در تیم ما وجود داشت و ما از شانسمان استفاده کردیم."

"همه مشغول فینال با لیورپول هستند. آن ها در تیمشان تغییراتی داشتند و ما مربی و چند بازیکن جدید گرفتیم بنابراین باید ببینیم این چطوری به پایان می رسد. امیدوارم نتیجه برای ما باشد."

Saeed.M بازدید : 400 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

رئیس ساوتهمپتون رونالد کومان مایل است پدیده جوان منچستر یونایتد، دیمیتری میشل را به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

این وینگر هفده ساله که تابستان 2016 قراردادش با یونایتد به پایان می رسد، پس از عملکردهای انفجاری پیاپی توجه بسیاری از باشگاه های اروپا و انگلستان را به خودش جلب کرده است.

به رئیس یونایتد لوییز ونگال یک بازبینی از وضعیت این جوان که هفته گذشته در بازی آغازین میلک کاپ 2014، مقابل آکادمی گلد کست چهار بار گلزنی کرد داده شده است.

میشل که یکی از ستارگان تیم ملی زیر 17 ساله های انگلستان است، با سرعت و قابلیت های تکنیکیش درخشیده.

پس از خروج تعداد زیادی از بهترین بازیکنان تیم اصلی ساوتهمپتون، کومان به دنبال بازسازی قدیس هاست و متوجه شده ایم که او تحت تاثیر تمایل میشل برای استفاده از فرصت ها و آرامشی که مقابل دروازه دارد قرار گرفته است.

میشل مشتاق است در الدترافرد قرارداد جدیدی امضا کند تا علاقه های فزاینده باشگاه های دیگر نسبت به خودش را دفع کند.

دیمیتری میشل متولد شهر منچستر است.

Saeed.M بازدید : 357 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

پس از درخشش اوگو اوبی در دوره آزمایشی، یونایتد به جذب او نزدیک شده است

این مهاجم جوان دو هفته گذشته را به طور آزمایشی همراه با شیاطین سرخ گذرانده و حالا می تواند از باشگاه لندنی انتقالش را تکمیل کند.

منچستر یونایتد در آستانه تکمیل معامله ی مهاجم جوان واتفورد اوگو اوبی می باشد.

این مهاجم شانزده ساله پس از این که دو هفته پیش به طور آزمایشی به کمپ تمرینی کارینگتون آمد برای شیاطین سرخ درخشیده است.

و یونایتد دوره آزمایشی اوبی را افزایش داد پس او توانست در رقابت های میلک کاپ شرکت کند.

با به ثبت رساندن سه گل در چهار بازی، حالا او برای مجاب کردن الدترافردی ها برای بستن قرارداد شرایط بسیار خوبی دارد.

دوره قبل اوبی با 10 گل آقای گلی رقابت های جونیور میلک کاپ را به خودش اختصاص داده بود.

واتفورد که به اوبی قرارداد حرفه ای یک ساله به همراه کمک هزینه تحصیلی ارائه داده، در صورت پیشنهاد یونایتد برای اوبی محق دریافت 130.000 پوند می شود.

Saeed.M بازدید : 476 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (3)

لوییز ونگال در بازی با رئال مادرید تحت تاثیر تایلر بلکت قرار گرفته است

 پس از عملکرد فوق العاده تایلر بلکت در پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید، لوییز ونگال او را ستود.

دو گل از اشلی یانگ و تک گل خاویر هرناندز قهرمان اروپا را زمین زد، و رئال مادرید تنها توانست یکی از گل ها را توسط پنالتی گرت پاسخ دهد.

ونگال 45 دقیقه به بلکت فرصت داد تا بدرخشد و مدافع جوان این فرصت را غنیمت شمرد و توجه مرد هلندی را به خودش جلب کرد.

با این حال، با وجود این که ونگال در مورد توانایی بلکت برای بازی در بالاترین سطح شکی ندارد اما از ثبات او در بازی های پی در پی مطمئن نیست.

ونگال به سایت باشگاه گفت: "او می تواند در این سطح بازی کند، اما آیا او می تواند پشت سر هم بازی کند؟ در حال حاضر نمی توانم جوابی بدهم."

مایکل کین و تایلر بلکت دو مدافعی بودند که در ورزشگاه آن آربور در اینترنشنال چمپیونز کاپ عملکرد تحسین برانگیزی داشتند، حتی با وجود این که کین مرتکب خطای پنالتی شد.

از لوییز ونگال در مورد حضور این جوانان در تیم اصلی در آغاز فصل جدید پرسیده شد و او پاسخ داد: "نه انقدر زود، بخاطر این که میخواهیم ببینیم به تیممان می خورند یا نه. شما دیدید آن ها امروز بازی می کردند و آن ها می توانند این کار را انجام دهند اما نه برای بازی های زیادی، آن ها می توانند در تک بازی ها این کار را انجام دهند. شاید زمانی که به آن ها بازی های بیشتری می دهید باید تجربشان افزایش پیدا کند."

"اما پنالتی امروز زیاد هوشمندانه نبود، او [کین] باید از این اشتباهات درس بگیرد. این موضوع برای تایلر هم صادق است."

 

Saied بازدید : 286 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (2)
الن فتیس مربی دروازه بان های اکادمی،جورج دورینگتون (متولد بریستول،1997/6/17) دروازه بان جوان باشگاه را اماده میکند.
 
جورج همانند دین هندرسون از گروه سنی زیر 17 سال است، او دارای شخصیت بزرگی دارد و پسر محبوب درون رختکن است. متاسفانه فصل پیش به مصدومیت های شدیدی دچار شد که مانع ای برای پیشرفتش بود. زمانی که او از یک باشگاه محلی و اماتور در پریستول به یونایتد امد از لحاظ تکنیکی کمی عقب بود ولی او بازی های خوبی را انجام داد و جایگاهش را درک کرد.
 
او میداند که چگونه خود را در جلوی توپ قرار دهد و میتواند با هر دو پا طرز دقیقی توپ را به گردش در اورد که مطمئنآ برای دروازه بانی در منچستر یونایتد یک ویژگی خوب است. او تا حدودی فصل گذشته را از دست داد به همین دلیل کمی افت داشت، اما  به خوبی تلاش میکند تا همانی شود که انتظار میرود و به همین دلیل  در نهایت پیشرفت خواهد کرد و جایگاهش را بدست خواهد اورد.
 
مسئله مصدومیت ناشی از دوران بلوغ او است و در این باره کاری نمیشود انجام داد و برای بدست امدن سلامتی نیاز به زمان هست. انتظار میرود در طول پیش فصل او و هندرسون برای پیراهن شماره 1 تیم با هم رقابت کنند.    
Saeed.M بازدید : 402 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (3)

در مورد گل های دریافتی و آینده خط دفاعی

"بازی اول گلی وجود نداشت، بازی دوم یک گل خارق العاده از پیانیچ، اشتباهی از دروازبان و یک پنالتی که داور تقدیم کرد بود و امروز دوباره گلی وجود نداشت. بنابراین ما عالی کار کردیم اما دنبال مدافعین هم هستیم، چرا که تعداد زیادی از مدافعین رفته اند. ما باید آن ها را جایگزین کنیم اما من مایکل کین و تایلر بلکت را هم دوست دارم."

در مورد لوک شاو و ویلفر زاها که نیمه دوم وارد زمین شدند

"لوک با سخت کوشی زیادی کار می کند و او خوش شانس بود چون در حالت عادی من باید به دوستمان ریس جیمز بازی می دادم، اما او کمی صدمه دیده بود. و بنابراین من با این وجود از او درخواست یک جلسه تمرینی بسیار سنگین را کردم و فکر می کنم او عالی عمل کرد."

"من از عملکرد ویلفرد خوشحال بودم اما باید صبر کنیم و ببینیم. او  با مهاجمین دیگر رقابت گسترده ای دارد."

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 545
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 11,068
  • بازدید کلی : 258,005