loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 192 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

رسمی: ببه به بنفیکا پیوست

فوروارد منچستر یونایتد ببه با قراردادی به ارزش 3 میلیون پوند راهی بنفیکا شد، به علاوه آن 50% از قیمت فروش دوباره این بازیکن به منچستر یونایتد تعلق خواهد گرفت.

ببه فصل گذشته طی دوره قرضیش با پاکو د فریرا در لیگ پرتقال درخشید و فرمش او را به حضور در اردوی جام جهانی کشورش نزدیک کرد.

پس از این که او در سال 2010 به الدترافرد آمد دو دوره قرضی دیگر با ریو آوه و بشیکتاش نیز داشته و همچنین دو بار به صورت تعویضی در لیگ برتر برای شیاطین سرخ بازی کرده است.

یکی از کارهای بزرگی که او موفق به انجامش شد، گلزنی در دو جام مختلف برای یونایتد بود، به ترتیب در لیگ قهرمانان و لیگ کاپ مقابل بورسیا اسپور و ولور همپتون.

این بازیکن 24 ساله با شاگردان خورخه خسوس کار خواهد کرد و جای لازار مارکوویچی را پر خواهد کرد که به لیورپور پیوسته است. بنفیکا فصل گذشته یک سه گانه تاریخی داشت و همچنین به فینال لیگ اروپا رسید.

امیدواریم موفق باشه!

Saied بازدید : 223 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)
چارنی اکانگامنه از این که منچستر را به قصد تیم بلژیکی زولته وارگم ترک کرده خوشحال است جايي که تورگان هازارد ( برادر کوچک ادن هازارد ) ستاره جوان باشگاه چلسي کارش را از انجا شروع کرد، هازارد که دوفصل گذشته را به صورت قرضي در زولته وارگم سپري کرد، با این باشگاه در ميان تيم هاي عنوان داری توانستند قهرمانی ليگ بلژيک (ژوليتر) را با سخت کوشي وتلاش بدست اورند.اين هافبک تهاجمي در حال سپري کردن يک دوره قرضي در بوروسيا مونشنگلادباخ در ليگ بوندسليگا  است.
 
باشگاه زولته وارگام خوشحال است که توانسته با يک قرارداد چهار ساله اکانگامنه را از يونايتد خريداري کند. بخشی از مصاحبه اکانگامنه با Sportwereld: 
"من همه خاطرات زیبا از حضور سه ساله ام در منچستر را دوست دارم. من بزرگ شده انتورپ هستم،اما در منچستر هم زبان هاي زيادي کنارم بودند من به سه هفته نياز داشتم تا به شرایط اینجا عادت کنم."
و این بازیکن 20 ساله احساس میکند که با تجربه اندوخته خوبی به سرزمینش بازگشته است.
"من با عدنان یانوزاج و مارنیک ورمیجل و چندید هم زبان دیگه تمرین میکردم همچنین زمانی که در ژانویه  به صورت قرضی و به مدت دو ماه در چارلی سل حضور داشتم چیز های زیادی اموختم و فهمیدم که هیچ چیز مانند بازی در تیم اصلی یک باشگاه هیجان انگیز نیست. "

اکانگامنه با انتظارات زیادی به بلژیک رفته است، امید به این که زولته وارگم همانند مسیری که هازارد طی کرد سکویه پرتابی برای او باشد.

"البته میدونم که تورگان هازارد فصل گذشته در اینجا بازی می کرده، اما من دوست ندارم خودم را با کسی دیگه ای مقایسه کنم. من میخواهم هر چیزی را تنها برای خودم و باشگاهم کسب کنم."
Saied بازدید : 269 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)
تیم زیر 21 ساله های منچستر یونایتد چهارشنبه شب در بازی سوم پیش فصل تنها 24 ساعت بعد از تساوی مقابل سوث پورت که در استادیوم مرسیراید برگزار شد، این بار به استادیوم اشنای موسلین برگشت،استادیوم سابق بازی های خانگی خود قبل از انتقال به ای جی بل استادیوم،یونایتد در دوبازی گذشته موفق به گلزنی نشده بود،قبل از شروع بازی،نیکی بات،با بریدن روبان رختکن جدید ورزشگاه را افتتاح کرد. 
 
هر دو طرف در ابتدا میخواستند بازی را بدست بگیرند اما به نظر میرسید تلاششون برای هدف اغازین کافی نبود. جیمز ویلسون در دقیقه 28 روی سانتر اندرس پریرا توانست تلسم گل نزدن در دو بازی گذشته را بشکند یونایتد بازی بسیار خوبی را به نمایش می گذاشت و چهار دقیقه قبل از پایان نیمه اول بازیکن خط میانی دیوید پتروچی با یک شوت برق اسا گل دوم را به ثمر رساند.
 
یونایتد با اوردن راتول و انخلو هنریکوئز به جای سیدی یانکو و جیمز ویلسون دو تعویض در شروع نیمه دوم انجام داد. پتروچی دومین گل خود و سومین گل یونایتد را تنها  16 دقیقه پس از شروع نیمه دوم روی ریباند توپ دیوید پارتون که دروازه بان تیم مقابل دفع کرده بود به ثمر رساند.شان گاس جایگزین هافبک ایتالیایی(پتروچی) درست بعد از گلی که به ثمر رساند شد. یک دقیقه بعد متی ویلوک جایگزین جاش هاروپ شد.در بیست دقیقه مانده به پایان بازی کیرن اوهارا جانشین دروازه بان پریرا شد.تنها 2 دقیقه بعد پدی مک نیر گل چهارم یونایتد را روی پاس اندرس پریرا با ضربه سر به ثمر رساند.
 
 یونایتد دو تعویض دیگر هم انجام داد که کالوم ایوانز به جای هنریکوئز مصدوم که از ابتدای نیمه دوم به بازی امده بود و اشلی فلچر جایگزین اندرس پریرا شد. ایوانز 6 دقیقه مانده به پایان بازی گل پنجم را با یک اشاره سر در نزدیکی دروازه به ثمر رساند و بدین ترتیب یونایتد رقیب خود الترینگهام را در هم شکست.
بازی اینده در تیم رزرو ها برابر بارنزلی در سه شنبه اینده در تاریخ 29 جولای و ساعت 19:00 به وقت محلی برنامه ریزی شده است.
 
ترکیب یونایتد:جوئل پریرا(70 اوهارا)، فرمایل، ثورپ، مک نیر(73 مک کانل) وارلا، یانکو(46 راثول)، هرروپ(66 ویلاک)، پتروچی(61 گاس)، اندرس پریرا(74 اشلی فلچر)، لارنس، ویلسون(46 هنریکز(73 کالوم اونز، علت: مصدومیت هنریکز))
Saeed.M بازدید : 215 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

سوثپورت 0 رزروهای منچستریونایتد 0

زیر 21 ساله های منچستر یونایتد دومین مسابقه ی پیش فصلشان را غروب سه شنبه در ورزشگاه مرسی ریل مقابل سوثپورت برگذار کردند، جایی که بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. وارن جویس یک بار دیگر از تمامی تیمش استفاده کرد اما شاگردان او در این بازی و بازی قبل موفق به گلزنی نشدند. زیر 21 ساله ها بعد از ظهر شنبه در ایرلند با نتیجه 1-0 از بری یونایتد شکست خورده بودند. مهاجم شیلیایی، انجلو هنریکز در این مسابقه بیشتر از همه به گلزنی نزدیک شده بود. این مسابقات برای بازیکنان بسیار مفید خواهد بود چرا که همگی آن ها در آستانه فصل جدید به اوج آمادگی برسند.

ترکیب یونایتد: اوهارا(46 پریرا)، ثورپ(46 لاو)، مک نیر، یانکو(76 اشلی فلچر)، وارلا(46 کالوم اونز)، ببه(46 فرمایل)، راثول(46 ویلاک)، پتروچی(46 پیرسون)، اندرس پریرا(46 هروپ)، لارنس(46 گاس)، ویلسون(46 هنریکز)

 

ترافورد 0 زیر18 ساله های یونایتد 1

زیر 18 ساله های منچستر یونایتد در اولین بازی رسمی پیش فصلشان سه شنبه شب در ورزشگاه شو وییو مقابل ترافورد سیتی صف آرایی کردند. مارکوس راشفورد تنها گل بازی را در این پیروزی 1-0 به ثمر رساند. شرایط خشک و گرمای شب اصلا برای دو تیم ایده آل نبود اما ماکوس راشفورد با نشاط ترین بازیکن زمین بود و 4 دقیقه پس از وقفه ی بین دو نیمه به گل رسید. رقابت در این بازی بسیار نزدیک بود، طوری که تمرین بسیار خوبی برای زیر 18 ساله هایی به حساب می آید که در حال آماده سازی خود برای فصل جدید هستند. اسکار بورگ و اوگوبی دو بازیکنی که به صورت آزمایشی در یونایتد حضور دارند نیز در این مسابقه برای یونایتد بازی کردند.

ترکیب یونایتد: هندرسون(69 دورینگتون)، رایلی(رید66)، توانزبه، ویلیامز، بورگ(باتویک جکسون 67)، راشفورد، اسکات، مک تامینی(64 کهینده)، تامسون، میشل(76 دیینرلی)، کراسکری(57 اوگو اوبی)

تصویر: طی تمرینات هفته گذشته انگشت جیمز ویلسون دچار شکستگی شد.

 

Saied بازدید : 316 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

دوقلوهای یونایتد می خواهند لوییز فن خال را در تور ایالات متحده تحت تاثیر قرار دهند

قرار گرفتن فن خال به عنوان سرمربي جديد منچستر يونايتد انتصابي است که انگيزه هرکسي را براي  اينکه در ترکيب قرار گيرد برانگيخته خواهد کرد. هيچ کس به اندازه بازيکنان جوان مشتاق خوشحال نيستند  که زير نظر مربي قرار ميگيرند که بخاطر اعتقادش به فوتباليست هايه جوان شناخته شده است. اگرچه فن  خال گزينه هاييش محدود شده است که تا حدي ناشي از تعهدات برخي از بازيکن ها به مسابقات بين المللي در تابستان ومصدوميت ها مانند کريک و اندرسون،او بي درنگ ليستي از يک تيم نسبتآ جوان براي تور شمال امريکاي يونايتد نشان داده است.بازيکناني مثل سام جانستون، تايلر بلکت، مايکل و ويليام کين، ريس جيمز، ويلفرد زاها و جسي لينگارد همه فرصتی براي بازي کردن براي مربي جديد ميخواهند،کسي که پيش از اين اظهار داشت که به همه در طي سه تا چهار هفته باقي مانده فرصت داده خواهد شد قبل از اينکه او به خريد هاي جديد رسيدگي کند.
 
براي دوقلوهاي مايکل و ويل کين،اين تورممکن است اخرين فرصت براي انها باشد تا يک قرارداد حرفه ای در اولدترافورد داشته باشند. در 21 سالگي، الان زماني براي هر دو بازيکن است تا استعداد بالقوه خود را نشان دهند، استعدادي که هميشه مبرهن بوده است و حالا در راه رسيدن به کيفيت مورد نياز براي اينکه که بازيکن منچستر يونايتد باشند هستند.
 
در حال حاضر ممکن است که گفته شود مايکل کين شانس بيشتری دارد که در ترکيب اصلي جايي براي خود پيدا کند. دوره قرضي او در لستر سيتي و داربي کانتي براي اين مدافع جوان کاملآ موفقيت آميز و پربار  بود. اخيراً  او به بلکبرن راورز ملحق شد و تا پايان فصل چمپيون شيپ در مارچ  2014 در آنجا ماند و سه گل در 13 بازي به ثمر رساند. او سپس  به يونايتد بازگشت و توسط مربي موقت رايان گيگز براي بازي ماقبل پاياني فصل در مقابل هال سيتي در خانه فراخوانده شد، هرچند او در پيروزي 3-1 بروي نيمکت باقي ماند.
 
ترديدي وجود ندارد که بازيکن خودش آينده اش را انتخاب ميکند.در مصاحبه اي در مي 2014 مايکل کين به روشني آشکار ساخت که قصد دارد کارش را به صورت حرفه اي ادامه دهد. وقتي از او درباره احتمال  جانشيني ريو فرديناند سوال شد،او پاسخ داد:
 
"اميدوارم، اين یک روياست، هنوز هم فکر ميکنم برای موفقیت در منچستر یونایتد اين شانس به من داده خواهد شد و اين فرصت که باقي بمونم و تلاش کنم که خودم را اثبات کنم."
 
اين راه براي ويل کين در يونايتد کمي سخت تر است. خيلي ها در اولدترافورد بر اين باورند که ممکن است به اين دو برادر با استعداد اولين قرارداد حرفه اي داده شود،ويل در سال هاي اخير مصدوميت تقريبآ سختي را پشت سر گذاشته و در دوران قرضي موفق عمل نکرده است.بهترين دوران جوانی او در طی فصل 10- 2009  وقتی که او هتریک کرد در پیروزی 3-0 مقابل منچستر سیتی در جوانان زیر 18 سال و بردن جایزه جیمی مورفی بازیکن جوان سال در پایان همون فصل شکل گرفت.او به شگفت زده کردن در جوانان و تیم رزرو ها  ادامه داد و پاداش او بازی کردن در برابر بلکبرن راورز در دسامبر 2011 بود که با شکست 3-2 برای شیاطین سرخ همراه بود.
 
 هنوز کین از مصدومیت رباط زانو درسال 2012 و در نتیجه از دست دادن کامل فصل 13-2012،که مانع بزرگی برای این مهاجم جوان اینده دار بود رنج میبرد. بعد از بازگشت از مصدومیت، او دو دوره قرضی داشت. نخست در ویگان،که یک ماه را آنجا سپری کرد و بعد در دسامبر 2013 به یونایتد بازگشت، سپس در ژانویه 2014 او به صورت قرضی از یونایتد به کوئینز پارک رنجرز رفت و تا پایان فصل آنجا باقی ماند. در هر دو دوره قرضی،در ویگان چهار بازی و در کوئینز پارک رنجرز 9 بازی انجام داد و موفق به گل زدن نشد.
 
رقابت برای کسب جایگاه همیشه یکی از بزرگ ترین چالش های بازیکنان جوان است که سعی میکنند قرارداد حرفه ای را با یونایتد بدست بیاورند.در حال حاضر این چالش برای ویل سخت تر از برادر خود است که جایگاهی را در تیم یونایتد در این برهه از زمان و کیفیت بالای خط حمله کسب کند،اگرچه علامت سوال بر سر آینده برخی از این بازیکن ها مثل چیچاریتو و دنی ولبک،ظهور جیمز ویلسون که به خوبی همیشه است و پتانسیل روبه پیشرفت انخلو هنریکوئز،میشود آینده ویل را در یونایتد کشنده دانست. قرارداد فعلی او در تابستان به پایان میرسد و اگرچه بعضی گزارشات اخیر درباره ی احتمال قرارداد جدید برای این مهاجم است، اما به نظر غیر ممکن است که این شایعات رنگ حقیقت بگیرد. در هر حال ممکن است او برای اثبات ادعا هایش این فرصت را در چند هفته آینده داشته باشد به شرطی که نمایش او چشم مربی  جدید را بگیرد.
 
در مقابل، عدم کیفیت در دفاع مرکزی یونایتد کاملآ محرز شده است. تنها سه مدافع مرکزی جانی ایوانز، کریس اسمالینگ و فیل جونز وجود دارند که سر تا سر دو فصل گذشته را با مصدومیت مبارزه کرده اند. اخیراً گزارشها مبنی بر این است که یونایتد خواهان انتقال بازیکن هایی مثل مت هوملز، توماس ورمایلن و استفان دی فری می باشد، تردیدی وجود ندارد که یونایتد حداقل یک دفاع می خواهد که ون خال بیابد،با وجود این اگر رئیس جدید یونایتد بخواهد سیستم 2-5-3 را پیاده کند،که با هلند در جام جهانی به طرز موثری انجام داد، پس احتمال دارد یک جایگاه برای مایکل کین در تیمش باشد، علاوه بر این مثل برادرش، اگر این مدافع خوش آتیه در طی تور پیش فصل بتواند فن خال را تحت تاثیر قرار دهد او میتواند خود را به مربیش در این سر در گمی آغازین تحمیل کند.
 
سر الکس فرگوسن بارها از پشیمانی خود صحبت کرده که اجازه داده رایان شاوکراس و جرارد پیکه باشگاه را ترک کنند و فن خال میخواهد مطمئن شود که او هم به جایی نخواهد رسید که بابت مایکل کین و یا ویل کین برادر دوقلوی او متاسف باشد.
 
این مقاله توسط اندی اونیل نوشته شده است.
Saeed.M بازدید : 219 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

گاردین: نیک پاول به آمریکا می رود

منچستر یونایتد به زودی از حضور نیک پاول در تور آمریکا استقبال خواهد کرد.

گاردین گزارش می دهد نیک پاول پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت جزئی طی 72 ساعت آتی به تور منچستر یونایتد در آمریکا خواهد پیوست.

پاول یک هافبک هجومی است و انتظار می رود برای دومین بازی تور مقابل رُم آماده باشد.

ونگال به کار با جوانان شهره است و پاول می تواند امیدوار باشد که یک فرصت مناسب برای نشان دادن توانایی هایش به دست خواهد آورد. با این حال او کار سختی خواهد داشت چرا که بازیکنانی مانند وین رونی، خوان ماتا، شینجی کاگاوا و جسی لینگارد همگی قادرند در پست او بازی کنند.

Saeed.M بازدید : 224 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)
00:04:52 22.8 مگابایت دانلود پیش نمایش

کلیپی از اندرس پریرا هافبک هجومی برزیلی و آینده دار منچستر یونایتد، قبلا قسمت اول این کلیپ رو روی وب قرار داده بودیم و این هم قسمت دومشه.

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 644
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 11,167
  • بازدید کلی : 258,104